K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-08-2008, 18:25   #11
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Det hjælper ikke nødvendigvis på kommunens fatteevne at have et synligt handicap

Dorthe skrev
"Der hvor jeg altid har synes det er svært er, at jeg ikke ligner en der fejler noget..."
Det hjælper ikke nødvendigvis på kommunens fatteevne at have et synligt handicap. Jeg søgte for rigtig længe siden om håndsyede sandaler - Jeg fik tilbudt en rollator. Jeg prøvede at forklare at det ikke er helt det samme (-; Men mine pædagogiske evner rakte ikke
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2008, 21:25   #12
Dorthe 1971
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Dorthe 1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2008
Lokation: Vestjylland
Indlæg: 48
Styrke: 16
Dorthe 1971 er ny på vejen
Tak skal I have Stoktoft og Hejdien... det er lige før jeg tror det er jeres spark har ramt så det basker

Det er som om jeg ikke rigtig kan komme ovenpå igen venstre ben svigter og højre ben der ellers aldrig er noget med smerter og kramper
Sidste nat vågnede jeg kl 02.30 og da jeg ikke havde sovet igen da kl var 05.00 ja så stod jeg op, så er ved at være noget smadret.

Nå, men ville nu bare lige sige tak for jeres puf, skub og spark. Det har gjort at jeg i dag efter arbejde, trods smerter og total udmattelse har fået ringet til lægehuset og bestilt tid

Jeg vil ind til den læge der har fulgt mig de sidste 19 år, så må lige vente til den 5. sep. men det har jeg det fint med for så ved jeg også hvor jeg står, da han er en meget ærlig mand mth. de ting man kommer med og han er god til at forklare hvorfor han gør som han gør uanset om det så med mine øjne er positivt eller negativt

Knus

Dorthe

P.S. Hejdien jeg ved godt at det er et par dage for sent jeg fik ringet, men håber du kan tilgive mig
Dorthe 1971 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2008, 00:39   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Dorthe så pyt da , det vigtigste er at det blev gjort

og ja jeg kender det godt i morgen tager jeg mig altså samme og skriver til min jobkonsulent

det er ikke altid at man får gjort alting til tiden... håber det går godt for dig og at du lige nu ligger og sover og ikke som jeg sidder og tæller timer til man ved at man skal op igen , og man kan bare ikke sove og bliver udmattede ved tanken om at vækkeuret ringer (kunne være at mine forkælede unger snart selv skulle til at stå op og lave morgenmad , men altså kan sgi godt forstå at de syntes det er hyggeligt med varme krydder på bordet i stedet for at stå og skulle lave sin morgenmad selv )
  Besvar med citat
Gammel 27-08-2008, 10:55   #14
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Okay Dorthe

Nu er det gjort, nu er du igang, fint.

Håber du snart får det bedre, eller i al fald får lidt lindring. Sender dig lige et god bedrings

Jeg vil også altid ind til den læge der kender mig og har fulgt hele min sygdom, det er så besværligt, hvis man hele tiden skal starte med, at fortælle hele historien om og om igen, fortæl endelig hvad lægen har sagt, når du har været der. (hvis du altså har lyst)

Kærlige hilsner fra
Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2008, 15:58   #15
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
God bedring

God bedring og held og lykke med sagen!! Krydser fingre for at det ender godt - og ikke bliver for svært undervejs.
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2008, 20:25   #16
Dorthe 1971
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Dorthe 1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2008
Lokation: Vestjylland
Indlæg: 48
Styrke: 16
Dorthe 1971 er ny på vejen
Endnu en gang tak for Jeres opbakning

Hejdien: joo fik da sovet lidt mere sidste nat, men ikke meget Hva fik du så skrevet til den der jobkonsulent?

Stoktoft: Jeg vil gerne skrive herinde om hvordan det går, men nu er det jo lige op til min læge hvad han siger til det hele først og fremmest. Hvis han mener det er omsonst så er der jo ingen grund til at fortsætte, men siger han Go så overvejer jeg faktisk at inddrage min private sagsbehandler i sagen lige fra starten af

Ida:Tak for din hilsen Der er ingen tvivl om at det bliver svært, men tager det stille og roligt for i den her kamp der venter, er jeg ikke presset på pengepungen som jeg var sidst og det er en kæmpe fordel.
Selvfølgelig vil de her hjælpemidler og bil gøre mit liv væsentlig nemmere og det er det jeg ser frem imod, men er godt klar over at det kommer til at koste nogle kræfter inden det forhåbentlig falder på plads


I skal nok høre fra mig, kan jo slet ikke lade være. Det vi deler vores oplevelser positive som negative er jo med til at hjælpe andre herinde og vi
hjælper jo hinanden så godt vi kan og det skal vi blive ved med

Knus

Dorthe
Dorthe 1971 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2008, 16:11   #17
Dorthe 1971
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Dorthe 1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2008
Lokation: Vestjylland
Indlæg: 48
Styrke: 16
Dorthe 1971 er ny på vejen
Så har min læge vurderet.

I går oprandt dagen så hvor jeg skulle ind til min egen læge efter adskellige spark fra Hejdien m.fl. herinde fra

Det første han sagde da han så mig var, hold da kæft hvor går du dårligt
Øh ja jeg kom faktisk for at høre om din mening omking en transport kørestol/ el-scooter.... Ja har du tænkt på at søge en bil var hans næste spørgsmål
Ja det var jo så det næste jeg ville spørge om

Vi fik en god snak om det, og er blevet enige om at det er el-scooter fremfor en kørestol, da det ellers vil være et spørgsmål om tid inden jeg har ødelagt min højre skulder pga. en overbelastning.

I sidste uge fortalte min fys mig at jeg har alle symtomer på en discusprolaps, men at han mere tror på at det er en overbelastning. Min egen læge giver ham ret i det med symtomerne, men er mere bekymret, så han synes det var på tide at sende mig til en ny røngten ( sidste billeder af skroget blev taget i 2003)

Så nu skal jeg så i gang med at søge om el-scooter og en handicap/trivselsbil.
Jeg ved det bliver svært, men er mere fortrøstningsfuld nu jeg ved at min læge bakker mig 100% op

Jeg vil da lige slutte af for denne gang med at sige tak til alle jer skønne mennesker der sparkede til mig herinde




Dorthe
Dorthe 1971 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2008, 19:51   #18
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Godt at lægen er 100% med

Stærkt at du fik taget de første skridt - god bedring! (og respekt for dit mod - både at give dig i kast med kommunen - og fortælle os om det)
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2008, 21:51   #19
Dorthe 1971
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Dorthe 1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2008
Lokation: Vestjylland
Indlæg: 48
Styrke: 16
Dorthe 1971 er ny på vejen
Så har jeg fået svar på mine røngtenbilleder

Jeg ringede til min læge tirsdag morgen, hvor han så siger "Du bør være glad, det er faktisk fantastisk sådan som du går, at jeg kan fortælle dig at du hverken har discusprolaps eller tegn på begyndende slidgigt. Dine knogler har det faktisk rigtig godt selvom ryggen er skæv"

Mit svar til ham var " Jeg ved godt det er et positivt svar du giver mig, men har sgi svær ved at være glad lige nu med de smerter jeg render rundt med, jeg er lige på kanten af at be' dig om en sygemelding"

Jeg fik så en forklaring på at de smerter der er ved at tage livet af mig er muskulære og fremkaldt af en overbelastning. Nu er jeg så i gang med en pillekur der består af 2 todolac pr. dag + maldolgin og støttepiller 2 x pinex pr. maldolgin efter behov

Siden tirsdag har jeg indtaget mellem 11 - 14 piller i døgnet, og ja, smerterne kan jeg holde nogenlunde nede men der er godt nok karusseltur på øverste etage og det er jeg rigtig træt og ked af

Til dig Ida Tak for din hilsen. Jeg har prøvet en kamp mod Kommunen, hvor de havde overtaget. Det havde nær kostet mig alt det der betyder noget for mig, min familie.
Den her gang styrer de ikke min økonomi, og det i sig selv gør at jeg ikke er bange for at kaste mig ud i en ny kamp med dem, og deler jo gerne med Jer for det er også en måde at få luft for det der sker om det så er positivt eller negativt.

Knus

Dorthe
Dorthe 1971 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
vurdering arbejdsevne nielsen69 Alt det andet 11 04-10-2012 20:28
Vurdering Olsen22 Spørgsmål ang fleksjob 7 18-08-2012 13:30
Jeres råd ? dobar Spørgsmål ang fleksjob 16 04-01-2011 10:54
vurdering hemala Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 16-09-2010 21:45
Hvad er jeres vurdering? Whattodo Spørgsmål ang fleksjob 7 04-11-2008 04:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension