K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-05-2009, 12:14   #11
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Tak Zuza

Den glemte jeg at tænke på.

Hilsen vim
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2009, 17:16   #12
kmthorup
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2008
Indlæg: 22
Styrke: 16
kmthorup er ny på vejen
Mht. idéen om at bare arbejde færre timer, så er der i mit fleksjob nogen fysiske skån der skal tages hensyn til, (jeg har sclerose) og det vil jo ikke være OK i forhold til mine kolleger, hvis jeg får samme løn som dem, uden at skulle lave præcis det samme.

For som Zuza jo siger kan fagforeningen jo ikke gå på kompromis med lønnen.
Lige præcis dét ville glæde mig, for så er der måske grænser for hvor lav min skånejobs-timeløn kan blive :-)

Jeg tror desuden der er en nedre grænse for hvor få timer man kan være ansat i det offentlige.


Jeg er spændt på hvilken løn min arbejdsgiver og fagforeningen kan blive enige om, når de sætter sig til forhandlingsbordet.

Jeg er faktisk stadig ansat i fleks (13,5 timer). Min fleksjobskonsulent har fungeret som sagsbehandler og har indsamlet oplysninger, lavet ressourceprofil, afholdt partshøring og indstillet mig til pension, som så er blevet bevilliget
- uden at jeg har været sygemeldt...

Så nu skal jeg bare have sagt op, så de kan komme igang med at skrue et skånejob sammen til mig.

Er der nogen her på K10 som vil afsløre hvad deres timeløn er i skånejob?

Sidst redigeret af kmthorup; 21-05-2009 kl. 17:35. Årsag: tilføjelse
kmthorup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2009, 17:46   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det kan godt være du skal spørge direkte ude på siden - så er der nok flere der læser spørgsmålet og kan svare.......det er jo et spændende spørgsmål, som nok interessere de fleste førtidspensionister.

Hvor dejligt at en førtidspension også kan gå igennem på en mere utraditionel måde, det giver da et indblik i, at systemet godt kan tilpasses, hvis man bare får den rette sagsbehandler......

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2009, 18:08   #14
kmthorup
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2008
Indlæg: 22
Styrke: 16
kmthorup er ny på vejen
God idé. Det er hermed gjort.

Og ja, det er dejligt - specielt når vi her på K10 hører hvor inkompetente/modvillige sagsbehandlere der findes. Så kan jeg blive helt rørt over min :-)
kmthorup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2009, 18:38   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, men dejligt der stadig findes taknemelighed, og det hele ikke blot er indkrævning og egoisme....

Da min førtidspension gik igennem her d 18 Maj (med besked i går), der tænkte jeg også straks at man burde sende en buket blomster til dem der har gjort en særlig indsats og/eller som har hjulpet lidt påvej.......

Ja, jeg tror at flere vil se spørgsmålet derude.

Selv har jeg aldrig mødt nogen der er i skånejob, så derfor er det endnu mere spændende. Også fordi jeg selv håber at dét kunne blive en mulighed en dag - hvis jeg kunne blive rask nok. Men det er også bare dejligt at glæde sig på andres vegne og i det hele taget bare høre nærmere om det. Drømmen er jo også god at have.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2009, 22:39   #16
Sdrj
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2009
Indlæg: 38
Styrke: 15
Sdrj er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af kmthorup Se meddelelser
Mht. idéen om at bare arbejde færre timer, så er der i mit fleksjob nogen fysiske skån der skal tages hensyn til, (jeg har sclerose) og det vil jo ikke være OK i forhold til mine kolleger, hvis jeg får samme løn som dem, uden at skulle lave præcis det samme.

For som Zuza jo siger kan fagforeningen jo ikke gå på kompromis med lønnen.
Lige præcis dét ville glæde mig, for så er der måske grænser for hvor lav min skånejobs-timeløn kan blive :-)

Jeg tror desuden der er en nedre grænse for hvor få timer man kan være ansat i det offentlige.


Jeg er spændt på hvilken løn min arbejdsgiver og fagforeningen kan blive enige om, når de sætter sig til forhandlingsbordet.

Jeg er faktisk stadig ansat i fleks (13,5 timer). Min fleksjobskonsulent har fungeret som sagsbehandler og har indsamlet oplysninger, lavet ressourceprofil, afholdt partshøring og indstillet mig til pension, som så er blevet bevilliget
- uden at jeg har været sygemeldt...

Så nu skal jeg bare have sagt op, så de kan komme igang med at skrue et skånejob sammen til mig.

Er der nogen her på K10 som vil afsløre hvad deres timeløn er i skånejob?
Jeg får 60,- i timen og arbejder 20 timer om ugen.
Faktisk er det lige rigeligt, men jeg tvivler på, de vil beholde mig, hvis ejg vil have færre timer.
Sdrj er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gravid og regler, samt skånejob Rasmu5 Dit og Dat 6 28-05-2013 19:19
De nye regler for skånejob til førtidspensionister? fortvivletpige Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 23-02-2013 19:49
skånejob brian Er det overhovdet til at få fleksjob? 25 24-05-2012 15:56
Regler antal timer i skånejob nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 10-01-2010 20:38
Skånejob ?? hannegloster Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 10-10-2009 01:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension