K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-01-2015, 20:16   #1
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
psygisk dårligt arbejdsmiljø grundet ændring i jobbet.

hej med jer.

efter et laaaaaaaaaaaaaangt tidsstående dårligt arbejdsmiljø for mig og min jobfunktion ( konstante" ændringer. ) jeg kom desværre til at ekspludere
som et lyn i et glas vand på begge mine chefer i dag,efter længere tids frustrationer. da der konstant er ændringer i mine arbejdsfunktioner.
sagt på den måde jeg desværre"nok ikke" kan bruge det som argumenter over for min jobkonsulent ( tror jeg.) men hun har dog tidligere været inde på at hun synes jeg bare skulle sygemelde mig... jeg laver dog godt nok mange af de samme opgaver som jeg plejer. men hun har nu 5.gange siden jeg startede for 7.år siden men 3.gange siden august.
argumentet er at der ingen børn er i huset. men... så dette vil sige at hun har lavet få" ændringer som at fratage mig nogle opgaver og kalder dem nu pedagogiske opgaver,så der er arbejde til pedagogerne. men...jeg synes det stinker af en lille begyndende fyring trods" hun får mig 100% finanseret.
selv kan jeg godt se i bakspejlet at jeg har kvejet mig da hun jo er den der skal give mig løn. og hun er da pisse ligeglad med mig når det kommer til stykket. og det var også noget af det jeg kom til at sige. ordrettet ( jeg føler det som om at i vil skide mig et stykke. ) og at efter her den anden dag,hvor jeg glad dog havde fortalt hende at jeg har en familie der kunne mærke de havde fået en gladere kone hjem hver dag. og der siger hun så,at hun nu var i tvivl om jeg talte sandt" om det jeg fortalte hende.
skal jeg så fremmadrettet tænke hun ikke stoler på mig mere ??
for jeg synes jeg godt kunne fornemme på begge" mine chefer at de har mistet noget for mig. specielt den ene af dem. og ikke mindst i samtalen truer hun med om skulle få jobkonsulenten ud. det har jeg dog ikke" lyst til ( for husfredens skyld. ment med at ( er hun ikke" forpligtiget til at få jobkonsulenten ud hvis hun påtænker at fyre mig ?
efter samtalen i dag (skænderiet,hvor jeg faktisk brød grædende sammen.) har jeg fået en del tankemylder om,om når det nu bliver mandag og begge mine ledere har holdt ledermøde kommer og siger,at de synes at vi skal have et møde med jobkonsulenten. den har de nemlig lavet før efter jeg sagde der var nogle ting jeg var lidt berørte over. det er første" gang jeg har ekspluderet på mit job. hun sagde også til mig at hun syntes jeg talte talte grimt til hende skal jeg tænke at det måske var en advarsel ??
eller skal" hun sige det ordrettet sige til mig at det var en advarsel hun gav mig ?? og skal jeg have noget på skrift. jeg undskyldte dog mit sure sprog og udbrud,men det bliver jo aldrig glemt alligevel.
jeg er jo desvære der hvor jeg ikke bare kan sige nu skrider jeg udover at sygemelder mig. men den lugter jo langt væk. og i sidste ende er jeg jo meget glad for selve" jobbet. det er kun det kolegaele og ledelsen jeg ikke er glad for. jeg er bare så urolig nu.

mvh. Anne-christine.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2015, 20:35   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
det er et meget langt brev, og det virker som om du kun har et spørsmål skal en advarsel være skr. ja det skal det.

Måske syntes hun bare dit udbrud var personligt og vil give dig chancen for at undskylde udbrudet.

Selv om men er stresset skal man jo stadig snakke pænt med andre.

Syntes du skal have din job kunsulet på banen og dit skiftende opgaver, så kunne i jo få et møde om, hvor meget det påvirker dig, at det hele tiden bliver lavet om på dit arbejde, fik du sagt noget grimt der kan betragtes som personligt, ville jeg nok også sige undskyld, for at række hånden frem
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2015, 20:51   #3
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
det er et meget langt brev, og det virker som om du kun har et spørsmål skal en advarsel være skr. ja det skal det.

Måske syntes hun bare dit udbrud var personligt og vil give dig chancen for at undskylde udbrudet.

Selv om men er stresset skal man jo stadig snakke pænt med andre.

Syntes du skal have din job kunsulet på banen og dit skiftende opgaver, så kunne i jo få et møde om, hvor meget det påvirker dig, at det hele tiden bliver lavet om på dit arbejde, fik du sagt noget grimt der kan betragtes som personligt, ville jeg nok også sige undskyld, for at række hånden frem
jo,hun sagde hun følte mit udbrud var personligt. det gjorde de begge. men som sagt,jeg undskyldte mange gange. og de var vist heller ikke i tvivl om at jeg mente det. ( hvis de altså tror på mig. men det synes jeg nu hun burde give mig tvivlen tilgode efter så mange år. og hun ved" og er 100% ikke i tvivl om at jeg er glad for mit arbejde. men det siger jo sig selv når jeg reagerer som jeg gør. og igen,det er første gang hun-de har set mig i vred og såret på denne måde. og igen,jeg undskyldte mange gange i samtalen og sad faktisk og sagde at jeg selv godt kunne se det ikke var okay at jeg skældte ud på den måde.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2015, 21:00   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
mon ikke også hun gør det når i alle er faldet ned? men syntes du skal have fat i din jobkunsulendt, så i kan få snakket om dit arbejde, så du kan få af vide helt hvad du skal og hvorfor det hele tiden bliver lavet om

Det er jo vigtigt, at du også kan leve med din hverdag og din job kunsulent er der jo til det samme
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2015, 21:24   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Som jeg ser det....så er det et kæmpe problem når du har problemer med arbejdet eller det de ændre og du samtidig fortæller at du ikke vil have jobkonsulenten ind over....du siger for husfredens skyld...

Jamen det er jo netop det som går galt....for når jobkonsulenten ikke kommer ind over ja så er det ikke noget der bliver ændret på arbejdspladsen...og når der ikke er noget der bliver ændret der ja så samler du det hele sammen for til sidst at eksplodere...

Det er ikke helt fair over for nogen...

Der findes ufattelige mange mennesker som ikke kan "tåle" ændringer i deres arbejdsrytme....og det skal jo indføres som et skånehensyn....

Man kan så ikke sige om arbejdspladsen så kan bruge dine ydelser...det kan jo være at selve arbejdet kræver en der lige kan rykke lidt engang imellem...

Det eneste du kan gøre nu....det er at du med det samme får fat i den jobkonsulent og får bragt orden på tingene....

Koster det dig arbejdet...ja så er det rigtig synd...men det kan jo ikke forsætte på den anden måde....hverken for dig eller arbejdspladsen...

Hvis du er "skrøbelig" over for ændringer i dit arbejde....ja så skal det ind i dine skånehensyn...og det er altså jobkonsulentens arbejde at få tingene til at køre imellem dig og arbejdspladsen...

Man har dog selv ansvaret for at inddrage jobkonsulenten når der er noget galt da det er denne måde det virker på...

Bare lige så du ved det så skriver jeg ikke ovenstående for at være efter dig...men for at du kan få en løsning på problemerne...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2015, 21:27   #6
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
mon ikke også hun gør det når i alle er faldet ned? men syntes du skal have fat i din jobkunsulendt, så i kan få snakket om dit arbejde, så du kan få af vide helt hvad du skal og hvorfor det hele tiden bliver lavet om

Det er jo vigtigt, at du også kan leve med din hverdag og din job kunsulent er der jo til det samme
ang. mine opgaver er de kommet ned på papir.og som en struktureret ugeplan. og for det ikke skal være løgn var det forige tirsdag det skete,hvor det skulle være gjort i august sidste år.n ( bare ikke i jobcenteres-flexjob papirerne.) det er de ellers ikke" pedagogiske nye" opgaver der er kommet. og de er jo køkken relaterede. og der er ingen børn i huset på det tidspunkt der skal laves nogle nye. ( bages boller til gratis udlevering til børnene. ) og det er jo madden jeg er ansat til at lave. og ikke nok med det,som jeg skrev,siger hun jo der er job mangel af arbejdsopgaver til pedagoerne men... hun ansætter nye" folk hele tiden. og hun har mig jo gratis.

Citat:
Oprindeligt indsendt af annech Se meddelelser
ang. mine opgaver er de kommet ned på papir.og som en struktureret ugeplan. og for det ikke skal være løgn var det forige tirsdag det skete,hvor det skulle være gjort i august sidste år.n ( bare ikke i jobcenteres-flexjob papirerne.) det er de ellers ikke" pedagogiske nye" opgaver der er kommet. og de er jo køkken relaterede. og der er ingen børn i huset på det tidspunkt der skal laves nogle nye. ( bages boller til gratis udlevering til børnene. ) og det er jo madden jeg er ansat til at lave. og ikke nok med det,som jeg skrev,siger hun jo der er job mangel af arbejdsopgaver til pedagoerne men... hun ansætter nye" folk hele tiden. og hun har mig jo gratis.
derfor synes jeg det er så frustrerende.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Som jeg ser det....så er det et kæmpe problem når du har problemer med arbejdet eller det de ændre og du samtidig fortæller at du ikke vil have jobkonsulenten ind over....du siger for husfredens skyld...

Jamen det er jo netop det som går galt....for når jobkonsulenten ikke kommer ind over ja så er det ikke noget der bliver ændret på arbejdspladsen...og når der ikke er noget der bliver ændret der ja så samler du det hele sammen for til sidst at eksplodere...

Det er ikke helt fair over for nogen...

Der findes ufattelige mange mennesker som ikke kan "tåle" ændringer i deres arbejdsrytme....og det skal jo indføres som et skånehensyn....

Man kan så ikke sige om arbejdspladsen så kan bruge dine ydelser...det kan jo være at selve arbejdet kræver en der lige kan rykke lidt engang imellem...

Det eneste du kan gøre nu....det er at du med det samme får fat i den jobkonsulent og får bragt orden på tingene....

Koster det dig arbejdet...ja så er det rigtig synd...men det kan jo ikke forsætte på den anden måde....hverken for dig eller arbejdspladsen...

Hvis du er "skrøbelig" over for ændringer i dit arbejde....ja så skal det ind i dine skånehensyn...og det er altså jobkonsulentens arbejde at få tingene til at køre imellem dig og arbejdspladsen...

Man har dog selv ansvaret for at inddrage jobkonsulenten når der er noget galt da det er denne måde det virker på...

Bare lige så du ved det så skriver jeg ikke ovenstående for at være efter dig...men for at du kan få en løsning på problemerne...
og mange tak webmaster. ( ja jeg er skrøbelig og det er de klar over i forvejen. det med faste rammer og at jeg skal have struktur i min hverdag. så det er flot" at de først efter så mange måneder jeg først bliver nødtil at bryde sammen så der sker noget.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2015, 21:35   #7
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
hvordan er du gratis? er du ikke ansat fleks jobber? de andre hun ansætter er de gratis praktikanter? for de fleste steder er der ansættelse stop.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2015, 22:05   #8
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
hvordan er du gratis? er du ikke ansat fleks jobber? de andre hun ansætter er de gratis praktikanter? for de fleste steder er der ansættelse stop.
jeg er fuld finanseret pga. nogle få" institioner i Aalborg kommune har fået til delt fuld finanserede flexjobbere. og nej,det er nye fast ansættelser.
men hende her udnytter hver et smuthul i forhold til den leder magt hun har. og hun slipper afstedd med alt. det de kalder pedagogiske weekender starter i lejede hytter med 4-5 timers kursus og ellers mad udefra of fri bar.
og mandag når jeg møder ind hører jeg bare... i.. hvor var det fedt i weekenden og hvor var vi fulde.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2015, 22:16   #9
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Det er svært at læse når du ikke laver afsnit.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2015, 10:16   #10
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af pif Se meddelelser
Det er svært at læse når du ikke laver afsnit.
glemte at opdele i afsnit inden jeg lagde mit indlæg op.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension