K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-03-2010, 20:47   #1
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Skal chefen lege læge?

Faldt lige over den her debat på Politikens website http://politiken.dk/debat/article921876.ece og så er det lige jeg kommer til at tænke...

hvordan i alverden skal det kunne hænge sammen med syge mennesker?

Jeg mener, nu snakker partierne om at fleksjob-ordningen og fortidspensionen skal laves om, Bertel Haarder har udtalt at fleksjob-ordningen er en gøgeunge... jamen folkens... kan I ikke se det?

Det er vores KOMMENDE CHEFER OG ARBEJDE der skal gøre os raske. Så har vi da virkelig noget at se frem til nu sundhedssystemet ikke kan helbrede os!

To fluer med et smæk - eller tre jo - afskaf fleksjob og førtidspension, giv de syge et job, for man bliver jo sundere af at gå på arbejde end at gå hjemme...ergo ikke flere syge. TAAADAAA.... problemet løst.

P.s. Der kan forekomme en stærk dosis ironi i ovenstående
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 12-03-2010 kl. 23:58.
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvilke læge papirer skal sagsbehandler forholde sig til FibroMcs Alt det andet 11 25-06-2013 17:04
Kommuner må IKKE lege Politi! buster Politik og Samfund 2 17-11-2011 15:38
Sagsbehandleren mener at jeg skal kontakte min læge for at få sovemedicin Vipstøsen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 70 19-10-2011 23:16
prøv at lege med denne refusionsudregner østerbro Politik og Samfund 0 19-09-2011 18:34
Chefen skal ikke underskrive feriebeviset Webmaster K10 Nyheder 0 25-02-2009 01:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension