K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-08-2018, 00:39   #1
Naz
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2016
Indlæg: 1
Styrke: 0
Naz er ny på vejen
Question Kontanthjælp

Hej
Jeg har brug for jeres hjlæp, jeg er 42 er sygmelde ikke huske side hvornår, men måske fra 2013 har disolaps i venstr sider af nakke og har rygsmert og hovedping på forskeliger måde.
Men for leden har jeg været til min rådgive jobcent indtil vider er det 4 forskeliger rådegive gennem min sygmelding, men intid nu er ikke sket noget nyt i min sag. Men idag tilbyd rådgiven mig at csl center for sundhed og liv som er 25 time om uge . jeg har ud over min smert ((ptsd)) i svær grad .. der hjem se jeg aldrig tv i lang tid på grund af men nak nu vil hun send mig i en kurus at side i længe tid .. som jeg ikke kan holdeud .
Så håbe jeg at I hjlæp mig. hvad skal jeg gør??
For det andet det sker aldrig noget nyt som om jeg gå runde en ondcirkel.

Sidst redigeret af Naz; 25-08-2018 kl. 01:02.
Naz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2018, 08:21   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Jeg ville møde op hver dag og tage hjem når kroppen ikke kan mere så samarbejder du
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2018, 09:33   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
Jeg ville møde op hver dag og tage hjem når kroppen ikke kan mere så samarbejder du
Lige præcis.

Mød op til tiden, gør dine ting så godt du kan.
Og når du ikke kan klare mere, så henvender du dig til en medarbejder på stedet og fortæller hvordan du har det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2018, 12:33   #4
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Og så kan der sagtens være dage hvor du har behov for at gå 10 minutter efter ankomst, jamen så gør du det.
Det kan virke fjollet at nærmest møde op for at gå hjem, men så kan de se at man prøver, og se at man rent faktisk har det skidt.
Det er selvfølgelig svært at "se" om folk har det skidt nogen gange, men de ser det bedre ansigt til ansigt, end via en telefonsamtale.

Hvis du har en læge/behandler der kan følge op på din tilstand en gang i mellem, ville det også være godt.
Så det kan blive dokumenteret hvis du får det værre.

(Ja, jeg har selv prøvet hvor jeg måtte gå hjem efter 10 minutter, fordi alternativet var at jeg brød grædende sammen.)
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2018, 03:17   #5
snoozz
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2015
Indlæg: 100
Styrke: 9
snoozz er ny på vejen
Misty miss ja hvorfor er det egenligt sådan ?

Du har helt ret, men hvorfor skal man være grædefærdig?

Jeg har selv prøvet at kaste op, men iflg kommunen er det ikke grund nok til ikke at deltage i "aktivering"
snoozz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2018, 09:48   #6
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af snoozz Se meddelelser
Misty miss ja hvorfor er det egenligt sådan ?

Du har helt ret, men hvorfor skal man være grædefærdig?

Jeg har selv prøvet at kaste op, men iflg kommunen er det ikke grund nok til ikke at deltage i "aktivering"
Jeg var taget hjemmefra med en "dårlig dag", og tænkt "ej nu prøver jeg lige".
Det var på sådan et kommunalt værksted, hvor firmaer køber sig ind med forskellige opgaver. Lige den dag, havde de en opgave der larmede virkelig meget. Og jeg er ret lydsensitiv, ISÆR når jeg ikke har en særlig god dag.
Så da larmen startede, fik jeg det en del værre, og var nødt til at sige at jeg tog hjem.
De var super søde og spurgte om de kunne gøre noget, så jeg ikke havde behov for at tage hjem, men de kunne godt se at det ikke ville give mening at jeg sad alene ude på f.eks. toilettet
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension