K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2010, 09:04   #1
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Gå til medierne hvis der skal ske noget i din sag

Er det den nye rangliste i Odense? Stå frem i medierne hvis du vil have din sag frem i køen???

http://www.fyens.dk/article/1585626:...an-har-familie

Citat:
Hun tager nu kontakt til kommunens akutboligordning, for at finde ud af om man her kan tilbyde en bolig til Yousaf Sheikh og hans familie.- Men hvor lange er udsigterne til en løsning på Yousef Sheikhs problem?- Det har kun handlet om, at der ikke har været tid på Borgerservicekontoret. Men nu vil vi prøve at holde et møde, og jeg vil tro, at jeg kan give ham et svar allerede i næste uge, siger Marna Svendsen.
Er det Fyens Stiftstidende der reelt fastsætter vores sagsbehandlingstid? En tur i avisen og wupti sker der noget???

Dengang jeg stod frem i 2007 gik der også kun et par dage, så var mine sygedagpenge startet op påny - SELVOM vi havde prøvet på det foruden avisen.

Tør du stå frem, så sker der åbenbart mere end hvis du ikke gør
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2010, 09:56   #2
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ja sådan er det desvære men man må så lige sprge sig selv det her har medierne for meget magt
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2010, 11:00   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
tja, det er jo nok desværre sandheden!

Hvis ikke du får et talerør ja, så kan man gøre som man vil overfor borgeren. Det fortsætter i det skjulte

Så ja, vil også sige som dig, får man chancen, så er det bare om at slå til og fortælle sandheden!

-men vi kan kun være enige, sørgeligt at det forholder sig sådan!

(vi oplever fx også at hvis vi henvender os ang et eller andet i kommunalt regi, ja, så går der ikke uger med i det hele taget at svare os, næh, der går max et par dage -tankkevækkende ikk´-mon vi står m blinkende rødt deroppe )
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu skal der ske noget!! Desmond007 Alt det andet 10 08-01-2018 16:58
er der noget jeg skal være obs. på ? popia Spørgsmål ang fleksjob 7 14-08-2013 19:47
Hvis Afklaringsted ikke kan pege på noget FibroMcs Alt det andet 37 25-05-2013 22:21
Jeg blev vækket, men det gjorde hvis ikke noget ... om en uge er jeg førtidspensionis pjeus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 30-07-2009 08:23
Nu skal der vist ske noget. Hejdien Din historie 8 30-09-2006 21:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension