K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-01-2012, 21:32   #11
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bmp24 Se meddelelser
Hej Sannemus

Kontanthjælp er jo ikke til dem der vil ha et bestemt arbejde. Hvis du har læst de forskellige tråde herinde vil du se hvor svært det er.

Din Datter må tage noget andet midlertidigt arbejde - for det lyder jo som om hun er fuldstændig normalt fungerende.

Det er ikke min mening at prædike, men nogle gange har "børn" måske mest brug for et spark i r.... af deres forældre.

Håber det bedste for jer herfra
Tak skal du ha, bmp24..nu er det ikke et bestemt arbejde hun vil ha..jeg nævnte bare nogen af dem hun indtil videre har gang i at søge..hun skal selvfølgeligt videre med ansøgninger..

Og hun skal nok lande på benene..ingen tvivl om det...foreløbigt kan hun jo fungere som min egen "pige i huset"..så kan hun jo arbejde for sin mad og husly
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 21:35   #12
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af keld60 Se meddelelser
Spørger bare ind.....
det hun har fået af jer er på ingen måde spildt...
Men i spørger i er forum om førtidspension i stedet for et med uddannelsesrådgivning som jeg ser det ville være det rette...
UPS Keld..det har du jo ret i..tror jeg sletter mine indlæg igen

Er bare selv så glad for K10, at jeg glemte det

Tak fordi du huskede mig på det
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 22:31   #13
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
hej igen sannemus

Du lyder som en fornuftig mor - så hun skal nok lande fornuftigt også.

Held og lykke til jer alle
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 16:15   #14
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Vil lige følge op på det indlæg vedrørende min datter, som jeg ellers forsøgte at slette

Der er en lille efterhistorie:
Da min datter ikke havde fundet arbejde efter en måned, prøvede hun igen at søge kontanthjælp og fik selvfølgelig afslag igen..af den samme sagsbehandler..denne gang ankede vi det dog, og det gik videre til Ban og min datter fik medhold..sagsbehandleren havde ikke loven på sin side, da hun afslog at min datter kunne få kontanthjælp

Nu går det jo ikke så hurtigt med at få svar fra Ban, så min datter havde selvfølgeligt fået arbejde..først via vikarbureauet og så faktisk i Magasin i Kbh. igen, så hun pendlede frem og tilbage med toget indtil nu, hvor hun har fået studiebolig derovre, da hun starter studie 1.februar.

Hvorfor fortæller jeg så dette? Jo, bare for at fortælle, at det kan betale sig at klage, hvis man ikke er enig i sagsbehandlerens afgørelse..og på den måde kan en sag om en datters afslag på kontanthjælp måske give andre mod på at klage over en afgørelse, de finder forkert. Det er jo desværre ikke alle, der er lige så heldige som min datter og faktisk får et arbejde..i disse tider
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 21:59   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sannemus Se meddelelser
Hvorfor fortæller jeg så dette? Jo, bare for at fortælle, at det kan betale sig at klage, hvis man ikke er enig i sagsbehandlerens afgørelse..
Lige præcis.

Man bør altid anke et afslag, man har jo intet at miste, og måske er man heldig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på kontanthjælp, hvad gør vi nu...? Brille Alt det andet 8 26-10-2011 01:11
Mister jeg kontanthjælp ved afslag på førtidspension? Solnedgang Alt det andet 32 27-07-2011 12:02
Afslag på ftp, sygedagpengestop - kontanthjælp Ninja Alt det andet 4 18-03-2011 18:09
reva 5 år, afslag på flex og nu kontanthjælp Alias Alt det andet 10 24-10-2010 20:17
Kontanthjælp versus børneopsparing-afslag Magge Alt det andet 61 09-09-2010 09:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension