K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2011, 11:26   #21
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
neej øv øv øv.. sanne mor det gør mig ondt at du ikke fik den igennem.. men godt du har modet til at kæmpe videre for det skal gøres. ønsker dig alt held i den videre kamp..

Garfeld.. nu er jeg ikke så meget inde i hvad Ban. præsis består af at være.. men er det helt ved siden af at samlingen det med højeste ret i andre domme...

Sidst redigeret af maja-bell; 27-01-2011 kl. 11:33.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2011, 11:36   #22
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
Maja- bell ja det er helt ved siden af Ban står for beskæftigelsesankenævnet, som er den første myndighed der behandler din klage efter kommunen, efter der kan man anke vide til ankestyrelsen, hvad der så sker ved jeg egentlig ikke
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2011, 11:39   #23
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Garfield Se meddelelser
Sanne ja det er der, jeg ved godt der er mange der herinde skriver lange klager og sender, men man behøver ikke frygte en dårlig sagsbehandling, bare fordi man ikke kan skrive en 4 siders klage, da jeg ank mine sdp skrev jeg blot som skrevet længere oppe, jeg er ikke enig, resten tog ban sig af, og jeg vandt, men selvfølgelig har man styr på § så skal de jo bruges alt det de kan, for det får også engang imellem kommunen til at vælge at ændre deres afgørelse når de ser man ikke bare siger nå
har godt nok advokat på i forbindelse med mit sygedagpenge stop
den fylder 2 sider
der hvor forskellen ligger hvis jeg selv skulle skrive den er
er alle henvisninger til de forskellig §§
dem vidste jeg ingen ting om
har ventet i over 4 måneder nu, så det tager lang tid og få en afgørelse
så ved ikke om sanne mor har en fagforening at trække på
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2011, 11:44   #24
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
MTVRV1

hejsa ja som i jo sikkert kan se i det jeg skriver er jeg ikke særlig stærkt til at stave. og jeg har min fagforening med hele vejen i min sag. så tro jeg sammen med den får lavet en fin klage men alt efter hvad begrundelsen lyder på.
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2011, 11:54   #25
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
det lyder godt, så det bare og få ringet til dem, så i kan få udarbejdet en klage
i mit tilfæde blev vi dog enig om ikke at klage
Men det kommer helt an på begrundelsen i dit afslag. Det skal du have først, inden du snakker med din fagforening
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2011, 12:02   #26
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Sikke noget l... Sanne mor, men godt at du holder modet oppe har folk til at hjælpe dig med at klage. Var det en §17 hvor du selv søgte eller en §18 som din sagsbehandler indstillede dig iht. ?

Har du været i arbejdsprøvning og er udredt helbreds mæssigt ? Tarveligt at det ikke lige siger hvorfor du har fået afslag, når de nu alligevel skal overbringe dig informationen !!??

Vi holder med dig.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2011, 12:03   #27
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
MTVRV det var absolut ikke for at tale ned om dem som sender lange klager fyldt med §, det var mere for at sige at kan man ikke det, kan man stadig klage og få et godt resultat
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2011, 12:20   #28
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Garfield Se meddelelser
MTVRV det var absolut ikke for at tale ned om dem som sender lange klager fyldt med §, det var mere for at sige at kan man ikke det, kan man stadig klage og få et godt resultat
sådan forstod jeg det heller ikke
samt heldigvis at man kan klage uden at være ekspert i jura
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2011, 12:22   #29
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
ja jeg er godt nok spændet på den begrundelse. for jeg har så mange mennesker ind over fra spicial læge i anæstesiologi stå der.

s har levet med disse smerter i gennem fler år der for er chancen for bedring stort set 0 hendes daglige funktionsnivear er ganske lav pga et blokeret bevægeapperat. smerterner beskrives og måles som værende neuropatiske oh er hermed irreversibel.
jeg skønner at behanling ikke vil føre s tilbage i en tilstand hvor hun ville kunne udføre et relevandt jog.

psykolog skriver

hendes smerte og begrænset funktionsnivear er reelle

samt en neurolog der for hoder sig til det den førest læe siger.

har også mange flere læer ind over men som er forældet i dag,har 2 arbejsaprøvninger bag mig begge stader har stoppet mig før tiden for de ville ikke stå til andsvar for mig i det de kunne se min tilstan belv forværet de skrive

vi [ som så er virksomheds konsulent og hendes cherf] valgte at arbejdsprøvningen, da afprøvningen ikke vill føre til fleksjob under alle omstændigheder,og det var ikke være at sætte noget op spil.
min egen vudering [job konsulenten]r at s er afprøvet med de skånehensyn der er. pgl. arbejdsevne er så nedsat at det ikke ville være muligt at finde en plads på arbejdsmarkedt.det ville ikke være mulig at s bluver selv forsøvende. alle mulighedder er udtømt.

lige et lille indblik i lidt af det er står i mine papir har en resuse profil oven i på 23 sider. som nu er overskuelig

Enteneller

hejsa og mang tak. det er en 18 den er søgt på

tro at jeg skal find tid og få alle mine år i systemet skrevet ned det vil gå hen og blive noget af en roman og ved så ikke om det ville være læselig og for langt men hvis ikke andet ville jeg måske få nogn ting på plads for mig selv ved at få det skrevet ned.
sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2011, 16:09   #30
tigerbia
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 23-12 2010
Indlæg: 225
Styrke: 14
tigerbia er ny på vejen
Kære sanne mor. Det er en rigtig god ide at skrive det ned du kan huske, og på den måde få dine følelser på plads. Jeg er faktisk psykoterapeut, og selvom jeg troede jeg havde check på det hele bragte det her system og deres maniplation og underlige vurderinger mig fuldstændig fra koncepterne. Jeg begyndte derfor at skrive dagbog og mit eget referat og oplevelser af diverse møder, og GUD hvor det hjalp. For ved du hvad. Selvom vi er afhængige af deres vurdering/tilsagn m.m. så er alt det de skriver og vurderer KUN DERES holdning til dig - det siger ikke noget om hvem du er, kun noget om hvem DE synes du er.

Det er vigtigt at kunne holde fast i sig selv - ikke tabe sig selv af syne - i dette underlige spil.

Mit råd hvis du går i gang med at skrive er: bare skriv løs - lad være med at tænke over om det du skriver giver mening, er rigtig og alt det her - bare tøm bare ud i systemet. Held og lykke
tigerbia er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skal til møde - bedste råd? Bent10 At søge førtidspension 6 23-09-2013 09:35
hurtig hjælp søges ..skal møde i eftermiddag havheks Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 06-09-2012 14:39
Indstillet til ftp - skal til møde i pensionsteamet hesvje Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 20-03-2011 12:37
Skal til møde med fleksrådgiveren Wodpoulsen Din historie 6 04-10-2010 10:36
Hvor står jeg? skal til møde om en uge Tutti Alt det andet 3 28-01-2009 14:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension