K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-2009, 21:56   #1
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Kunne man skrive?

Lige for tiden triller jeg tommefingre. Da Agens ikke har ville støtte en videre praktik.

Jeg har fordi jeg har klaget fået en melding om at jeg vil blive ringet om af en konsulent med speciale i "komplekse problemstillinger" som min sag så åbenbart er

Jeg har fået det værre og jeg tror ærligt talt ikke jeg kan magte det fleksjob som jeg har jeg søgt og som beskæftigelseankenævnet er ved at finde ud af noget omkring. Men jeg blev presset til at gå den vej og jeg blev presset til praktik.

any way for at virke lidt interresseret, hvilket jeg rent faktisk også er. Det er jo MIT liv. Jeg vil gerne på et patient uddannelses forløb og hvis jeg nu beder om et sådan kursus kan det måske hjælpe Agens til at tage mig lidt mere seriøst. For jeg ER syg!!!

Når men jeg har overvejet at skrive en mail. Den må godt stikke lidt til dem ala HALLO i har skippet mig i flere måneder. Jeg har faktisk brug for hjælp men i mener ikke jeg er syg nok til fleksjob men for syg til revalidering...
Det hænger slet ikke sammen og det håber jeg denne specielle konsulent jeg skal til vil opdage.

Vil jeg kunne skrive noget ala dette ?

Hej Agens

Jeg ved ikke hvem der er min sagbehandler for tiden. Derfor så håber jeg denne mail vil blive sendt til en person hos jer som alligevel kan hjælpe mig.

Lige nu er min sag hos beskæftigelseankenævnet omkring fleksjob.

Jeg har tænkt meget over hvad jeg har skulle foretage mig i ventetiden. Jeg har forsøgt som jeg fik afivde da min sag blev "lukket" at søge et job som lignede det jeg havde været i jobprøvning på. Dette er dog ikke lykkes da ingen vil ansætte mig pga mine skånehensyn uden en fleksvisitering.

Jeg vil meget gerne i gang med noget patient uddannelse da man ikke fra den ene dag til den anden bare lige kan leve med kronisk sygdom. Jeg har fornylig opdaget at køge kommune rent faktisk tilbyder sådan et patient uddannelses forløb. Jeg vil meget gerne på sådan et kursus. Jeg har allrede læst bogen som kurset er bygget over.


Det ved godt jeg kan være grov og sige/skrive tingene lige ud. De VED jeg er utilfreds med deres behandling af mig. Men nu hvor jeg jo har en sagbehandler der. eller det havde jeg... Det har jeg åbenbart ikke længere i hvert falde ved jeg ikke hvem..

Det er et forsøg på at få dem til at vågne lidt, og ikke skippe mig og pakke min sag væk! Det er et forsøg på at de skal opdage jeg ER syg og at jeg godt vil gøre noget aktivt for at få tingene til at fungere. Og jeg vil MEGET gerne på det kursus... Det må bare hjælpe mig igang...Og en sagbehandler skal jo hjælpe sin klient ikke?

Håber i lige vil komme med lidt gode råd og vendinger til at få dem op af stolen.. jeg er SÅ træt af at vente...

Ps. jeg får ingen offentlig ydelse så de har AL mulig grund til at bare at glemme min sag..
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2009, 23:51   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
mumle_mund det kan du sagtens skrive, det kan altid være en god ide at ruske op i dem, ikke mindst fordi det senere hen kan tale til din fordel at vise at de ikke gør noget men at du kommer med konstruktive forslag og vil gøre noget selv, så bare afsted med det ..
  Besvar med citat
Gammel 14-01-2009, 03:18   #3
Bissen
Føler sig hjemme på K10
 
Bissens avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-12 2008
Lokation: Roskilde Kommune
Indlæg: 45
Styrke: 16
Bissen er ny på vejen
Det er slet ikke groft, det dér - det er høfligt og konstruktivt, som jeg læser det!
Jeg vil give Hejdien ret. Afsted med det.
__________________
Lise ~ Stemplet som professionel tosse fra 1/12-2008
Bissen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2009, 17:52   #4
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Tusiden tak for jeres tilbagemeldninger.. SUPER!

Jeg sendte brevet i går aftens... Men har endnu ikke fået svar tilbage.. Suk...
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
At skrive ansøgning!! Mitte Spørgsmål ang fleksjob 6 02-02-2011 19:16
At skrive til aviserne. Wodpoulsen Politik og Samfund 7 28-09-2010 09:07
At skrive en afgørelse. Stella Et godt link! 0 02-04-2009 12:42
Måske en god ide at skrive under Hejdien Et godt link! 0 03-02-2008 14:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension