K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-08-2012, 11:35   #11
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Desværre ikke i Holbækområdet - men jeg har fået en fantastisk smertelæge
der ligge ved Rådhuspladsen i København - er tæt på hovedbanegården.

Hans B.Andersen - www. klinisk.smerteservice.dk - Han har været med til at starte smerteklinikker flere steder.( se det når du går ind på hans hjemmeside)
Et virkeligt rart menneske der har forstand på smerter - og giver sig tid til at lytte.
Han fandt den helt rigtige dosering af smertestillende medicin til mig (rygskade) efter 2 besøg.
Er det noget du vil overveje- så få en henvisning hos din læge - du skal selvfølgelig bestille tid efterfølgende, da han er en travl mand. Selv blev jeg overrasket over en ganske kort ventetid på 1 1/2 uge.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2012, 14:25   #12
nala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 70
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
nala er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maruus Se meddelelser
Desværre ikke i Holbækområdet - men jeg har fået en fantastisk smertelæge
der ligge ved Rådhuspladsen i København - er tæt på hovedbanegården.

Hans B.Andersen - www. klinisk.smerteservice.dk - Han har været med til at starte smerteklinikker flere steder.( se det når du går ind på hans hjemmeside)
Et virkeligt rart menneske der har forstand på smerter - og giver sig tid til at lytte.
Han fandt den helt rigtige dosering af smertestillende medicin til mig (rygskade) efter 2 besøg.
Er det noget du vil overveje- så få en henvisning hos din læge - du skal selvfølgelig bestille tid efterfølgende, da han er en travl mand. Selv blev jeg overrasket over en ganske kort ventetid på 1 1/2 uge.
Hej...maruus

Hold da op, det var et svar jeg kunne bruge. Har tjekket hans hjemmeside, og det er jo noget der ligner det jeg søger, men det er bare det, om jeg "bare" kan få en henvisning fra egen læge.

Kan jo være der kommer flere svar, og måske med noget tættere på..

Tusind tak, for dit meget givende svar.

Mange hilsner
Nala
nala er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
dygtig advokat til pensionsager søges Antton Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 13-07-2012 10:29
Dygtig psykolog i Nordjylland! Pedro Dit og Dat 3 14-02-2012 18:05
Dygtig advokat til arbejdsskadesag søges pcer Alt det andet 20 28-09-2011 22:11
Dygtig psykiater søges på Sjælland - please! Jea Alt det andet 22 14-07-2011 22:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension