K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-01-2010, 11:28   #1
ujakob
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-01 2010
Lokation: Århus
Alder: 42
Indlæg: 3
Styrke: 0
ujakob er ny på vejen
Arbejdsprøvning

Jeg er i den heldige situation at jeg har fået vide af min sagsbehandler mundligt at jeg er blevet henvist til arbejdsprøvning, det skete før jul, men har ikke fået noget skriftligt. Hvor lang tid kan jeg vente på, at få det på skrift
ujakob er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2010, 11:31   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det kommer an på om sagsbehandleren vil holde sig til den mundtlige aftale - og måske ringe nærmere....

Du kan jo også skrive/maile og spørge hvad der sker i sagen, og at du gerne vil have noget på skrift.

Der er desværre ingen tidslinjer for den slags, det kommer jo an på om sagsbehandleren er syg, har glemt det, netop har postet brevet osv osv....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2010, 12:13   #3
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Når du så er på vej til den arb.prøvning, så sørg for at få på skrift hvad formålet med den er, og hvad du skal gøre hvis du en dag er så dårlig at du er nødt til at gå før aftalt tid - om du f.eks. skal ringe til en eller anden kontaktperson eller måske noget helt andet, sådan at du ikke senere kan få skyld for at du har gjort noget forkert.

Og så skal du huske at skrive dagbog i forløbet, både om din arbejdstid og din fritid.
Under "nyttige links", øverst på siden her, kan du finde en smerteskala som du kan benytte til at sætte tal på dine smerter (hvis det altså er sådan noget du døjer med).

Held og lykke
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2010, 13:49   #4
ujakob
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-01 2010
Lokation: Århus
Alder: 42
Indlæg: 3
Styrke: 0
ujakob er ny på vejen
Tak for jeres svar. Jeg fik fat i min socialrådgiver i dag. Hun lovede at gør papirarbejdet omkring arbejdsprøvning færdig i denne uge
ujakob er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2010, 16:37   #5
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af ujakob Se meddelelser
Tak for jeres svar. Jeg fik fat i min socialrådgiver i dag. Hun lovede at gør papirarbejdet omkring arbejdsprøvning færdig i denne uge
husk dagbog, du skal også have en hverdag efter arbejde.
samt aftale helt fast et timetal fra start.
Man ved nogenlunde selv hvad man kan.
skulle selv starte med 20 timer.
fik det ned på 15 timer og det viste sig jeg kunne klarer 5-6 timer om ugen.
troede selv fuldt og fast på de 15 timer.

held og lykke med det
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension