K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-01-2012, 00:43   #21
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Nu vi er ved det (og nu tænker vi ikke om det kan lade sig gøre eller ej) men er nordpolen/sydpolen egentlig at regne som udlandet, når man tænker på at ingen af dem tilhører suveræne stater? Heh? Bare lige en sjov tanke...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 00:44   #22
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Altså du vil spille basketball?

øhhh, så ville jeg nok undre mig endnu mere... det er en ret hård sport (har selv spillet 2. div.) så er det nok svært at forklare at du ikke kan arbejde?
...hvem siger, trådstarter har fysisk sygdom...
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 00:47   #23
Priks
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 264
Styrke: 14
Priks er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Ved nu ikke om det er basal viden... Ikke for mig ihvertfald... Jeg bekymrer mig ikke meget om lovene i USA, men til gengæld ved jeg en hel del om dem her i DK...
Det er heller ikke basal viden for mig.

Ninja, jeg havde overhovedet ikke tænkt på at det kunne hænge sammen, som du beskriver du læser det - at det er en urealistisk drøm af en art. Det ER ikke alle, der tænker ligesom du tænker, og fordi man tænker anderledes end dig betyder det ikke at man er det rene ondskab (du får det lidt til at lyde sådan).
Ro på.
Priks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 00:47   #24
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Det var der ingen der gjorde, jeg koblede bare scholarship med sport, da det er langt de fleste scholarships som bygger på dette... ... men tror da efter hånden vi har debatteret det hele ihjel...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 00:56   #25
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jo, men jeg bliver sgu ked af det når folk ikke lige kan slå koldt vand i blodet, og STRAKS skal komme med DET KAN du ikke, det er MEGET mærkeligt, DET kan bare ikke forenes med pension....weeeeeeee RO PÅ.

Trådstarter arbejder i forvejen, mener på en SFO hvor han er vikar efter han havde været der i skånejob (som blev nedlagt).....
- skal vi så ikke også lige sige, at DET lyder VIIIILDT at være vikar hvis man er førtidspensionist??

Synes også jeg bliver ked af det der evendelige, skæren alle over en kam. Altid at sætte folk i bås, komme dem i kasser der bare skal matche ens egen overbevisning.

Ok måske er det så ikke almindelig viden det med USA, men på trods af psykisk sygdom, så HAR jeg været der da jeg har familie i San Diego.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 01:01   #26
Priks
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 264
Styrke: 14
Priks er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Jo, men jeg bliver sgu ked af det når folk ikke lige kan slå koldt vand i blodet, og STRAKS skal komme med DET KAN du ikke, det er MEGET mærkeligt, DET kan bare ikke forenes med pension....weeeeeeee RO PÅ.

Trådstarter arbejder i forvejen, mener på en SFO hvor han er vikar efter han havde været der i skånejob (som blev nedlagt).....
- skal vi så ikke også lige sige, at DET lyder VIIIILDT at være vikar hvis man er førtidspensionist??

Synes også jeg bliver ked af det der evendelige, skæren alle over en kam. Altid at sætte folk i bås, komme dem i kasser der bare skal matche ens egen overbevisning.

Ok måske er det så ikke almindelig viden det med USA, men på trods af psykisk sygdom, så HAR jeg været der da jeg har familie i San Diego.
Jeg kan sagtens forstå hvor du kommer fra, når du forklarer det som her. Jeg er helt enig i at vi skal passe på med at lyde mistroiske, for det er bestemt ikke sjovt at blive udsat for. Og vi kender ikke trådstarters historie, situation eller sygdom. True that.
Priks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 01:06   #27
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Priks Se meddelelser
Jeg kan sagtens forstå hvor du kommer fra, når du forklarer det som her. Jeg er helt enig i at vi skal passe på med at lyde mistroiske, for det er bestemt ikke sjovt at blive udsat for. Og vi kender ikke trådstarters historie, situation eller sygdom. True that.
Præcis, jeg bliver bare rørt og ked af det...

Prøv og se starten?? Én linje. Og så kig lige på alle reaktionerne

...............................det er dét jeg kalder selvsving!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 13:45   #28
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
min mening er både og...

førtidspensionister har jo ret til noget indhold i livet....

men det gør det sværre for os der ikke har fået pension endnu hvis alm mennesker og politikere læser debatindlæg med unge førtidspensionister der vil rejse jorden rundt og udøve belastende sport...så tror da fanden de tvivler på om folk har fået den for let:-/ hvilket jo kun skaber reformer og gør det svært for os der er syge og ikke har fået reddet vores po po på en førtidpension endnu fordi det bliver sværre og sværre.....

det klart det er provokerende....men ikke for jer der er pensionister allerede i er jo "safe"
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 14:49   #29
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 15
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Præcis, jeg bliver bare rørt og ked af det...

Prøv og se starten?? Én linje. Og så kig lige på alle reaktionerne

...............................det er dét jeg kalder selvsving!!!
@Ninja.. jeg mener ikke at de andre går i selvsving over trådstarters spørgsmål..

Der bliver svaret på det der (næsten) bliver spurgt om

Det undrer mig hver eneste gang at vi under et interview i TV med en ikke etnisk dansker ser ordet "muslim" nedenunder navnet..

Skal vi så her på k10 når vi læser et indlæg tænke ..... hmmm er vedkommende psykisk syg og skal vi tage hans/hendes indlæg som en højtflyvende og urealistisk plan ... eller skal vi tænke.. det er en der er fysisk syg og hans/hendes indlæg skal tages som alvor og er et seriøst spørgsmål ??

Der står ikke noget om at trådstarter arbejder som vikar i en sfo efter at hans/hendes skånejob blev nedlagt..

Selvfølgelig kan vi forsøge at læse mellem linierne... men så kan det være at det bliver ligesom en hvis mand der læser biblen

Så som udgangspunkt, så må man vel svare på det eller de spørgsmål der bliver stillet uden at skulle tolke på det...

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 15:07   #30
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Hold da HELT OP, hvor er i dog fordømmende!!!!!!

Og endda her på k10???????

Jeg er også førtidspensionist og kan for den sags skyld spille Basket, løbe marathon eller svømme butterfly til Sverige.

Folk kan vel for filan da også have psykiske sygdomme som gør, at man er syg PSYKISK, men ikke fejler en meter fysisk.



Hjælp dog folk i stedet for at skyde dem ned med lommefilosofi over hvad de MON fejler, og hvad de MON kan, og ikke kan. Det er ikke jeres opgave.
Tænk det var også lige det jeg sad og tænkte................hvad kender i til hvad h*n fejler og hvad der er godt for vedkommende?
HUSK!!! Livet er jo ikke gået i stå, fordi man søger/får en ftp vel?
For hvis i mener det, ja, så grav lige det hul til mig
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension