K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-07-2010, 11:52   #121
Peter G
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2009
Lokation: København
Indlæg: 57
Styrke: 15
Peter G er ny på vejen
Tusind tak for jeres søde hilsner

Vi blev repræsenteret af Advokatfirmaet Christian Harlang, der var den tidligere forening for førtidspensionisters go-to-guy.
De tager dog ikke alle sager, men sager hvor de finder formålet og klienten "sympatisk"?! Men læs selv på deres hjemmeside www.harlanglaw.dk

Huldra: Mht. om Peter har arbjedet før, så ja . Han har såmænd haft arbejdsuger på omkring de 50-60 timer op til hans sygemelding, bl.a som sikkerhedsvagt. Men jeg aner ikke hvilke forsikringer og pensioner vi evt. skal tjekke for at se hvad der er af pligter og rettigheder.
I første omgang skal vi vel have overført Peters efterlønsindbetaling på hans meget beskedne kapitalpension??

Men er der links til tråde med hvad man skal holde øje med, så post dem endelig.

Når der lige er kommet lidt luft, så ser jeg lige om der skulle være nogle papirer i vores sag som man ikke umiddelbart har adgang til via K10, som andre kan bruge som dokumentation. Dem skal jeg nok scanne og lægge her i tråden. Det tror jeg der er...
Peter G er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2010, 14:05   #122
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Kan være Peter kan få et engangbeløb af sin fagforening, det er da værd at undersøge. Men nu skal I endelig nyde roen og sommeren
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Det kræver sku sin "mand" at være sygemeldt Lille mig Spørgsmål ang fleksjob 6 17-09-2010 20:08
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension