K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-12-2009, 23:10   #21
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, nu var Havedammen inde på blodmangel, det kunne det jo også være....

Hold op hvor kan det dog være meget, jeg melder selvfølgelig tilbage når de engang har fundet årsagen!!

Jeg læste et sted om for lavt blodsukker, at symptomerne er forskellige fra folk med diabetes og folk uden diabetes. Men der kan, som du nævner Trold, ikke gøres noget ved det - andet end at følge en sund diæt...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2009, 00:06   #22
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
nu skal vi også passe få ikke at google alt for meget vi kan jo gå hen og bliver syge mere nervøse osv men ned til lægen mandag hjælp mig nu og ikke næste år
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2012, 11:17   #23
Pjevs1
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2012
Indlæg: 2
Styrke: 0
Pjevs1 er ny på vejen
Hej Helenekr.
Kunne godt tænke mig af vide hvad dine prøver sagde ????
Pjevs1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2012, 11:24   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er jo nogle år siden nu, men det hele skyldtes D-vitamin mangel - mit D-vitamin var røget helt ned på 11 og det SKAL helst være over 50, og endnu bedre, over 100!

Jeg kæmper stadig med det D-vitamin og skal tage d3 vitaminer gennem hele vinteren og kan så holde op om sommeren, såfremt jeg tager 20 minutters sol om dagen.

Men glemmer jeg at tage D vitaminerne, så får jeg alle symptomerne tilbage med kraftig muskelsitren, kramper i alle større muskelgrupper mm. Men når jeg tager vitaminerne er der INTET.....så det er om at huske dem

Jeg har først set din besked her i dag - jeg tjekker alt for sjældent besøgsbeskederne
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2012, 11:49   #25
Pjevs1
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2012
Indlæg: 2
Styrke: 0
Pjevs1 er ny på vejen
Tak for din besked. Dine symp lignede nemlig mine. Jeg havde også for nogle år siden svær mangel på D, og fik det hurtigt op og muskler var næsten gode igen og angst mm forsvandt næsten.
Har dog slappet for meget af med D dråberne, og troede det var fint. Må hellere i gang igen. Da jeg har pille fobi har jeg den sidste uge taget tygge magnesium ( tænkte om det måske var det jeg manglede ) D og kalk vitamin. Men turde så ikke tage dråberne samtidig, men det kan jeg måske godt.
Pjevs1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2012, 13:18   #26
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det aller bedste ville selvfølgelig være, at du en dag ved lejlighed lige tog forbi lægen for at få tage nogle blodprøver, så du ved helt nøjagtigt hvad du skal tage - og hvor meget.

Jeg er selv begyndt at blive tjekket MINDST én gang om året....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan klare i lockouten?? Jeg ryster over hele kroppen!! Ninja Politik og Samfund 21 04-04-2013 20:16
Svedige hænder, rysten over hele kroppen FrkSilverfox Dit og Dat 6 17-03-2012 11:40
nogen der har prøvet at anke frupia1 Alt det andet 13 01-08-2010 15:53
Har nogen prøvet Maj-Britt Dit og Dat 7 19-08-2008 14:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension