K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-11-2009, 20:27   #21
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
Velbekommen.
Endelig spørg
B
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2009, 17:35   #22
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Heej med alle jer dejlig mennesker

Først vil jeg sige tusind tak for jeres hjælp super dejligt at man kan hjælpe hianden .

Jeg skulle jo starte på Lyrica mandag aften.
Så jeg tog den kl. 22.00 også lagde jeg mig ellers til at sove kl. 23.00 men jeg sov ikke før kl. 03 om natten da jeg vågende i går morgens havde jeg meget hovedepine og var meget svimmel plus jeg havde en del kvamel.

Det forsatte hele dagen og aften med i går så kl. 22.00 tog jeg igen Lyrica og lagde mig igen til at sove kl. 23.00 men igen gik der mange timer før jeg faldt i søvn sov først kl. 05 om morgen og igen i dag stod jeg op med meget hovedepine og meget svimmelhed og en del kvamel.

Nu har jeg så et par spørgsmål og det er.
1. Hvor langtid går der før Lyrica virker?
2. De bevirkerninger jeg har er de normale?

Annemette
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2009, 18:06   #23
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hmmm, normalt bliver man enormt træt af Lyrica, så underligt du bliver helt vågen af dem.

Jeg ved fra min bekendte at hun også blev svimmel i starten, men mener ikke hun fik kvalme.

Man skal også huske, at medicinen forstærker andre former for medicin - og kan forstærke bivirkningen af andre produkter man indtager.

Giv det en lille uges tid, og kontakt så lægen hvis det ikke bliver bedre. Nogen der får aften dosis, må istedet tage dem om formiddagen...og vise versa.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2009, 18:25   #24
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Ja det er meget underligt jeg bliver det, men tak for hjælpen jeg vil give dem en uges tid til at hvis de ikke virker der kontakter jeg min læge
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2009, 01:50   #25
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja for det er jo vigtigt du får din nattesøvn....

Men MÅSKE kan det være psykisk betinget! Jeg tænker mere, hvis du i forvejen er lidt nervøs over de piller, så kan man jo godt ubevidst spekulerer en hel del - ikke nødvendigvis på pillerne, men på alt muligt andet. Og sengen er somregl et rigtig godt sted og ligge og få tankemylder til langt ud på de små timer (synes jeg kender det fra mig selv).

Jeg får Remeron lige i øjeblikket, de gør også én træt, og jeg tager den lidt før sengetid, og PLING!! Så er jeg lysvågen til hen af 4-5 stykker om morgenen, og falder faktisk i søvn til fuglesang....indtil uret ringer kl 6.25 og ungerne skal op.
Men jeg VED det er noget psykisk, for jeg HADER at tage de piller og går nærmest og venter på nogle bivirkninger.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2009, 12:50   #26
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja for det er jo vigtigt du får din nattesøvn....

Men MÅSKE kan det være psykisk betinget! Jeg tænker mere, hvis du i forvejen er lidt nervøs over de piller, så kan man jo godt ubevidst spekulerer en hel del - ikke nødvendigvis på pillerne, men på alt muligt andet. Og sengen er somregl et rigtig godt sted og ligge og få tankemylder til langt ud på de små timer (synes jeg kender det fra mig selv).

Jeg får Remeron lige i øjeblikket, de gør også én træt, og jeg tager den lidt før sengetid, og PLING!! Så er jeg lysvågen til hen af 4-5 stykker om morgenen, og falder faktisk i søvn til fuglesang....indtil uret ringer kl 6.25 og ungerne skal op.
Men jeg VED det er noget psykisk, for jeg HADER at tage de piller og går nærmest og venter på nogle bivirkninger.

Ja det er så.

Det kunne det måske godt være ,men det tror jeg ikke det er fordi jeg er ikke nervøs over pillerne mere.
Ja det har du helt ret i tankerne bare mylder frem og især når man går i seng.

Okay dem kender jeg ikke lige hvad for du dem får?
Ja lige præcis kender det fra mig selv det er så træls og det er ikke til at holde til i lænten.
I går aftens tog jeg Lyrica pillen kl.22 og slukkede computeren en havl time senere og lagde mig til at sove men var lyst vågn til kl. 06 i morges og vågnede allerede kl. 8 imorges.
Jeg forstår virkeligt ikke hvorfor jeg ikke bliver træt ad at få Lyrica.

Hvorfor hadder du at tage de piller?
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012

Sidst redigeret af Annemette; 03-12-2009 kl. 12:53.
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2009, 15:56   #27
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg er generelt bange for at tage medicin der roder rundt med signalstofferne i hjernen. OG jeg er utryg når jeg ikke ved 100% hvordan medicinen virker - og det kan man jo aldrig vide. I perioder kan jeg tåle dem, men der har også været perioder hvor de gjorde alt meget værre....og så sidder jeg jo ligesom og venter, går det godt eller går det skidt?!
- og så er der jo alle skrækhistorierne mm.

Sidste gang jeg så på uret, var kl 5.30 i morges - endnu en nat med at ligge og tænke, og jeg kan simpelthen ikke bremse det, og når jeg endelig falder lidt hen og døser, så er det også sådan noget sove-drømme-tænke-noget...jeg kan overhoved ikke slappe af, og jeg er død træt!! Og ved at blive vanvittig. Om dagen kan jeg sagtens falde i søvn, men holder mig i dag oppe i håbet om at jeg får sovet i nat
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2009, 16:19   #28
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej Annemette.

Hvis jeg var dig ville jeg tage pillen sammen med min aftensmad. Jeg tager altid mine piller omkring kl. 18.00 så slipper jeg for at være længere vågen end normalt:-)
Har jeg engang imellem glemt at tage mine piller kan jeg nemlig som du oplever det føle at jeg ikke kan falde i søvn og det er sg træls at få lavet om på nat og dag:-)

MVH Chnevide.
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2009, 17:06   #29
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af CHNEVIDE Se meddelelser
Hej Annemette.

Hvis jeg var dig ville jeg tage pillen sammen med min aftensmad. Jeg tager altid mine piller omkring kl. 18.00 så slipper jeg for at være længere vågen end normalt:-)
Har jeg engang imellem glemt at tage mine piller kan jeg nemlig som du oplever det føle at jeg ikke kan falde i søvn og det er sg træls at få lavet om på nat og dag:-)

MVH Chnevide.
Hej Chnevide.

Jeg må ikke tagen pillen før kl. 22.00 om aften.
Okay det er da super dejligt for dig.
Ja det er meget træls
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2009, 17:29   #30
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Hej med jer.

Nu har jeg så fået Lyrica 25 mg i 14 dage men jeg kan ikke mærke de virker på min krop, og bevirkerningerne er stadig de samme har en meget slem hovedpine fra morgen til aften og har en del svimmelhed .
I aften skal jeg så starte op på 50 mg Lyrica så håber jeg virkeligt at det har en virkinig for pga.. de skide stærke smerter for jeg kun 2-3 times søvn hver nat og det kan jeg godt nok ikke blive ved med at holde til .

Kram Annemette
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lyrica mod piskesmæld louisesparadis Alt det andet 11 13-10-2013 20:40
Lyrica jassie Alt det andet 26 22-06-2012 21:40
lyrica???? Wasaki Alt det andet 15 18-04-2012 07:11
Imozop - lyrica Hannepanne Alt det andet 26 27-06-2011 13:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension