K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-11-2008, 22:19   #1
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
har nogle anket en fritidsulykkeforsikring og vundet ??

Hejsa

Jeg har i dag modtaget en check fra min fritidsulykkesforsikring,men syntes at det er alt for lidt,har nogle prøvet at anke og vundet ? vil i fortælle lidt og evt give gode råd ?

Pjuske
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2008, 10:07   #2
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej Pjuske.

Jeg har engang anket en afgørelse, hvor forsikringsselskabet ikke mente at skaden var stor nok.
Jeg ankede og fik en meget tilfredsstillende afgørelse. Det kostede at anke, men da der var en modpart i min sag, var det hende (hendes forsikring) der måtte betale.
Det er 9 år siden nu, så jeg ved ikke hvordan det er nu.
Har du ikke modtaget en afgørelse, inde du modtog pengene ?

Mvh. Sommer.

Som JRJ skriver her under, det er mengraden der skal ændres, og jeg havde også en advokat det kørte sagen for mig. Det kan godt betale sig.

Sidst redigeret af Sommer; 28-11-2008 kl. 10:57. Årsag: tilføjelse
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2008, 10:39   #3
JRJ
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-11 2008
Lokation: Rebild
Alder: 58
Indlæg: 36
Styrke: 16
JRJ er ny på vejen
hej Pjuske

Tror du bliver nød til at tale med en advokat, summen tro jeg ikke kan ankes og dog, da det er mengraden, man skal ha' hævet og derved bliver summen større.

MVH. JRJ
JRJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2008, 14:11   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Det har også noget at sige hvor du er i forløbet.

Min mand stoppede fingrene i rundsaven for 2 år siden, med det resultat at han mistede næsten det hele af pegefingren og lige på den rigtige side af negleroden på langefingren.

I første omgang fik han 10%, jeg lover dig at jeg stejlede, for den lille bitte stump han har tilbage på pegefingren, er ikke nok til at dække manglen på langefingren, og i min verden giver det altså 15% (siger policen) at miste hele pegefingren (hvilket er det han har og så lidt til hvis man flytter stumperne sammen) Så jeg bannede og svovlede. En ting er at jeg nu skal gå og glo på hans vamle stumper, og ulækre negl (jeg lærer aldrig at venne mig til det) det må jeg bare lære at leve med, noget andet er at han ikke får det han er berettiget til, sæt nu han ville have haft behov for en protese, så skulle han jo bruge de penge til at erstatte det tabte.
Efter... jeg tror det var
7 måneder var manden til afsluttende kontrol hos egen læge, ca. en måned der efter modtog vi nogle (flere) papirer fra forsikringen, som skulle udfyldes, så af sted til læge igen igen med manden, mindre end 14 dage der efter fik vi de manglende 5%. Altså der gik næsten et helt år, før sagen var afsluttet, og her er tale om en ret simpel sag, men graden kan ses med det blotte øje.

Nå men pointen er også bare... det er ikke sikkert at sagen er helt afsluttet, de giver et acontobeløb, der ligger lavere end deres vurdering, og det gør de fordi "sagerne" nogle gange vokser til, så skaden ikke er så stor som det i første omgang så ud til at ville blive. Så inden du brokker dig, så sikre dig lige at tingene bliver betragtet som afsluttet hos forsikringsselskabet.... ikke at jeg tror du er dum eller ikke har styr over tingene, men mere fordi jeg med min mand selv blev så stjerne tosset.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sejr til kræftsyg bliver anket. supersus Politik og Samfund 4 22-01-2012 09:21
Du, som har anket indkøbsordning til Soc. Ankenævn, er du på K10? Carmen Alt det andet 0 02-03-2011 18:56
Har jeg anket for sent China Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 19 28-02-2011 21:45
Hvornår får jeg svar? anket afslag på ftp. Leduce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 08-11-2010 17:50
nogle der har anket og vundet,der vil fortælle lidt... pjuske Alt det andet 6 06-01-2009 15:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension