K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-08-2012, 21:37   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, Fibro, det er sådan det skal forstås - og enig, tror der er mange der går en nervepirrende tid i møde
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2012, 22:02   #12
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Oh My God, hvor er det dog bare nervepirrende! Jeg er i reva forløb nu og mangler 3 uger.. har haft en " effektiv" arbejdstid på mellem 10-25 min om dagen, med ultra skånsomme funktioner... for at komme under de gamle regler, vil det altså så sige at min sag skal være kommet igennem første nåleøje ved teamet, altså det møde de holder, for at se om den skal videre til selve pensions teamet ikk?

uhh den næste periode bliver stressende...

Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2012, 22:03   #13
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Godt så smarte, så fik man da lige trykket send igen, sorry
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2012, 22:12   #14
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af fibro Se meddelelser
Oh My God, hvor er det dog bare nervepirrende! Jeg er i reva forløb nu og mangler 3 uger.. har haft en " effektiv" arbejdstid på mellem 10-25 min om dagen, med ultra skånsomme funktioner... for at komme under de gamle regler, vil det altså så sige at min sag skal være kommet igennem første nåleøje ved teamet, altså det møde de holder, for at se om den skal videre til selve pensions teamet ikk?

uhh den næste periode bliver stressende...

Fibro

den skal være overgivet til pensionsnævnet i dec og så har de 3 måneder til at afgøre sagen. skal være afgjort inden marts efter de gamle regler
men vi har da en chance endnu
der er allerede kommet en anden som skal afløse mig, for bliver helt sikkert ikke forlænget
men ja det er et kapløb med tiden
problemet med vores effektiv tid, er at vi faktisk ikke kan gennemfører et forløb efter 1.1.2013
og hvis ens sag er åbenlyst at man ikke kan forbedre ens arbejdsevne via et forløb
ja så kan man alså stadig få pension.

Sidst redigeret af MTVRV1; 18-08-2012 kl. 22:18.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2012, 22:38   #15
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
pyha, ja det er sgu da et værre kapløb med tiden... min kontaktperson på reva mener det bør kunne nås, hvis ellers alt kører som det skal (!), så nu håber jeg bare at hun skynder sig at skrive sine papirer til min SB så snart hun er tilbage fra sin ferie en uge efter jeg stopper på reva, og at det møde hun, jeg og SB skal ha lige herefter, kan stables på benene i en fart, at SB iøvrigt har alt liggende klar og ikke skal til en masse papirnusseri, og at de på teammødet mener jeg skal indstilles og at pensionsnævnet siger ok for den pension... pust støn...har jeg glemt noget!?

reva er helt på min side, sb er helt på min side, alle lægepapirer på min side, lægekonsulenten på min side, stationær, varig, ingen behandlingsmulighed... nu MÅ det sgu da kunne lade sig gøre! men ja jeg ved godt mange har oplevet at blive afvist selv med alt dette iorden, men please.. undlad helst at fortælle mig det nu, klarer ikke så godt de ekstra bekymringer ved at læse om det

Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Inden jeg søger fleksjob. Bender Spørgsmål ang fleksjob 5 11-04-2013 14:21
Pessimistisk SB inden teammøde Thomas1981 At søge førtidspension 11 25-10-2012 12:54
klage over sagsbehandling,inden afgørelse Teletrold Alt det andet 8 08-10-2012 22:28
FTP reform afgørelse inden valg ? S_Phoenix Politik og Samfund 5 06-01-2011 20:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension