K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2011, 00:52   #231
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Godt kæmpet. tillykke med det,
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2011, 15:17   #232
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Tak for det allesammen.
Jeg har en meget klar fornemmelse af at min "tale" til pensionsnævnet i går havde afgørende betydning for sagens udfald. Jeg pointerede MEGET kraftigt en masse af de fejl, som Hjørring Kommunes lægekonsulent har lavet i sin behandling af lægeakterne i sagen. At speciallægen har underkendt ALLE lægekonsulentens argumenter o.s.v. Og der blev griflet godt ned af tilhørerne til min tale.

Ved godt, at det er svært at mande sig op til disse møder - min mand havde aldrig haft en chance hvis ikke konen var så pisse aggressiv som det er tilfældet her hos os.

Men det er sørgeligt, at disse pensionsnævnsmøder er som de er.
Der var et par inde hos dette her pensionsnævn før os i går. Vi så dem og hele kødranden af korslagte arme gennem vinduerne udefra, da vi ventede på at yderdørene blev lukket op. Da parret kom ud fra mødet græd kvinden højlydt. Det kan fandme ikke være rigtigt, at man bliver behandlet så usselt i vores samfund. Jeg blev simpelthen bare så rasende - det er uværdigt at behandle sine medmennesker i krise sådan. Jeg følte bare sådan med dem.
Marianne
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2012, 12:47   #233
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Er der nogen herinde som har friske erfaringer med hvor lang tid det tager med sagerne i Patientforsikringen?
Vi nærmer os en sagsbehandlingstid på et år - på trods at, at de siger deres sagsbehandlingstid er ca. 8 måneder.
Det hedder bare : desværre, prøv at ringe igen om en måned. Har fået denne besked endnu engang i dag.

Kunne godt tænke mig at finde ud af om der kommer en erstatning eller ej.

Regionen har gjort deres bedste for at rode sig ud af skaderne i denne sag. Og kommunen mente overhovedet ikke at der var noget galt - det var jo den billigst måde. Men vi fik alligevel tvunget en FTP ud af dem - så noget galt var der jo altså med manden.

Marianne
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2012, 16:32   #234
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
Ved ikke en dyt om det... Men er da nedslåene at man ikke kan få et ordentligt svar når man ringer ind....
Krydser fingre for I snart modtager et positivt svar fra dem :-)
Heidi
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2012, 21:32   #235
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Har i dag fået en opringning fra Hjørring Kommune. De ville oplyse os om, at de desværre havde puttet nogle af min mands sagsakter fra hans sygedagpengesag ind i en andens sag - og havde sendt oplysningerne til denne anden person.

Man har nu efterfølgende slettet oplysningerne i denne anden persons sag, og bedt han/hun om at destruere de fejlagtigt fremsendte papirer.

Jeg påpegede så, at man måske skulle tro på os når vi sagde at der var oplysninger som IKKE var blevet fremsendt til os - måske var der en god grund.

Tak for kaffe.
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2012, 23:29   #236
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
"€&()&%€#"
den kommune har i sgu ikke været for heldige med!!!!
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2012, 00:27   #237
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Nej, det kan snart ikke blive værre.
Marianne
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2012, 00:56   #238
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MarianneNM Se meddelelser
Er der nogen herinde som har friske erfaringer med hvor lang tid det tager med sagerne i Patientforsikringen?
Vi nærmer os en sagsbehandlingstid på et år - på trods at, at de siger deres sagsbehandlingstid er ca. 8 måneder.
Det hedder bare : desværre, prøv at ringe igen om en måned. Har fået denne besked endnu engang i dag.

Kunne godt tænke mig at finde ud af om der kommer en erstatning eller ej.

Regionen har gjort deres bedste for at rode sig ud af skaderne i denne sag. Og kommunen mente overhovedet ikke at der var noget galt - det var jo den billigst måde. Men vi fik alligevel tvunget en FTP ud af dem - så noget galt var der jo altså med manden.

Marianne

Hej Marianne

Ved ikke om du har hørt fra patientforsikringen endnu ?

Min sag blev sendt ind i april 2011 og jeg fik svar den 24. januar i år.

Mvh.

Karin
__________________
Ftp fra 01.03.2012
joka er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2012, 14:32   #239
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Hej Karin.
Nej, vi har stadig ikke fået svar fra patientforsikringen. Ringer til dem igen i næste uge, så er der igen gået en måned. Sagen blev sendt ind i maj sidste år.
Men det er måske fordi sagen er betændt, vores region kan heller ikke lide at se den i øjnene.
Marianne
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2012, 14:42   #240
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Har nu fået at vide at erstatningssagen skal på et lægemøde d. 14. marts, så sidst på måneden kan jeg få at vide hvad der så skal ske. Det være sig speciallægeundersøgelse eller andet sjovt.
Men nu er der ved at være gået 10 måneder ud af deres 8 måneders sagsbehandlingstid.
Har forresten også lige bedt om aktindsigt i denne sag - da jeg faktisk ikke ved hvilke lægeoplysninger de har hentet ind rundt omkring.
Spændende.
Marianne
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Der er ingen sygedagpenge på søgnehelligdage mere mookmik Politik og Samfund 3 29-05-2014 16:31
Ingen sygedagpenge mere, ingen penge Mivsen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 35 05-01-2012 12:20
Ingen sygedagpenge som flekser? femalen Spørgsmål ang fleksjob 8 09-11-2009 11:27
Ingen post = ingen sygedagpenge Systeminvalid Det er da strengt ! 24 23-02-2009 14:52
Ingen post betyder ingen sygedagpenge Webmaster K10 Nyheder 0 22-12-2008 13:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension