K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-02-2010, 16:30   #1
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
Endelig god sagsbehandler

Ihhh hvor dejligt !!!!
Min forholdsvise nye sagsbehandler ringede idag, og spurgte om jeg var interesseret i at komme midt i februar til en god samtale hvor vi kan finde ud af hvad der skal ske i fremtiden og lægge en slagplan !!! Hun går på barsel midt i marts og vil inden da gerne ha ordnet min sag så næste sagsbehandler ikke kommer med 1000 spørgsmål og jeg igen skal starte forfra.
Nu lysner det sørme, og hun er endda interesseret i at vide hvad jeg gerne vil, om det er pension eller hvad det nu er og hvordan vi kommer derhen.
Tænk at der endelig er en der forstår ens situation, og i den grad samarbejder for at nå målet.. skuda helt fantastisk, kan næsten ikk få armene ned
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2010, 16:43   #2
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
hej frklarsen.

sikken en god nyhed, så må vi håbe vedkommende der kommer bagefter er lige så rar ikke
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2010, 20:54   #3
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Så må du gøre dig nogle tanker om hvad du evt. bør få hende til at skrive sådan at den næste er bundet af det, hvis det altså kan lade sig gøre.

Du kan jo, på sådan en hælde-vand-ud-af-ørerne-agtig måde, sige noget om, at du er glad for at hun vil hjælpe dig med at få styr på tingene, men hva' nytter det hvis din efterfølger ikke vil det samme.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2010, 22:57   #4
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
God ide, vil prøve at forberede mig godt og grundigt til mødet (men syns nu altid jeg er godt forberedt og kampklar).. ja at få hende til at skrive tingene ned og derefter få aktindsigt er nok en god ide
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så er det endelig over Mølgaard Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 29-04-2013 09:21
Endelig ! ;) SoLost Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 23 18-05-2011 15:11
Endelig hr.luko Din historie 20 18-11-2009 21:28
Endelig ftp Jeannette Dit og Dat 15 06-10-2009 08:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension