K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-02-2010, 15:41   #1
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
beskrivelse af en arbejdsprøvning

Kom til at tænke på, hvad har jeres anden aktør eller reva center har skrevet som slut bemærkning efter en arbejdsprøving.
min flyder 7 sider og der står en masse ting.
hvorfor og hvorfor ikke.
er lavet efter de 12 punkter i ressourceprofilen

Men det er mere den afslutende bemærkning og konklusion på arbejdsprøvningen. er lidt nysgerrig efter hvad man skriver

Anden aktør
ser ingen mulige tiltag til en stabil tilkytning til arbejdsmarkedet.

Sidst redigeret af MTVRV1; 06-02-2010 kl. 15:47.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2010, 16:42   #2
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Den vender jeg lige tilbage til i aften, måske ret sent.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2010, 17:10   #3
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
JEg var ved anden aktør ,de skerv profilen den gemmen gik vi så, og det blev sendt til jobcentret ,som så gemmengik det med mig en gang til ,og så røg profilen på vititasions bordet....Men kogt godt ned ,så står der , jeg har været stabil dog to korte syge perioder ,på grund af arbejds funktionerne ,krav om lyft og tempo,der af følgende smerter ,det vuders at tros skånehendsyn er en varie ned sat arbejdsevne,og højest kan magte 12½ time om ugen.det vuders ikke der er grunlag for en førtidspensionering,da jeg har en rest arbejds evne,hvor jeg kan bestride et arbejde på særlig vilkår......men ellers beskrives hvor smerteplaget jeg har været ,har måtte få blokader for at klare det og har haft små pauser og nedsat tempo,så den enlige arbejdstid var 10 timer om ugen....Men som der også står jeg har så gode sociale,ressourcer,samt ressourcer i forhold til omstilling og indlæring,hvorfor det skønnes at jeg har mange ressouser i forhold til arbejdsmarket ......ÅÅÅh Ja de står i kø ...
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2010, 23:59   #4
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Konklusionen i rapporten fra anden aktør, efter min praktik/arb.prøvning (3 mdr.) er som følger:

Det er svært at forestille sig, at et forsøg med andre arbejdsopgaver vil kunne øge Trold's arbejdstid, da der under hele forløbet har været udvist et udpræget hensyn til de skånebehov som Trold er mødt op med. Medarbejderne på virksomheden har alle accepteret at Trold havde brug for meget varierende arbejdsstillinger og opgaver, og samtidig også pauser som hun selv kunne styre i forhold til sin ryg situation.
Dagbogen stemmer overens med de meddelelser undertegnede dagligt har fået fra Trold og virksomheden efter endt arbejdsdag.
Det billede der tegner sig af Trold's situation i hjemmet, tyder på en ophobning af daglige huslige gøremål efterhånden som praktikken er skredet frem. Dette har Trold forelagt undertegnede som et stort problem i forhold til f.eks. at skulle fortsætte en sådan praktik eller levere en indsats i f.eks. et fleksjob.
Iflg. Trold har rygsmerterne været meget svingende, men med en tydelig forværring, dvs. et forhøjet smerteniveau i perioden.
Undertegnede har ingen grund til at betvivle Trold's beskrivelser i sin dagbog, og hun har til punkt og prikke overholdt alle indgåede aftaler.


I første del af rapporten skriver han noget om "generelt", "arbejdsopgaver", "helbred under virksomhedspraktikken", "virksomhedens vurdering af Trold's arbejdsindsats" og "leveret arbejdstid".

Håber du kan bruge det.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 01:12   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det er konklussionen man går udfra, resten er bare (vigtig) fylde.
Det samme gælder ressourceprofilen. Konklusionen er den vigtigste rubrik.

Sødt af dig, Trold du ville bruge tid på at fortælle hvordan sådan én også kan se ud.

Jeg var jo ikke i arbejdsprøvning, men det fyldte alligevel 6 A4 sider, og konklusionen var naturligvis, at de ikke turde tage mig i arbejdsprøvning på REVA.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 01:19   #6
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
nu har jeg være på as3 sidste år nu når jeg tænker over det fik jeg aldrig en kopi af afslutningen er der ikke et bestemt tidrum de har til at sende en kopi til en ???
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 01:27   #7
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Nej tror jeg sq ikke.

Men jeg forlangte! 1 kopi af Deres Vurdering, inden De sendte den til Kommunen!

Og det fik jeg hehe
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 01:33   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Du kan måske ringe og bede om den superkok?
Eller måske har din sagsbehandler den??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 01:34   #9
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
jeg sad i møde med as3 min sagsbehandler snakkede de skrev begge jeg fik sagt havd jeg ville osv og de sagde de ville ren skrive det og sende det til mig men kan ikke huske jeg har fået det.ja vil jeg også gøre har snart møde med hedne
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 01:42   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det er jo vigtigt du er med på alle fronter, og generelt bare dejligt at vide hvor man står og hvordan de vurderer dig....

Håber da ikke du er lige så irriterende dér, som du er her
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Beskrivelse af ens sygdomsforløb til ens sag Lupo Alt det andet 6 06-02-2012 22:16
insider beskrivelse østerbro Politik og Samfund 5 06-01-2012 17:25
Psykologattest:Vejl. omsocialt-psykologisk samarbejde, bla. beskrivelse af blanketter gunvor Et godt link! 0 11-02-2011 11:58
Funktions beskrivelse nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 03-06-2010 20:18
funktions beskrivelse buster Spørgsmål ang fleksjob 8 24-10-2008 12:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension