K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-06-2017, 14:32   #2161
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Tillykke jh��
Jeg har jo været røgfri ligeså længe som dig ..og jeg damper også endnu ..jeg har taget en beslutning om at damper lidt i krogene.manden min er holdt med at ryge cigaretter for nogle måneder siden, ved hjælp af rygestop piller..så jeg holder lav profil..ser ingen grund til at udfordre ham ved at dampe lige foran ham��
__________________
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2017, 22:30   #2162
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Tak, og også tillykke til dig
Godt at manden også er stoppet, men hvorfor damper han ikke?
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2017, 23:38   #2163
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Selvtak jh
Manden har for lang tid siden prøvet at dampe ..det kunne han da slet IKKE enes med ! Det var en fornøjelse at opleve..men nok Godt nok han holdt med det igen ha ha
__________________
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2018, 03:47   #2164
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Den her rykker bare for vildt !!! : https://www.smoke-it.dk/batterier-mo...#/1-farve-sort. Jeg har prøvet lidt af hvert, men er rigtig glad for den. Man kan regulere hvor meget damp man vil have, og man undgår brændt smag, netop fordi den kan reguleres. Og så skal du gå på www.ebay, hvor du vil kunne finde den til en helt anden pris, end den sælges for i DK! Har lige bestilt tanke ( koster ca. 60kr. pr. styk på ebay, og i DK ca. 200 kr. ). Du vil ligeledes kunne få dele til den den meget billigere på nettet, hvis du gider have besværet med at støve nettet tyndt!
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2018, 23:07   #2165
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Hej
Jeg ved ikke helt om der er flere herinde der som mig er holdt helt med at dampe
jeg besluttede at dampe til jeg gik i seng nytårsnat .. og så slut med det !

de første 2 døgn tror jeg jeg rakte ud efter min damper ca 844 gange..suk . trang til nikotinen havde jeg lidt af det første døgns tid..ellers intet
og den ligger i skuffen med alt det andet udstyr jeg har skrabt sammen gennem årerne.
ikke en eneste gang har jeg været bare lidt tæt på at "falde" i, så nu skal det hele afhændes

Jeg er så glad for at være helt fri af smøger og nu damp..
er der nogle af jer andre der er stoppet med damp også ?
__________________
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2018, 23:34   #2166
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Det er sku alligevel flot AAA.

jeg startede vidst i sommeren 2013 og har ikke planer om at stoppe lige foreløbig. nu har jeg også lige indkøbt 1L af den samme aroma, så jeg har til meget lang tid.

Godt nytår til jer alle


Florken, ja en istick 40W det dutter. men prisen kan diskuteres

alternativt kan den nye nautilus (zelos) anbefales. den bruger de samme brændere som nautilus (1.6 og 1.8 ohm) dog er der også kommet en 0.7 ohms som osse fungerer.

SÅ slipper du for at købe tanke og coils i udlandet, da denne er TPD godkendt allerede.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2018, 23:45   #2167
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Ja, det er virkelig flot, AAA.

Det vil jeg da prøve en dag, jeg kunne også godt tænke mig at slippe ud af nikotinens klør.

Hold os endelig opdateret med hvordan det går.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2018, 01:44   #2168
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg kunne faktisk også godt tænke mig at prøve at stoppe....alene bare for at se om jeg kan...

Jeg kan tydeligt mærke at jeg ikke er så afhængig af damp...som jeg var af smøger...

Går jeg i byen og handler...ja så tager jeg sjældent damperen med...så mon ikke man kan stoppe helt...selvom jeg nu godt kan lide at dampe...

Jeg må gøre forsøget på et tidspunkt..

Det er alligevel ganske flot klaret AAA...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2018, 21:15   #2169
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Det er FLOT, AAA !!! Det er min hensigt at gå samme vej, men jeg ved, at jeg skal igennem en nedtrapningsperiode på mg, før det er helt slut. Hvad var du på i mg, da du stoppede ? Jeg har stadig væsker på 36 mg, fordi jeg hamstrede inden butikkerne herhjemme ophørte med de "stærke sager".
Bodrum, når jeg søger på : nautilus (zelos, er de ret meget dyrere end istick 40W. Hvad mener du med " TPD godkendt" ?
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN

Sidst redigeret af Florken; 13-01-2018 kl. 21:17.
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2018, 21:25   #2170
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
TPD godkendt er lig med at de er godkendt til at blive solgt i hele EU
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension