K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-11-2008, 11:57   #1
madsen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-11 2008
Indlæg: 1
Styrke: 0
madsen er ny på vejen
kan det være rimeligt

har nu kæmpet med systemet i over 5 år , har været i arbejdsprøvning og en masse andre undersøgelser og skal nu åbentbart starte helt forfra i systemet fordi erklæringerne er forællede 2006
har haft ca 11 forskellige sagsbehandler ved kommunen i di sidste 2 år så er sku da godtnok ved at give op håber der er nogle der kan give et råd til mig
madsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2008, 12:08   #2
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Exclamation Giv aldrig op

Vi er mange der står i samme forrykte situation.

Hvis du udfylder skemaet på forsiden ( nederst på siden) Kan jeg bruge dit skema i min statistik. Det er anonymt.

Vi må prøve alle udveje for at råbe op om det at være "fanget i systemet"

annasen
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2008, 13:42   #3
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej Madsen

NEJ der er ikke rimeligt. Men desværre er der mange hænger fast i systemet.

Håber du kan finde hjælp og støtte her på K10. Der er mange her der kan komme med råd og støtte.

Mvh. Sommer
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2008, 14:48   #4
Helenevind
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2008
Lokation: Vejen
Indlæg: 212
Styrke: 16
Helenevind er ny på vejen
Hejsa

Jeg har også hængt fast i det kommunale system i mange år efterhånden og jeg magter heller ikke mere. Jeg har hyret en advokat.... så håber han kan hjælpe. Det burde bare ikke være nødvendigt!!!

Jeg skal nok give lyd hvis det virker :-)

HIlsen Helene
__________________
Der er ingen problemer, blot udfordringer der skal løses
Helenevind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2008, 17:10   #5
Buffy
Elsker at være her på K10
 
Buffys avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2008
Lokation: Frederikshavn
Indlæg: 80
Styrke: 16
Buffy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af madsen Se meddelelser
har nu kæmpet med systemet i over 5 år , har været i arbejdsprøvning og en masse andre undersøgelser og skal nu åbentbart starte helt forfra i systemet fordi erklæringerne er forællede 2006
har haft ca 11 forskellige sagsbehandler ved kommunen i di sidste 2 år så er sku da godtnok ved at give op håber der er nogle der kan give et råd til mig
Det er desværre ikke et enestående tilfælde...

Jeg kørte også surt i de såkaldte forældede speciellægeeerklæringer og søgte på det foreliggende. Fik afslag på førtidspension ( for anden gang ) i 2005- min sidste lægeerklæring er fra 2004.
Turde ikke anke sagen dengang, da en sagsbehandler havde sagt til mig, at jeg så ikke kunne søge igen.

Søgte igen på det foreliggende i 2007 ( ny kommune ). Der skete ikke en dyt i de næste 3 mdr. Jeg havde åbenbart fået en ny sagsbehandler.
Søgte igen ved den nye sagsbehandler og gjorde dem opmærksom på, at det ikke var mit problem, at de syltede mig så længe, at erklæringerne blev forældet. Sagsbehandleren var så lidt samarbejdsvillig ( for en gang skyld ) og har så kørt sagen igennem for mig og jeg har lige fået tilkendt min førtidspension.
Hun skulle dog lige advare mig om først, at de muligvis skulle bruge en ny erklæring, men jeg slap.

Har været fanget på kontanthjælp i 17 år, men iflg. datoerne i min aktindsigts-papirer, så er hele sagen jo stort set gået i orden, på et par måneder.

Du må trampe i bordet og sørg for, at alting er skrevet ned med de rigtige datoer osv. Jeg ville nok tage chancen og søge på det foreliggende, hvis jeg var dig. Hvis det er flexjob eller lignede du går efter, så ved jeg ikke lige, hvordan du skal gribe det an..
Buffy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Principafgørelse: kursus ikke rimeligt tilbud, derfor ikke forpligtet gunvor Den nyttige viden vi alle har 0 24-11-2012 22:27
Er det rimeligt? nobelis Dit og Dat 11 20-04-2010 19:00
Ret og rimeligt for unionsborgere brøkpensionist Politik og Samfund 13 02-12-2009 22:31
Mere end 2 års sagsbehandlingstid er det rimeligt? akp Er det overhovdet til at få fleksjob? 3 11-12-2007 16:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension