K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-09-2009, 19:34   #1
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hvordan er DET muligt!?

læs her: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/...77826.html?rss

Er der slet ingen form for tjek af om sagsbehandlere laver den slags?

Jeg synes det er på tide, at få lige så stor mistro på systemet efterhånden, som systemet hviler på "klienternes" skuldre!

Hvor mange lign. sager mon der sker uset rundt omkring i landet? Muligt det er et enestående tilfælde, men det viser bare, at der SIDER umenneskelige personer ude i sagsbehandler kontorerne, som ikke bare kan undskylde sig med et "Det er sådan reglerne er stukket ud fra borgen" længere...

Måske man skulle til at begynde stikprøver af sagsbehandlerne i stedet for klienterne! ... mener... TO ÅR!?!? ... hvordan kan sådan noget foregå uset i TO ÅR!?

To år, uden kontrol.... Hjort ville kalde sådan noget "Social Deroute!"

Sidst redigeret af Razmo; 15-09-2009 kl. 19:42.
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er det muligt ? Knp Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 23-06-2013 18:31
Et muligt fritidsprojekt ? TimeGuest Politik og Samfund 21 22-03-2013 11:02
Hvordan gør jeg dette bedst muligt? qwe Spørgsmål ang fleksjob 6 10-12-2010 12:09
Privat jobtilbud - hvordan gør jeg det bedst muligt? qwe Spørgsmål ang fleksjob 5 10-12-2010 09:27
Er det mon muligt for mig med fp? Kloster Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 29-12-2009 17:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension