K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-11-2012, 20:15   #31
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det er jo kommunen der skal afgøre hvad der skal ske....ud fra hvad der er sket og hvad man er kommet frem til i de arbejdsprøvninger du har været i....

Problemet med din sag i Kerteminde kommune....det er at det ser faktisk ud til at de slet ikke har forholdt sig til de ting du har været ude i og som skulle vise din arbejdsevne...

Der er ingen tvivl overhovedet over at du SKAL have den førtidspension....

Det kan du jo også selv se ud fra de mennesker som der har været inde over din sag....

De siger alle uden undtagelse at du skal have den førtidspension....

Selv kommunens lægekonsulent skriver at der ikke er mere at gøre....og der er intet at hente i fremtiden....og at selve behandlingen er at du får fred for kommunen...

Det kan i den grad undre mig at de slet ikke kigger til de arbejdsprøvninger du har været ude i.....endda sendt ud i af samme kommune...

Det virker i den grad amatøragtigt at en arbejdsprøvning der ender med at du bliver indlagt på hospitalet.....at den omtaler de som en kæmpe succes og at den viser at du godt kan....

Øhhh når man bliver indlagt alene fordi man er blevet sendt ud af kommunen.....så er der ikke noget grundlag for at sige at det var en succes og at den viser du godt kan....

Den viser jo det direkte modsatte....at du ikke kan klare arbejdsprøvningen...

Men okay...når man læser din ressourceprofil.....så tegner den i den grad et billede af en sagsbehandler der enten ikke gider læse i papirerne om det så er fra lægerne eller arbejdsprøvningerne eller også som vælger at totalt ignorere dine arbejdsprøvninger og de resultater der er kommet ud af det...alt det alle lægerne skriver om dig...

Jeg er måløs....og det er uden tvivl den dårligste beskrevne sag jeg nogensinde har set...

Jeg håber virkelig ikke at de behandler andre borgere i kommunen på den måde...

En rettelse: mine tidligere arbejdsprøvninger er fra (den sidste, med indlæggelse er fra Kerteminde) Odense, men de har ALT fra Odense, så som du selv siger, så er der intet at komme efter.

Jeg fik af vide af den retshjælp, at de gerne hjalp med at oprette en sag, for som det lød (de har endnu ikke læst den tunge sag igennem) mente de også der var belæg for en førtidspension.

Men Kerteminde er en hård kommune....
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2012, 22:09   #32
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af renehdal Se meddelelser
Selv en ny bisidder som jeg har fundet, skulle tygge lidt på papirene, han mente også at jeg kunne klare et fleksjob med 10 - 15 timer,
Jeg tror du skal overveje, om du har gavn af den bisidder, eller om denne blot vil "forplumre" din sag.
Hvis du ikke har en rigtig god bisidder tror jeg faktisk, at du er bedre tjent uden. Så kan det måske være bedre, at du klarer dig selv, med de værktøjer du får herinde fra.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvem afgør hvad ? mortil3 Spørgsmål ang fleksjob 2 10-10-2012 10:55
Ankestyrelsen afgør flere sager Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 2 30-03-2011 00:17
Kommunegrænser afgør ja eller nej til seniorførtidspension maja-bell Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 31-01-2011 16:44
Hvem afgør hvornår man skal arbejdsprøves energizer Spørgsmål ang fleksjob 6 05-08-2010 18:34
Hvem afgør revurdering af pensionssag. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 23 17-03-2010 11:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension