K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-11-2012, 16:52   #11
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Det er nemlig det. Da jeg læste den mail, sænkede roen sig.

Det var lige præcis fordi jeg ikke havde fået en skriftelig bekræftigelse på, at sagen nu var overgået til at være en pensionssag.

Jeg gik jo og frygtede, at den enten lå i ingenmandsland. Eller med vilje blev syltet, så den først blev påbegyndt efter nytår.

Lige omkring information, der er jeg der som en høg, over kommunen.
Fordi gang på gang, og nu også med det her. Så ER der nemlig information at hente.
Og jeg har flere gang påpeget hvor vigtigt det er, især med min psyke, at blive holdt orienteret.
Men men men, nu slutter det forhåbentligt snart på bedst mulig måde ja.

Jeg svarede på nedenstående mail, at det var alt den information jeg behøvede. Og tak for svar.
Nu bliver det i hvert fald ikke en nervøs jul i år. Det gjorde det sidste år, men det er en anden/gammel historie



"Din sag om førtidspension er påbegyndt den 30.10.2012. Og der skal træffes endelig afgørelse om pensionsberettigelse inden for 3 måneder.

Jeg kan ikke oplyse en nærmere dato på nuværende tidspunkt, men sagsbehandlingstiden på de 3 måneder vil blive overholdt.

Du vil senere få et brev med yderligere information."
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2012, 17:02   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja du finder jo ud af hvornår den kommer for....da de SKAL tilbyde dig at komme til et møde med dem der skal træffe afgørelsen i din sag...

De fleste ønsker ikke at gå til det møde...da man egentlig ikke rigtig kan få noget ud af det....for du kan ikke få nogle informationer fra dem eller andet....det eneste man kan....er at snakke til dem og evt fortælle dem ting....

Hvis man ved at der er noget de måske ikke ved eller kan se ud fra papirerne i sagen....ja så er det en god ide at tage med til dette møde så man selv kan fortælle dem det der mangler....

Mødet plejer at forgå i umiddelbar tilknytning til at de træffer afgørelsen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2012, 18:05   #13
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja du finder jo ud af hvornår den kommer for....da de SKAL tilbyde dig at komme til et møde med dem der skal træffe afgørelsen i din sag...

De fleste ønsker ikke at gå til det møde...da man egentlig ikke rigtig kan få noget ud af det....for du kan ikke få nogle informationer fra dem eller andet....det eneste man kan....er at snakke til dem og evt fortælle dem ting....

Hvis man ved at der er noget de måske ikke ved eller kan se ud fra papirerne i sagen....ja så er det en god ide at tage med til dette møde så man selv kan fortælle dem det der mangler....

Mødet plejer at forgå i umiddelbar tilknytning til at de træffer afgørelsen...
Jeg tror også jeg vil holde mig væk. En ting er at alt er sagt i sagen.
Men en anden er, at jeg ville få en fantasi om, at de kunne finde på at syntes jeg virker meget mere frisk i levende live, end der er beskrevet i min sag.
Selv om det er noget f.. at tænke sådan

Men havde jeg følt der manglede noget af betydning., så havde det helt sikkert været mig magtpålæggende at møde op.

Jeg vil også bare vælge at se på det sådan, at den dag så bliver det afgjort. Og så bare læne mig tilbage indtil der er svar. Og ikke bruge flere kræfter på det.

Jeg føler mig meget tryg pt.
Men skal selvfølgelig passe på med i tankerne, ikke at sælge skindet, for bjørnen er skudt.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Cirkus Aktivering MTVRV1 Politik og Samfund 0 31-08-2011 17:39
Cirkus fleksjob zuza Hvordan forløb det da du søgte fleks? 11 09-02-2009 12:53
Cirkus Jobcenter Slagelse/slagelse kommune -igen buster Politik og Samfund 2 21-09-2008 13:28
Cirkus Hjort Stella Politik og Samfund 0 07-03-2008 13:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension