K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-07-2018, 08:11   #1
martinja41
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2012
Indlæg: 34
Styrke: 13
martinja41 er ny på vejen
Smile økonomis værge

hej håber der er nogle der kan give mig et godt råd... jeg er på uddanlsehjælp og har en økonomisk værge og så vil jeg høre af kan man blive trukket i min udbetaling vis jeg får over 10000 på min nem konto selvom de skal bruges til at betale egenbetaling da jeg pt ikke gør da kommunen vil have en voldsom stigning, jeg bor på et bosted men det er noget frækt af hæve ens egenbetaling som husleje og forbrug fra 2300 til 3600 jeg er på uddanlese hjælp og har ikke ret meget til mig selv, de har sendt den til ankestyrelsen men er der nogle der ved ca hvor mange måneder der er ventetid..og for har nemmelig en der der mener at der ikke bliver trukken i mine penge vis det når så langt selvom jeg har en værge på håber at få lidt hjælp fra jer ville jeg værre glad for og håber det er til at forstå ellers så spørg bare... kram
martinja41 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2018, 08:45   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Forstår ikke helt, hvor kommer pengende fra og til hvad, jo der er meget lang ventetid i Ankestyrelsen et helt år lige nu
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2018, 10:58   #3
martinja41
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2012
Indlæg: 34
Styrke: 13
martinja41 er ny på vejen
jeg får uddannelseshjælp, med et aktivering ydelse oveni det er min gamle kommune jeg skal betale husleje og forbrug til for det siger loven åbenbart og skal betale kost til min kommune som jeg bor i nu det er min gamle kommune der betaler mit ophold og håber ikke der går mere end et år i ankestyrelsen men kender det her system har værret i det system i 10 år så det tager meget lang tid nu om dage.
martinja41 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2018, 13:01   #4
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Hvad er årsagen til at din egenbetaling er steget så meget ?

Hvis du ikke ved det, så bed om en forklaring, evt. skriftlig.

Går ud fra at du har søgt boligsikring. Måske kan du også søge en §34 til særlig høj husleje.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension