K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-02-2009, 23:41   #31
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
for mig, er det at tænde et lys stærkt forbundet til det at tænde et lys for afdøde. så det ville jeg ikke bryde mig om...
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 22:02   #32
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Gå til Zuzas Happening tråd

Huldra, jeg har al mulig respekt for din holdning; men jeg MÅ også sige, selvom jeg godt kender en lille smule til din bagrund, SÅ ER DET SQ LIGESOM AT VÆRE DØD, PÅ OVERFØRSELSINDKOMST ... Du kan ikke foretage dig en SKID!!!!!

HVIS vi skal videre, er vi nødt til AT GØRE NOGET !!!!

Derfor, vil jeg ikke, lade mig stoppe, af DIN + dine personlige pårørendes følelser i din kokrete sag

Sådanne holdninger, er altid forbundet med skam, sorg og umådelig eftertænksomhed, for HVEM kan måle din smerte!!!!

Jeg kan ikke ... men bøjer mig i støvet for en sørgende mor

Alligevel, er jeg nødt til at tænke på, dem som stadig lever, og .... LIDER og det gælder ISÆR dig og dine pårørende .... Skal det offentlige bestemme hvad du og dine skal føle? Skal de få dig og dine til at gøre som DE ønsker?

Jeg mener at hele denne happening drejer sig om, NETOP, at vise DEM, at vi først og fremmest er MENNESKER, og først DEREFTER, er vi til for andre, INKLUSIVE arbejdsgivere og samfund i øvrigt.

I den dybeste respekt for dig OG dit døde barn

Viper og Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 13-02-2009 kl. 22:09.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2009, 12:44   #33
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tja vi skal jo hvis der skal være en Happening finde en fælles ting som alle kan stå inde for (eller i hvertfald flertallet ) for mig er det at tænde et lys også noget jeg forbinder med døde mennesker og derfor grænseoverskridende og heller ikke en måde jeg kunne tænke mig at lave en Happening på....

Men der er jo mange måder så mon ikke vi kan finde en fælles en som ikke gør at nogen føler sig trådt for nært

Vi kan i hvert fald prøve ...så kom over i gruppen og lad os se om ikke vi kan finde på noget ... link til gruppen (hvis nogen ikke kan finde vej til de sociale grupper ) http://www.k10.dk/group.php?groupid=17
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension