K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-02-2015, 07:14   #11
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sommersen Se meddelelser
Mange tak Gisne,hvor finder man en partsrepræsentant-kan det være den Sindbisidder jeg måske får kontakt med eller er det en sagsbehandler man køber?
Jeg skal bare være forberedt bedst muligt.
Men betyder det så at breve fra kommunen går til den person -jeg vil jo gerne have dem først?
En partsrepræsentant er som regel en sagsbehandler man køber.

Jeg valgte en jurist med speciale i social lovgivning frem for en privat socialrådgiver.
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2015, 18:50   #12
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Gisne tak for dit svar,jeg prøver at tale med en bisidder fra Sind og overvejer om det mere er en partsrepressentant jeg har brug for
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2015, 17:12   #13
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Har læst om Gitte Stignæs fra listen som Akvamarin linkede til.Hun har en del erfaring med sygedagpenge, men når hun har arbejdet meget for jobcentre ville i så stole på at hun "arbejdede" for mig eller er hun mon mere kommunens medarbejder?
Mange af de andre er både socialrådgiver og coach vil de kunne hjælpe eller vil de prøve at foreslå deres egen behandling til mig?
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2015, 17:31   #14
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Spørg endelig ind til prisen .
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2015, 11:52   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Husk at du ALDRIG vil have nogen garantier for et positivt forløb når du hyre hjælp udefra...

Det er vigtigt at du spørger nøjagtigt ind til hvad du kan forvente og få dette gerne skrevet ned på papir så du ved hvad du kan regne med..

Der findes rigtig mange mennesker derude som har haft nogle rigtig dårlige oplevelser med dem de har hyret..

Der findes selvfølgelig også folk som har været mere end glade for den hjælp de har fået...

Andres meninger om bestemte personer...ja det kan du ikke rigtigt bruge til noget da det er subjektive meninger...

En kan have haft en rigtig god oplevelse med en person...evt pga af en oplagt sag...

En anden kan have haft en mega dårlig oplevelse med samme person...evt fordi der ikke var en oplagt sag..

Man er selv i sidste ende ansvarlig for hvem man hyre eller får hjælp fra...

Det vigtigste er at du får afstemt dine forventninger op imod hvad du kan forvente fra den du vil have til at hjælpe..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2015, 12:02   #16
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Jeg brugte min hjemmevejleder som bisidder, kendte masser andre mennesker, men ingen jeg ville betro den opgave.
Den hjemmevejleder jeg har nu, som er vældig sød og rar, hende ville jeg til gengæld betænke mig i forhold til at bruge som bisidder.

Prøver bare at sige at man overhovedet ikke kan regne med hvad en udefrakommende bisidder i grunden kan hjælpe med, og selvom man har skrevet det ned kan det jo være nødevendigt men den helt anden indsats når man sidder til mødet... det kan man ikke vide på forhånd.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2015, 18:36   #17
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Tak for alle jeres svar,det er rart at vende mine tanker med nogen,det er måske også fordi jeg panikker nu her op til.
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension