K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-06-2010, 00:28   #21
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
det var ngoet de sagde på tvnews det med fagforeningen var også på tvnews hvor det kom frem af det var ren og skær **** løgn og lating jeg er bare gorarvet over folk vil gå så lavt ned swt står ikke på text tv det var i deres nyheds udsendelse har prøvet at kigge på text tv men kan ikke finde det ups det var max 12.000 årlig beklager.men fatter ikke tv2news regne stykker osv der viste de en familien med 2 børn 3 børn 5 børn osv mener jeg og 5 børn ville miste 5 % = max 3000 mener jeg det var

Sidst redigeret af superkok; 01-06-2010 kl. 00:33.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 00:29   #22
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Og ikke at forglemme... forældre til handicappede børn, som mister på mange fronter på een gang, hvis de bliver hjemme og passer deres barn. Barske løjer, hvis de også bliver hjemløse, ikke?

Problemet med de panik-spareplaner er, at familier har indrettet deres økonomi efter de børnepenge, som har været der i årevis, og man kan ikke engang bruge af friværdien mere, for den findes i samtalekøkkenet/fladskærmen, fordi "der var såkaldt mangel på arbejdskraft" (selvom der ikke blev efterspurgt fleksere).

Og mht. økonomisk ansvarlighed, så er der budgetunderskud i BÅDE Finansministeriet OG i Skatteministeriet.

Citat:
Hjorts eget ministerium sprænger budgettet
Citat:
I alt havde 11 ud af 19 ministerier et overforbrug på tilsammen 61,7 millioner kroner. Størst var overforbruget i Skatteministeriet, der havde et underskud på 9,8 procent, svarende til ti millioner kroner.


Citat:
Finansministeriet brugte selv 5,3 millioner kroner (2,5 procent) mere end bevilget i 2009.
http://politiken.dk/politik/article983445.ece

Tja... hvem sagde politikerlede?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 00:32   #23
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tror du ikke superkok mener 12.000 kr ned, og ikke 2.000 kr?

For de der 2000 kr passer hverken her eller dér....og har heller ikke været nævnt i nyhederne på noget tidspunkt!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 00:39   #24
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
det med den løgn historie hvor det vidste jeg hun ikkeh avde børn selv har sagt op komme i bt imorgen hvor de bringe afsløring og her er hvordan børnechecken rammer dig http://nyhederne.tv2.dk/politik/article/30899247/ men det hele viser jo bare at generalt social 3f osc pynter på tal osv så det er til deres fordel ja vi msiter osv det er vi enige om mennår de ligefrem går in med reklaer osv bare for at lyve så mister jeg sgu desvære alt for dem.kvinde fyret hmm hun sagde selv op i januar havde 3 børn nej hun har ingen børn osv osv hvor stopper det jeg vil heller se de vidne valg kampen på ærligvis og så beviser det er det rette krydt at sætte.. men på en løgn så tænker man alt det de siger er det også abre løng og latin

Sidst redigeret af superkok; 01-06-2010 kl. 00:52.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 10:16   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Superkok har svaret dig i en anden tråd om det med historien du havde ret

Og hvad ang det med pengen så går jeg ud fra at der er smuttet et 1 tal for dig og du mener 12000 kr ...

altså man kan maks miste 1000 om måneden, men det er stadig mange penge syntes jeg ... men det er jo så min Mening ... og jeg er heldig mine børn nåede at blive voksene inden DF kom som TYVE OM NATTEN de svages beskyttere uuuhhhh

he he sjovt er jeg den eneste der har det sådan at jeg får lyst til at skrige NEJ NEJ NEJ hver gang den her regering siger , nu skal vi hjælpe ha ha ..

aldrig har jeg oplevet hjælp der gør så ondt på de svageste
  Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 10:41   #26
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Du har ret Hejdien, og hvad sjovere er, at nu falder regeringens lønnedgang på 5% til jorden - de vil ikke gå med til mindre i løn!!

Så hvad blev der af ''vi bliver da nødt til at løfte i flok''........

Atter blev pointen om at det er de dårligere stillet, der skal løfte i flok trukket frem i sandhedens lys!!!!

Sidst redigeret af Ninja; 01-06-2010 kl. 10:53.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 10:49   #27
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Helenekr den havde jeg ikke hørt og måtte ud og finde den

http://www.berlingske.dk/politik/bor...gaa-ned-i-loen

og kan kun sige YNKELIGT man sidder og spiller roulette med andre menneskers fremtid og lader børn og ledige og handicappet børene forældre betale for de mest velstilletdes skatte lettelser og så piber man fordi man selv skal gå 5 % ned ... og helt ærligt de skal jo ikke som andre blive ved at gå 5% ned nej da for når der er gået 2 år så får de jo de 5% tilbage og det med lønregulering og hvad deraf følger ... det vil sige de ville få deres 5 % tilbage ca samtidig med at de første dagpengemodtagere mistede deres forsørgelse ...

Kors i ****** hvor er det ynkeligt ... få dog de ***** pampere ud af de stole
  Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 10:58   #28
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
''»Hvorfor skal det lige være Folketingets medlemmer, der skal gå ned i løn? Det er ikke rimeligt. Vores hyre er ikke fyrstelig,« siger Rudiengaard'' - som får omkring 600.000 kr om året....

NÅ! Og almindelige børnefamilier, hvor af flere er på kontanthjælp og/eller anden overførselsindkomst, kan godt blive trukket 5% i børnecheck???

Sikke nogle grimme signaler at sende ud til os andre!

Men de kan da bare blive VED, for jo større grav får de gravet til sig selv.

- jeg så det på TV2 news.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 11:05   #29
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Du har ret Hejdien, og hvad sjovere er, at nu falder regeringens lønnedgang på 5% til jorden - de vil ikke gå med til mindre i løn!
så må vi tvinge de røvhuller til det..og bare kræve et valgt så er jeg og sikkert vi ligeglade med og deres røv er limet fast med superlim og 7 tommer søm

Citat:
som får omkring 600.000 kr om året....
hehe ja og det svare ca til hvad 6 fp får før skat tilsammen

Citat:
Men de kan da bare blive VED, for jo større grav får de gravet til sig selv.
godt nok har jeg dårlig ryg osv men kan da nok give et nap med at grave et huld til dem

Citat:
he he sjovt er jeg den eneste der har det sådan at jeg får lyst til at skrige NEJ NEJ NEJ hver gang den her regering siger , nu skal vi hjælpe ha ha .
hjælp det er en by i rusland..men de hjælper gerne sig selv til højere løn og hjælper også gerne andre lande osv fyyy føj da siger jeg
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 11:23   #30
Jessica
Hvor skulle jeg ellers være
 
Jessicas avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2006
Lokation: Fredericia
Alder: 61
Indlæg: 178
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Jessica er ny på vejen
Jeg sidder her og er meget vred og harm nu.

hvor blev det lige pludselig af (igen)?:" Vi skal løfte i flok allesammen"

Jeg vil også gerne hjælpe med at grave en dyb grav til dem.

Bare vi skulle have et valgt snart! Men jeg tror at det bliver først til næste år i nov.
__________________
Mvh. Jette
Førtidspensionist per d. 1/8 2010.
Jessica er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Pensionsaftale sætter læger under pres Vej86 Politik og Samfund 7 17-05-2011 03:35
DF sætter velfærdsministeren under pres Webmaster K10 Nyheder 0 15-01-2009 12:00
Finanslovforlig ændrer ankesystemet Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 17-11-2008 11:00
Fleksjobbere under pres. Stella Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 0 09-01-2007 18:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension