K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-04-2010, 01:27   #21
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Husk at minde lægen om at han skal skrive at det er tilskudsberettiget
især hvis det er hovedpine piller osv jeg er rimelig sikke på du kan søge komunen og et slags kort kan bare ikke huske hvad de kalder det men skal være et bestem beløb du bruger for osv ikke andet ned at snakke med dem på komunen hvad de kan gøre for at hjælpe ja nu her udløber min saldo også farvel 85% god dag til en/2 måneders helved
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2010, 01:39   #22
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
tja, vi er jo forskellige allesammen, heldigvis men må desværre konstatere at vores budget ikke er til de store overvejelser så jo, vi "høster" den medicin vi kan når ctr saldoen er på max tilskud.

Det er vi pinedød nødt til da vi har det nogenlunde som Ragdoll beskriver

Hm, ja, man kan jo betragte det som blot at skubbe udgiften foran sig men det vælger vi gerne i forhold til at skulle være sengeliggende et halvt år frem!

At man har så meget morfin og andet liggende, ja, det tar jeg roligt for jeg mener, jeg tvinger jo ikke nogen til at evt bryde ind i mit hjem eller at gå på "opdagelse" i mine skuffer (-men kan sagtens forstå hvad i mener )
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2010, 08:16   #23
anetta
Hvor skulle jeg ellers være
 
anettas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2007
Lokation: Lolland
Indlæg: 127
Styrke: 18
anetta er ny på vejen
@ Buster

helt enig med dig...det ville da være for dumt ikke lige,at tjekke sin medicin og hente den sidste "portion piller",på billig ctr saldo,så rækker moneterne lidt ,i den anden ende,til næste omgang,piller... og jeg får ikke for mange piller på lager,det er regnet ud,så portionerne passer til de x- antal uger...ja,vi kan jo alle gøre,som vi synes jo...

" jeg piller af igen "

Sidst redigeret af anetta; 03-04-2010 kl. 10:09.
anetta er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension