K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-01-2012, 16:36   #1
Jackie
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-01 2012
Indlæg: 8
Styrke: 0
Jackie er ny på vejen
en lille hyldest

Hej Allesammen
Har brugt denne hjemmeside i et lille års tid nu, hvor man virkelig kan få gode råd og støtte. Det er først idag jeg har logget mig på, men jeg synes lige jeg vil sige tak til alle herinde for at de gider og bruge sin tid her.
Om mig selv kan jeg fortælle at det har taget mig 14 mdr at blive flexjobber, været i 2 arbejdsprøvninger, haft 2 sagsbehandler som virkelig har været der for en og hjulpet hvis man var usikker på noget undervejs Min anden arbejdsprøvning har også givet mig et job som flexjobber....
Så alt i alt en meget positiv historie som forhåbentlig vil give andre lidt håb.
Jackie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 18:55   #2
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jackie Se meddelelser
Hej Allesammen
Har brugt denne hjemmeside i et lille års tid nu, hvor man virkelig kan få gode råd og støtte. Det er først idag jeg har logget mig på, men jeg synes lige jeg vil sige tak til alle herinde for at de gider og bruge sin tid her.
Om mig selv kan jeg fortælle at det har taget mig 14 mdr at blive flexjobber, været i 2 arbejdsprøvninger, haft 2 sagsbehandler som virkelig har været der for en og hjulpet hvis man var usikker på noget undervejs Min anden arbejdsprøvning har også givet mig et job som flexjobber....
Så alt i alt en meget positiv historie som forhåbentlig vil give andre lidt håb.
Velkommen Jackie! Du har fuldstændig ret. Det er bare så super godt, at man kan få råd og vejledning på både stort og småt herinde. Det er guld værd,og man føler sig aldrig helt alene . Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 22:28   #3
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
Hej Jackie

Du har absolut ret. Jeg fik også rigtig gode råd herfra da jeg var helt forvirret. Så STOORT hep til alle der bruger deres tid på at hjælpe hinanden - og stor tillykke til dig for at du kom godt igennem
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2012, 12:49   #4
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Dejlig lille historie og velkommen til

Jeg har desværre ikke selv været så heldig med sagsbehandlere, har også haft mange forskellige. Men dejligt at høre, at der også findes dem, der VIL hjælpe én

Rigtig god weekend!
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2012, 15:25   #5
Jackie
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-01 2012
Indlæg: 8
Styrke: 0
Jackie er ny på vejen
Hej Alle
jeg er en pige på 38 som mangler nogle ligesindede at mødes med, jeg er flexjobber, har en angst diagnose og er meget følsom overfor stress. jeg bor i nærheden af århus. hvis dette fanger jeres interesse så skriv lige til mig. Har mistet mange venner pga min sygdom og manglende forståelse.
Jackie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2012, 19:29   #6
til_grin
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2012
Indlæg: 9
Styrke: 0
til_grin er ny på vejen
Hej Jackie.
Jeg er en kvinde på 46, som også lider af angst omend min angst er fremkommet som følge af psykisk sygdom, som aldrig har været et problem (anede ikke, jeg havde den) før jeg gik ned med stress pga. en psykopatisk chef. Jeg er ikke afklaret endnu og kæmper en kamp for at få kommunen til at forstå, at mit store problem ikke er de psykiske problemer og angsten men nærmere min kroniske træthed. Jeg har ikke mistet nogen venner men har også været åben omkring hele mit forløb efterhånden som det hele udviklede sig. Man kan ikke forlange, at andre skal kunne forstå os - det kan alm. mennesker ikke. Men vi kan godt forlange accept og respekt. Der er jo ingen, der bebrejder en diabetes-ramt, at de har en kronisk sygdom, som der skal tages hensyn til. Der er ikke nogen, der beder en diabetes-patient tage sig sammen og at de sagtens kan undvære medicin og at det bare er indbildt, vel? Vi mangler muligvis nogle stoffer i hjernen, som vi ikke producerer nok af - det er jo ikke noget, vi selv har valgt. Jeg har ikke valgt min sygdom - den har valgt mig. Jeg prøver at få det bedste ud af det og ud over at skulle slås med kommunen, så har jeg et udmærket liv med mange dage, hvor jeg vågner og kan stå ud af sengen uden problemer. Jeg bor desværre på Fyn, så vi kan vel ikke lige mødes men du er velkommen til at skrive til mig. Støtte kan man altid bruge. Jeg kan også anbefale dig at melde dig ind i en passende forening - enten for angstramte eller SIND - det er ikke dyrt og de har også en støttelinie, forsk. tilbud osv. Så føler man sig ikke helt alene. Jeg er ret sikker på, at de netop i Århus har mange tilbud pga. byens størrelse - derigennem kunne du måske møde andre. Hvis du har lyst til at skrive tilbage, så vil jeg foreslå, at vi skriver direkte via email og ikke her. Jeg har ikke lyst til at dele alting med alle andre :-)
til_grin er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ét lille ord..... Chas Alt det andet 22 27-06-2012 19:57
Hva nu lille du... Hanna Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 05-12-2010 23:25
Et lille suk. Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 07-10-2009 11:30
En hyldest til K10 og Co. Viper Dit og Dat 5 29-03-2009 23:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension