K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-03-2013, 00:38   #931
Boras
Elsker at være her på K10
 
Borass avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2011
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 95
Styrke: 13
Boras er ny på vejen
Lightbulb

Jeg er dag blevet den lykkelige ejer af et cVic mod og med en Vivi tank på, så svæver jeg, på en dampsky af lykke. Det virker bare og til 459 kr. for eVic'en var det til, at overkomme.

Jeg har igennem den sidste tid, dampet på mit eGo 1100 mAh batteri med en Vivi mini med 2,8 ohm. coil. En opsætning som gav mig meget damp og smag, men lidt kortere tid mellem opladningerne.

Jeg køber også sjældent uoriginalt, kvaliteten kan nemt svinge og de forskellige dele passer ikke sammen, hvis man f.eks. køber en original Vivi hos en forhandler, er man ikke sikker på at den passer sammen med en coil fra en anden. Det slipper man for med original, men priserne er som regel, så også lidt højere,
__________________
Ledighedsydelse siden 01.08.12

Sidst redigeret af Boras; 31-03-2013 kl. 03:08.
Boras er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2013, 09:45   #932
ErikD
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2008
Alder: 59
Indlæg: 59
Styrke: 16
ErikD er ny på vejen
Er selv med på ecig holdet.
Har selv brugt ecig i over 2 år. småryger stadigvæk men slet ikke i samme stil som før.
Jeg synes det største problem med ecig er at knapperne tit bliver dårlige og ikke er af god kvalitet. har købt både dyre og billige og de går altid i stykker efter max halv år.
men okay det er stadigvæk meget billiger end almindelige cigaretter
ErikD er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2013, 10:52   #933
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Generelt har jeg dårlige erfaringer med alt hvad der er uorginalt, måske er det bare uheld, men jeg har altid haft problemer med det, hvorfor jeg aldrig bestiller det....
Jeg har også dårlige erfaringer med de uoriginale tanke. Har oplevet et par gange at mundstykket er brækket af, og synes også at de hurtigt kommer til at smage brændt. Jeg køber kun originale nu, de holder længere og så er det ikke dyrere i længden.

Ang. det der twist batteri. Hvad er fordelen ved at man kan justere voltstyrken? Hvordan kan lavere voltstyrke få en brændt smag til at gå væk? Jeg troede at når først en tank gav brændt smag, var det fordi det var tid til at skifte tank?
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2013, 12:02   #934
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Sådan er det også med de almindelige batterier - brændt smag, ud med tanken!!

Mine erfaringer med variabelt volt er, at når det begynder at få snerten af brændt, så kan man sænke volten og dampe videre uden brændt smag. Så for mig har jeg fået rigtig lang levetid på mine tanke, netop fordi jeg kan styre volten.....

Svare lidt til at sætte stegepanden over fuldt blus, når magarinen så begynder at brænde, så hjælper det ikke at fortsætte på fuldt blus, for så brænder det helt af - istedet skruer man ned og undgår det brænder af.....

Lidt kikset sammenligning, men det er sådan det foregår med tank/batteri på husmodersprog

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2013, 12:21   #935
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Jamen det er da smart, ku være man sku investere i sådan et batteri.
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2013, 13:44   #936
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det kan jeg klart anbefale du gør! Ikke kun pga længere levetid på tanken, men smagsoplevelsen er også bedre fordi man kan sidde og finde lige nøjagtig den mængde damp og den smag, man har det bedst med...

Og så har man den fordel, at man kan købe alle tanke, med alle ohm, og dampe så det matcher.....igen, for længere levetid på tanken. Og med optimal damp fra første til sidste sug.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2013, 12:05   #937
Jensen1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-08 2012
Indlæg: 59
Styrke: 12
Jensen1 er ny på vejen
Hej

I dag har jeg 3 måneders jubilæum med min eGo-T. Jeg damper mentholjuice 24 mg. Det fungerer bare.
Jensen1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2013, 12:10   #938
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tillykke med de 3 mdr, godt gået!!

- dejligt når man finder noget der bare fungerer!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2013, 17:37   #939
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Dejligt at se der er gang i dampen,

jeg har nu dampet i 1 år, ikke rørt en cigaret overhovedet hvor er det bare dejligt.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2013, 11:57   #940
Boras
Elsker at være her på K10
 
Borass avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2011
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 95
Styrke: 13
Boras er ny på vejen
Og hvor er det super godt gået, stort tillykke.
Glæder mig på dine vegne.
Det gælder bare om, at holde dampen oppe.
Bo.
__________________
Ledighedsydelse siden 01.08.12
Boras er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension