K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-12-2012, 03:46   #751
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det er sgu lidt vildt hvor nemt det går med at kvitte de smøger, når man først begynder at dampe - faktisk latterligt nemt, når jeg tænker på alle de andre fejlslagne forsøg på at kvitte dem...

Jeg kommer aldrig tilbage til almindelige smøger, de keder mig simpelthen og smager hæsligt. Men engang i mellem, ca hver 2-3 måned, så kan jeg godt ryge en hvis jeg er ude, men jeg kommer aldrig til at ryge en hel pakke
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2012, 04:04   #752
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Ja, set i bakspejlet har det været relativt nemt, dog ville jeg ønske at jeg havde sat mig mere ind i damp, og havde undgået diverse fejlkøb.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2012, 04:24   #753
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Enig, jeg har også gjort mange fejlkøb, både med væsker og grej. Det er svært at handle ind, når man sidder hjemme i sofaen og ikke aner hvad det er man skal bestille og nærmest famler i mørket....

Håber denne tråd har gjort det mere overskueligt mht godt grej fra start af, væskerne er jo en smagssag....

Men der er jo en rivende udvikling, der kommer hele tiden nye produkter, og jeg er jo en af dem, der gerne vil prøve det hele, så i perioder koster det kassen
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2012, 05:47   #754
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Jeg har dampet i lidt over en måned nu og synes det går godt. Har et par gange smagt min venindes smøg men synes den smager fælt og så er jeg kureret et stykke tid . Jeg købte heldigvis en god én første gang og er meget glad for den
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2012, 13:54   #755
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Hej dansbo.
Godt at høre du kan holde dig til dampen, fy for pokker en cigaret smager dårligt,

hvad damper du så, hvilke smag?
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2012, 01:31   #756
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Hej alle

håber i har haft en rigtig god og hyggelig jul ...

Jeg har fået en gammel skoleveninde på "dampen" ..da jeg grinte af hende, hun skulle jo ud i kulden og ryge haha .. så hun prøvede min ce4, og det fængede.. det føles rart at en mere er holdt med de cigaretter..

Og her nytårsaften kommer nogle venner på besøg, og den ene skal lige se og høre om det der dampe værk, som hun siger .. hun vil meget gerne holde med at ryge, og har også prøvet et par gange uden hjælpemidler, og er faldet i igen..så jeg håber dampen også kan hjælpe hende

godt nytår til jer
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2012, 10:06   #757
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Hej dansbo.
Godt at høre du kan holde dig til dampen, fy for pokker en cigaret smager dårligt,

hvad damper du så, hvilke smag?
Hej mand jeg bruger mentol smag kun, er ikk så vild med alle de der mærkelige smage man kan få. Hvad med dig?

Min er en ce4 , tror jeg den hedder, købt hos easy-to-smoke, køber også væske hos ham

Jeg går på kursus i øjeblikket og der har dampen virkelig smittet, der er mange der har kvittet røgen til fordel for damp

Sidst redigeret af Stuen; 30-12-2012 kl. 10:10.
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2012, 11:18   #758
Buddha
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2011
Lokation: Jylland
Indlæg: 195
Styrke: 0
Buddha er ny på vejen
Da væske med nikotin ikke er til at finde i Danmark bruger jeg denne yderst billige polske side..kvalitet og pris er i top og der bliver leveret til tiden:
Nikotin-væske...den almindelige væske uden nikotin gjorde bare ikke arbejdet for mig.
Buddha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2012, 11:41   #759
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Buddha Se meddelelser
Da væske med nikotin ikke er til at finde i Danmark bruger jeg denne yderst billige polske side..kvalitet og pris er i top og der bliver leveret til tiden:
Nikotin-væske...den almindelige væske uden nikotin gjorde bare ikke arbejdet for mig.
man kan da sagtens købe væske med nikotin i herhjemme i dk
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2012, 12:03   #760
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja der dukker flere og flere internet butikker op herhjemme til e-damperne.

Jeg skal igen igang med at give det et seriøst forsøg, jeg har købt 20-30 rygevæsker som alle smager kvalmende parfumeret osv. det har afholdt mig et lang stykke tid - da det jo bare er penge lige ud af vinduet for hver væske man køber og skuffet bliver man os.

Er mest ude efter en rygevæske med Prince smag, samt evt. en menthol.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension