K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2012, 23:14   #691
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Florken Se meddelelser
@Spritex-1970



Købte bl.a. en Irisch Coffee, som jeg håber er bedre end den sidste leverance fra Minkpulerne

!
Hvad tænke jeg , så jeg rigtigt Måtte altså lige læse sætningen en gang til og endnu engang

Sidst redigeret af maruus; 15-11-2012 kl. 23:19.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 02:41   #692
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
UPS !

Det er fordi vi bakker snagvendt her i huset
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 03:47   #693
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ahahahahahahaha minkpulerne
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 08:34   #694
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ja der er vi hvis i samme båd alle sammen,

jeg har en skade i hovede efter ulykke, så der kommer også mange

sjove ord her fra, eller staver mærkeligt, men sådan er det..smiler
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 14:18   #695
Spritex-1970
Ved at vænne sig til K10
 
Spritex-1970s avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2012
Lokation: Planet Earth
Indlæg: 12
Styrke: 12
Spritex-1970 er ny på vejen
Så har jeg idag ENDELIG modtaget min Itaste, fra PinkMule
Track & Trace nummer fik jeg dog aldrig, så anede intet om hvor langt pakken var i systemet. Selve Itaste sættet kom heller ikke i den æske der er vist på deres side, og som også er vist i Stigs anmeldelse. Istedet kom hele sættet i et fint sort Etui, så det skal jeg ikke brokke mig over. Det er jo trods alt noget nemmere at have med i byen, end en papæske
Så ialt modtog jeg

1 Stk Itaste V2 batteri
5 Stk. CE4 (langhårede)
1 Usb oplader
1 vægstik
1 sort etui
1 16mg fresh breathener væske på 10ml (havde jeg IKKE bestilt) god stil

Nå men jeg skyndte mig at pakke ud, få åbnet op for en CE4 og hældt noget væske i (Menthol 24mg), fik den skruet på Itasten, som jeg lige havde tjekket batteri status på først, og jo ganske rigtigt Helenekr; Fuldt opladet

Og så til mit første Hiv damp......... Weeee et spark i halsen, og sjov fornemmelse med dampen ift. traditionel røg fra smøgerne. Det føles jo faktisk 99% som at ryge tobak (næsten for godt til at være sandt)

Kom i tanke om at jeg måske lige skulle tjekke volten på batteriet. Det stod på 3,5 så jeg prøvede at skrue op på 4,0 WOW en forskel !! Noget mere damp. Selve menthol smagen måtte efter min smag godt være mere markant, men der må jeg lige ha' kigget mig om efter andre væsker.

Tror vidst også jeg skal have fat i noget væske med mindre nikotin i, for jeg har sq siddet og dampet mig helt nikotin skæv, af ren begejstring over mit førstehåndsindtryk af dette vidunder.
Jeg skriver lidt mere, når jeg efterhånden får prøvet det hele, sådan lidt mere grundigt af, men jeg må være ærlig at sige, at jeg allerede nu er svært begejstret
Spritex-1970 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 19:11   #696
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaaa, det er altså pænt effektivt det damperi!!

Og fedt du fik et etui i stedet for den der store grimme papkasse, så det var da en dejlig overraskelse

Husk at suge stille og roligt - fuldstændig som når du suger en lækker drink op gennem sugerøret, så får man mest damp for pengene

Hvis du vil bestille med T&T så skal du selv gøre opmærksom på det - mener det koster ekstra. Hvis man ikke skriver at det skal være med Track and Trace, så bliver det bare sendt med almindelig post.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 20:02   #697
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Det er da utroligt så hurtigt tiden går

Nu er det næsten 5 måneder siden, at jeg "faldt over" denne dejlige tråd og pludselig fik lyst til at dampe

Jeg savner stadig ikke smøgerne (har ikke smagt en i 2 måneder). Idag har jeg fået varer hjem fra Flavourart, 7 forskellige aromaer. Så jeg måtte selvfølgelig straks igang med blanderiet

Nu står der 3 forskellige væsker til "modning" og jeg glæder mig til at prøve dem. Jeg er endnu ikke blevet helt god til at blande, men jeg bliver ved med at prøve. Og jeg har kun lavet en eneste blanding, som var så slem at jeg måtte smide den ud.

Jeg håber at øvelse gør mester
__________________
Dudde
Sygemeldt på 6. år uden afklaring - på ægtefælleforsørgelse.

"Intet er umuligt for den som ikke skal gøre det selv"
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 22:32   #698
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Godt at høre fra dig igen dudde, flot du har holdt ud så langtid,

det er svært at finde den blanding som siger spar 2,

har nu blandet i rigtig langtid, frugt, mint og lakrids er jeg god til at blande,

men tobak, der har jeg problemer, har prøvet alle fra FA, uden jeg syntes de var gode,

så prøvede jeg at bestille fra Liberty Flights, bare tilfældig for at få rabat på min handel,

så jeg kom over 500 kr, så var der fri fragt...det er den bedste jeg har prøvet i tobak,

sikke da en smag, efter modning på 5 timer, var der god smag,

det er ikke sidste gang jeg skall prøve deres aroma.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2012, 14:23   #699
Spritex-1970
Ved at vænne sig til K10
 
Spritex-1970s avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2012
Lokation: Planet Earth
Indlæg: 12
Styrke: 12
Spritex-1970 er ny på vejen
Så er der gået 24 timer, siden jeg startede med at dampe. Jeg har ikke røget en alm cigaret endnu, og føler overhovedet ikke trang til det heller. Det må jeg sige kommer ganske meget bag på mig. Det har nemlig slet ikke været en prioritet at skulle kvitte dem helt, men mere en kraftig nedskæring af forbruget.

Synes Menthol smagen er noget kraftigere idag, så det er en rar ting. Kunne dog stadig ønske mig den en del kraftigere.
Har eksperimenteret med forskellige måder at suge på, og det er helt klart at når man suger ganske langsomt i 4-5 sekunder inden man inhalerer, så er der virkelig damp, og menthol tryk i halsen. FEDT

Helenekr; Jeg valgte selv Track & Trace i feltet på bestilling. I min ordre historik står også Track & Trace. Jeg er blevet krediteret 70,- for forsendelsen, forsendelsen har IKKE været sendt som dét, da jeg aldrig modtog mit Track & Trace nummer. Dårlig stil fra Pink Mule synes jeg. Udover det var der jo heller ingen brugsanvisning med til Itasten, som beskrevet i anmeldelsen. Ikke at jeg ikke har kunne finde ud af at bruge den, men jeg synes bare at de på deres website (Pink Mule's) gav mit dét indtryk, ud fra billeder og videoer af produktet....

Når dét så er sagt, så er det jo dejligt med et etui, istedet for en kluntet papæske, og en 10ml rygevæske (som jeg slet ikke havde bestilt) modtog jeg jo også. Det synes jeg så til gengæld er rigtig god stil
Spritex-1970 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2012, 16:50   #700
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
spritex det er flot du ikke har røget, tager hatten af for dig...smiler.

stoppede selv fra dag 1. havde selv selv tanke som dig, bare jeg kunne ryge

det halve, ca 10 stk om dagen så var jeg tilfreds, men sådan blev det heldigvis ikke,

har dampet i ca 7 mdr.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension