K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-08-2012, 01:06   #431
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Det kan også være fordi du glemmer at lade den være tændt efter endt sug.

Altså tænd, ind i munden, ud af munden og så slippe knappen, den skal lige have 1 2 sek fra suge stop til sluk.

Er du alt for slem vil du opleve at den bliver "utæt" ved samlingen ved batteriet, og/eller opleve meget væske i batteriet når du skal lade (husk at tørre det af HVER! gang inden du lader)
Dette kan lukke lufthullerne, så det bliver svært at suge, og i sidste ende helt ødelægge c-4´ren, det kan være svært at slippe af med det problem, men jeg har erfaret at man bare skal opbevare den med mundstykket ned af, og så ellers naturligvis sørge for at holde den ren.

Lige at tage en snip af ens trøje en patvind ell, og rense både det ene og det andet stykke inden i, når man lader er en god regel, det bedste er dog mindst en gang dagligt, er man dygtig forlænger man levetiden.

Og ved c-4´rene er det VIGTIGT ikke at fylde over øverste streg, det giver også meget væske i munden.

Mht væske... dårlig levenrandør, slut basta, jeg ved godt Pink er billig, men man betaler altså for det man får.

Noget helt andet er at der åbner en ny Bulle Vape i Brovst lige om lidt.
For os gamle kunder er der før åbnings åbning, mens nye må vente til Open by night i Brovst.

Vi er glade for Max, han er behagelig og har alt tid fif, og gentager gladelig sig selv 100 gange om nødvendigt, samtidig nægter han at sælge produkter der ikke er gennemprøvet, eller hvor han har haft lidt for mange reklamationer.

Og så får vi næsten alt tid rabat, inden kontant eller ved at han liige vil afprøve en my smag, eller da lige syntes vi skal have en ekstra flaske, eller lidt mundstykker eller noget helt 3. Ikke alle får rabat, men kommer man igen så vil han gerne pleje hans kunder, og det der er jo en god måde at gøre det på, om end jeg forventer det vil ændre sig nu han får en fysisk forretning, der skal nok lidt mere til for at blive en god kunde, ud over at der jo pludselig er nogle udgifter som han ikke havde før, de skal jo dækkes.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2012, 08:51   #432
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Citat:
Dog har jeg en smule besvær med at identificere de rygevædsker jeg modtager med posten, da der ikke står navne på dem som ved bestillingen , men betegnelser som HT, dun, LM .
@maruus
Jeg har spurgt Marianne om hun ikke vil lave en "oversættelse",
når hun får tid.

I min første bestilling var der "Irish Coffee", og på flasken stod der "VA".
Den smag kunne jeg rigtig godt lide, så næste bestilling var på 5 flasker.

Stor skuffelse, for der var sgutte meget Irish Coffee over den,
og på flasken stod der så også noget andet, nemlig "mocca caramel".

Derfor skrev jeg til Marianne, men konen har nok mega travlt,
for jeg har endnu ikke hørt fra hende.

Her går det også godt med damperiet, men desværre for mine omgivelser,
er de smage, jeg kan lide, noget kvalmende for DEM,
men ikke for mig
Jeg er rigtig glad for "Portvin", som blandes i "LM" i forholdet 1:3.
Det smager og lugter af julegløg !
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2012, 08:55   #433
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
LUM.

Kan man købe essenser hos tecc, hvis ja, hvad koster de ???

kan man også købe pg eller vg i 100ml til selv at blande ??
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2012, 12:10   #434
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
ihhh altså lum

Jeg fik kaffen i halsen, og en masse sjove billeder på nethinden

du skriver :Lige at tage en snip af ens trøje en patvind .. det var altså lige dagens griner ..
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2012, 12:36   #435
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Tak for besvarelserne på mine små problemer - der er nogle gode små fif at hente .
Specielt den med trøjesnippen - minder mig om når brillerne trænger til en kærlig hånd , så er det også hvad der er indenfor rækkevidde.

Jeg har bestilt kaffesmag - som jeg tilsætter min rygevæske. Smager dejligt , men jeg syntes " måske" aromaen forsvinder for hurtigt i flasken - jeg bruger det som tilsætning til anden væske

Florken: supergodt initiativ - kunne være jeg skulle deltage og skubbe blidt til hende, så vi kan få den rigtige smag sat på flaskerne - eller blot en forklarings snip på hvad de små forkortelser står for.

Lum
Lyder som et super sted - ved du om der bliver mulighed for at købe på nettet hos ham når han er etableret . ? Jeg bor nemlig i Lyngby
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2012, 13:20   #436
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Husk! Når man åbner sine rygevæsker, at sætte den i køleskabet ellers forsvinder smagen i løbet af nul komma fem!!
Står den på køl, så smager den som man åbner den, fra første til sidste dråbe. Vend bunden i vejret på den og omryst den et par gange, inden der fyldes på.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2012, 14:31   #437
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Sikke en øjenåbner - det er vel så løsningen - tusind tak
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2012, 17:41   #438
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
max er ikke selv på nettet og kommer det nu nok heller ikke *ss* de Bullie vape butikker der er bruger samme leverandør.

http://tecc.as

Og så ved jeg at Max bruger http://www.totallywicked-eliquid.co.uk også.

Men jeg aner altså ikke hvordan deres bøtter ser ud, for butikkerne printer selv mærkerne ud og klistre på, der til er de altså noget dyre end Pink, og helt galt går det når der skal nikotin i.

Vi har hid til givet ca 150 for 30 ml (uanset mængden af nikotin) men den pris gælder ikke når hans butik åbner, så vil prisen stige, jeg ved ikke om der er en Bullie vape butik på Sjælland, men så hut jeg visker er der vist nok 5 butikker alt i alt, og jeg spørger gerne Max om der er nogle ovre hos jer, hvis jeg husker det næste gang jeg ser ham.

AAA pas nu på ikke at blive kvalt Den type ordlege kom en klasselære med da jeg gik i skole, og lige den der har altså bare hængt ved, en fælles bekendt siger at klasselæren siger patvind endnu, så jeg er ikke alene, det6 bedste er at jeg driver gemalen til vanvid med det ord *lol*
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2012, 23:33   #439
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Okay Lum

Jeg kom bare sådan til at grine .. så for mig en flagrende "pat" .. sådan ala en vifte ..

her vender vi også nogle ord, bare sådan for sjov

det hedder kammerklunker og ikke kammerjunker
syltemøj .. osv
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2012, 07:30   #440
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Kammerklunker den er go den vil jeg se om jeg kan huske, ved især knægten vil DØ af grin
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension