K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-06-2015, 21:26   #2031
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Dejligt at høre...

Det er vigtigt at man kan li det man damper på....så man forsætter på det og ikke smutter over på smøger igen..

Ja det er nok smartest at have coils på lager....

Der er en del forskel på hvor meget de koster....det billigste sted jeg har set i DK er hos esug.dk her til 115 kr for 5 stk http://www.esug.dk/40118/kanger-subt...coils--5-stk./

Bemærk at man skal vælge ohm størrelse nedenunder på hver coil

Har du mod på at vente på forsendelsen ja så kan de samme 5 coils købes til ca 70 kr i Kina https://www.fasttech.com/products/14...l-heads-5-pack

Køber man hos fasttech...ja så skal man helst holde beløbet under de 80 kr så man ikke skal betale told og moms....

Vil man købe flere pakker....ja så køb en pakke af gangen....gå ind to minutter efter og køb en mere osv osv...

På den måde vil du holde beløbet under de 80 kr....da du kun køber 1 af gangen....

Man betaler ikke for forsendelse hos fasttech....

Det kan bedst svare sig når man handler der at vælge "Registered Air Mail" når man tjekker ud...det koster ca 1 $ men på denne måde skal man skrive under når man modtager pakken og det giver bedre sikkerhed for at få pakken...

Søger man på nettet...på fasttech...ja så er der en masse som har en masse dårligt at sige om firmaet....

Jeg har handlet der i over et år....og har aldrig haft nogen problemer med det...

Den eneste ulempe...ja det er at man skal vente laaang tid på sine varer....men til de priser de har...tja...så kan man måske godt vente lidt..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 22:42   #2032
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Nu hvor du henviser til fasttech occ coil https://www.fasttech.com/products/14...l-heads-5-pack

Så har jeg et spørgsmål: hvad er forskellen på den og så denne her https://www.fasttech.com/products/14...-coil-head-for

Jeg ved godt at her skal man selv lave coil men jeg kan se der er forskel på højden,

har det noget at sige?
__________________

Sidst redigeret af mand; 27-06-2015 kl. 22:44.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 22:56   #2033
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej det er den samme men bare i en anden form....og ja det er den man bruger hvis man vil lave sine egne coils til sin subtank...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 22:59   #2034
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
https://www.fasttech.com/p/2551300

Har købt den her RBA til min subtank mini, for at give den nyt liv

Tror faktisk den er fin
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 23:46   #2035
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
https://www.fasttech.com/p/2551300

Har købt den her RBA til min subtank mini, for at give den nyt liv

Tror faktisk den er fin
Kan da se at den har fået et større hul til tilførsel af væske....

De første der kom af dem ja der var det et mega lille hul....og der kunne ikke komme nok væske ind til coilen...ihvertfald ikke hvis man bruger væske med højt VG indhold..

Men fint at de har rettet det...

Personligt bruger jeg ikke de RBA til subtanks...jeg kan simpelthen ikke lave en coil der er bedre end de færdiglavede på 0.5 ohm...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2015, 04:54   #2036
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg vil købe sådan en RBA så har jeg altid en på lager, hvis snart der kan være mere...

Vil i ikke tro når engang jeg får min K-Box Styled 8-40W VW APV Box Mod at jeg skal

bruge coils på 1,2-1,5 ohm da den kun går til de 40W............længere kan jeg vel ikke gå ned i ohm.
__________________

Sidst redigeret af mand; 28-06-2015 kl. 05:01.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2015, 12:03   #2037
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Web

Tusinde tak for svar og hjælp!

Fasttech som du linker til har jeg handlet ved før og kunne bare ikke finde dem igen,nså vi nåede desværre at bestille 2 pakker 30s coils her hjemme øv øv

Nu har jeg brugt kanger mini igår og idag og skal helt sikkert ned i nikotin, får jeg får alt for meget, selv om jeg holder igen. Det giver hovede pine,træthed, svedetur og kvalme, så slår bremsen i med den til jeg har fået noget mildere væske

Helt fra da jeg startede med at dampe og blev præsenteret for forskellige mods her inde, så har jeg været vild med Provari og har kigget på dem ekstremt mange gange og har også kigget på den nye P3. Men igen er prisen for mig latterlig høj selv om det er et godt produkt, så jeg blev ikke helt fanget da den også kun var på 20 watt og jeg nok havde forventet 40-50 watt.

Men nu er jeg ret overbevist om at jeg godt kan klare mig med 20 watt, efter at have prøvet vores egne mods med kanger mini på, da vi slet ikke kører så højt.
Jeg begyndte at kigge lidt på Provari igen og faldt over military stealth modellen ved pinkmule

http://pink-mule.com/provari-p3-militar-stealth-dk

Så blev jeg bare totalt forelsket en ekstra hårdfør udgave uden bling og hva ved jeg, den er perfekt til vores overnatninger og ture i skoven
Indtil jeg så prisen for fa... Da også
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2015, 15:50   #2038
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Har du mod på det Trex så prøv her. http://www.ebay.com/sch/i.html?_from...ealth&_sacat=0
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2015, 16:12   #2039
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Mand

Tak for linket, men er sgu lidt kylling plus jeg var på udkig efter den military, da den skulle have noget rigtig hårdfør lak til hårdt brug
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2015, 16:39   #2040
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser

Køber man hos fasttech...ja så skal man helst holde beløbet under de 80 kr så man ikke skal betale told og moms....
Yep...

Citat:
Vil man købe flere pakker....ja så køb en pakke af gangen....gå ind to minutter efter og køb en mere osv osv...

På den måde vil du holde beløbet under de 80 kr....da du kun køber 1 af gangen....
Mja, det er, ifølge en postDK medarbejder, ikke nok, de kan finde på at regne det for een forsendelse, når den er fra samme sted, og bestilt stort set samtidigt... om det passer ved jeg ikke, men det skulle ikke undre mig...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension