K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-04-2015, 17:27   #1991
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jo jo der dampes på liv og løs her...på lørdag har jeg været røgfri i 1½ år...og det er det bedste jeg har gjort....at gå over til damp...

Ang kommende lovgivning....så bliver det jo spændende at se hvad de kommer frem til...men hvis de skal overholde EU`s direktiv....ja så bliver der næppe noget dampudstyr tilbage som vil kunne bruges...

Det får måske ikke den store betydning for os der har dampet et stykke tid og som har samlet grej sammen...men det er sgu synd for alle dem som evt kunne have gået over til damp i stedet for at ryge...

Men ifølge Flemming Møller Mortensen [S] ja så har vi ikke noget at bekymre os for...vi vil kunne dampe som vi plejer fremover....siger han...

Så må vi se om vi så også kan stole på det...

Jeg har svært ved at se at det skal kunne lade sig gøre hvis man skal overholde det direktiv fra EU..

Ang batterier....nu husker i vel at bruge batterier som er "giftet sammen" til de mods der bruger flere end 1...

Det kan gå temmelig galt hvis batterierne ikke matcher sammen...uanset om det er sat op som parallel eller i serie...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2015, 19:52   #1992
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg har styr på det med batterierne og ang. det med lovgivningen så tror jeg det bliver svært at skaffe noget udstyr,

ja du har ret web det er synd for dem som ikke er nået at komme med på dampen,

tillykke med at du har været røgfri i så lang tid det er super flot, så vidt jeg husker så røg du omk. de 40 cigaretter om dagen,

jeg har dampet i 3 år og jeg røg ca 20 stk om dagen, jeg kommer aldrig til at ryge igen.
__________________

Sidst redigeret af mand; 23-04-2015 kl. 19:54.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2015, 22:23   #1993
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg røg hele 60 smøger pr dag....så det er en stor besparelse at være gået over til damp...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2015, 23:40   #1994
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Batterierne har jo netop kørt sammen, når man snupper dem fra bærbare PC'er, der sidder som regel 3, 6 eller 9 stk i sådan en pakke, det er en af grundene til at jeg lavede evercool'en til 3x18650.

Den sidste batteripakke jeg slagtede indeholdte 9 stk. Panasonic batterier, selv om de er 8-10 år gamle holder de fint strøm...
Vedhæftede thumbnails
Klik på billede for større version

Navn:  DSC01824.JPG
Visninger: 200
Størrelse:  449,9 Kb
ID: 476   Klik på billede for større version

Navn:  DSC01828.JPG
Visninger: 191
Størrelse:  142,9 Kb
ID: 477  
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2015, 21:32   #1995
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Så er det 3 år på damp i dag, hold da op, hvor tiden går...

Det det overrasker mig mest er at jeg ikke har rørt en smøg i de 3 år...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2015, 21:39   #1996
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er sgu godt gået....tillykke med de 3 år @jh...

Til oktober er jeg på 2 år...helt uden at have rørt en smøg...og jeg har ikke savnet dem en eneste gang...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2015, 21:42   #1997
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Hej jh
du siger da noget.. vi holdt jo med at ryge samme dag.. så i dag har jeg også 3 års jubilæum og heller ikke jeg har rørt, eller haft den mindste lyst til en stinkende klam cigaret!
__________________
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2015, 21:57   #1998
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen også godt gået til dig @AAA....fedt at se at folk faktisk kan holde helt op med at ryge..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2015, 22:25   #1999
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Tak web
jeg har faktisk overhovedet slet ikke haft svært ved at lade være med at ryge..og jeg nyder endnu de ekstra penge jeg har til rådighed..
__________________
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2015, 22:54   #2000
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Tak, og også tillykke til dig, AAA Jeg har dog haft lyst til smøgerne i det første lange stykke tid...

Havde det ikke været for damp, havde jeg helt sikkert røget endnu...

Lysten til smøger er helt væk nu, nu er det bare ulækkert
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension