K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-02-2015, 02:32   #1951
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Alright..

Nå, det har været en dyr aften..

Fik scoret en Hobo dripper til 30 kroner, og så nogle væsker ved siden af, som bliver sendt afsted.

Så kan jeg få afprøvet om dripper er noget for mig..
Han har endda været så flink at lave coils med vat, så har jeg noget inspiration at gå ud fra..

Har fået købt noget rayon cotton fra ebay til 57,- for 4 meter

http://www.ebay.co.uk/itm/Grahams-Ce.../321658369194?


og en vapor flask v3 50w uden temperaturstyring til 420 med forsendelse..
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2015, 04:41   #1952
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det kan desværre gå hen og blive rigtig dyrt...hvis man ikke lige styre sig....der er jo så meget fedt grej...

Har ikke selv prøvet rayon...Da det er er lavet syntetisk...

Holder mig bare til vat...

Men er man til rayon...ja så skal masse sig om efter de steder hvor man kan købe en hel kasse af det til ingen penge...

Så man skal ikke købe det til at dampe på....da de har fundet ud af at de kan tjene styrtende med penge på at sælge få meter...

De store kasser man kan få med rayon....ja de koster næsten ingen penge...

Jeg så ham PBusardo købe en hel kasse af det....det var lige i starten da man fandt ud af at man kunne bruge det som wick...

Det kan sikkert findes under hospitals udstyr....da de r noget man bruger på hospitaler...

Drippere....ja de kan være meget gode....men personligt....ja der er jeg for doven til at skulle drippe hele tiden...

Det er så meget nemmere med en alm RBA tank...

Men indrømmet....man får en del mere ud en dripper....hvis man gider konstant at hælde væske på...

Så jeg bruger dripper ca 20 % og RBA 80 % af tiden....

Drippere er specielt gode hvis man skal teste væsker da det er super nemt lige at skifte vattet eller hvad man nu bruger...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2015, 10:40   #1953
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Prismæssigt er jeg tilfreds med 57 kroner for 4 meter

Det er så inkl paypal gebyr og fragt.

Den er desuden sendt nu.. så det er jo fint


Den er godt nok uden temperatur styring.. men jeg er jo først lige startet, så har ikke så travlt med den nyeste mode..
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2015, 20:48   #1954
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
En lille update..

Igår lavede jeg en "micro-coil" altså hvor alt var forbundet tæt til hinanden.. med 7 viklinger 0.8 ohm

Når man damper menthol med blå ugler, så kan den godt blive for stærk, så idag ville jeg prøve at lave en coil med 6 viklinger, og så med afstand til hinanden. Fordi at jeg kædedamper meget..

0.6 ohm endte jeg på, og dampmængde + varme sidder i skabet. Men nu er smagen ikke så intens.. HMM

Det er utroligt hvor lidt der skal til!!
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2015, 21:18   #1955
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja man skal ikke ændre meget før det hele er anderledes...

Du er nødt til at lege med det indtil du finder ud af hvordan du helst vil have det...

BTW...

I alm tanke....der vil coils på over ca 1.0 ohm virke bedst....

De fleste alm tanke er ikke bygget til at bruge til subohm coils...

Selvfølgelig er subtank, delta II og atlantis osv bygget til det.....men de fleste andre tanke....ja de vil ikke fungere godt med subohm coils...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2015, 21:24   #1956
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Ja det kræver noget tålmodighed..

Hvad mener du med at "tanken" er bygget til det?
Altså hvilke tanke skulle ikke være bygget til sub ohm?
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2015, 17:17   #1957
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Feks er en kayfun ikke bygget til at bruge subohm coils...

Der er mange andre som heller ikke er det...

Det har noget at gøre med luftgennemstrømning og de insulatorer der er brugt...da der udvikles rigtig meget varm når man bruger subohm coils...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2015, 23:33   #1958
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Alright..

jeg har fået vapor flask ind af døren idag.. lidt træls at den er beregnet til højrehånd - når jeg er venstrehåndet.. men den er sku lækker!

har også fået copsa - födt nögen og heisenberg tilsendt..

födt nögen er jo fantastisk.

hvis jeg skal beskrive den:

lime, grape, mild menthol og så et minimalt twist af sødme

blandingsforhold: 10 ml aroma og 50 ml vpg



og så er der 10% på fasttech med rabatkode: FASTTECH

Har selv fået købt en hulens masse grej :P
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2015, 01:42   #1959
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og mine væsker er allerede kommet fra Holland, de kom i går, men som sædvanligt fik jeg først en slip om at det var kommet i dag, men afhentning i morgen!!! Irriterende det skal tage længere tid at finde rundt i Danmark, end det tager at sende det fra Holland til Danmark....

Jeg kan stadig ikke dampe fra mund til lunge, og har siddet og Mormor-dampet på min Nautilus mini på monster mod, på kun sølle 13Watt

Er det normalt at dampen er varm med o.5 ohm coil? Det er lige meget hvor lavt jeg sætter Watt, så er dampen rædselsfuld varm
Så nu har jeg skiftet coil igen til 1.2 ohm.........

Sidder lidt og overvejer om jeg i det hele taget kan klare at dampe subohm, og om jeg bare skal fortsætte med Mormor tankene
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2015, 01:53   #1960
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Jeg oplever ingen varme på 0.5 med de færdiglavede coils.
Men når jeg selv wicker coils, så bliver de lidt varme..

Driptip har også en betydning jo.. kort/lang


Er det billig aroma du har fået købt? og hvorfra?

Jeg er blevet helt forelsket i lunge hits.. men nøj hvor er subtank tørstig!!

Jeg er gået fra 5ml pr dag i 1.5 år til næsten 12.5 ml dagligt

SUK
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension