K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-02-2015, 22:28   #1891
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Hej mand.

je ghar godt kigget på dne kuro, dog fra fasttech.

er lidt i tvivl om alt det der med mm, men vi kigger på det, når jeg engang skal bestille en masse til mit første begynder dripper-sæt
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2015, 22:45   #1892
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Sidder og lurer på den nye istick 50W, synes fandeme den er flot....og 469 kr, hmmm.

http://numeddamp.dk/produkter/155-mo...boksmod-staal/

Så nu har jeg lagt den istick 30W i kurven, men er i tvivl....skal jeg nu tage subtank mini....eller subtank nano?? Synes ikke jeg kan blive klog på det.....virker - underligt nok - som om mini'en er STØRRE en Nano'en....??

Nå mini'en er udsolgt hos mulen, men de har den hos minecigaret til 298 kr og fri fragt....bum...bum...bum....jeg tænker lige.

Sidst redigeret af Ninja; 06-02-2015 kl. 00:56.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2015, 19:36   #1893
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Kan da lige fortælle at Helenekr har købt istick 30 watt og en subtank mini...

Den der Kuro coiler er den du skal have Bodrum...

Der følger 3 størrelser med i det sæt så du er dækket ind...uanset hvad du vil lave...

Mand...jeg fik købt en fra harald nyborg http://www.harald-nyborg.dk/p2593/3-4-5-haand-m-glas

Den er smart nok...både hvis man skal lodde eller holde noget fast så man får en eller to hånd/hænder fri....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2015, 22:38   #1894
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det har jeg nemlig - og pakken er afsendt. Håber den kommer senest Tirsdag!

Sig mig engang Bodrum - er du flyttet?
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2015, 00:06   #1895
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Jeg overvejede også istick 50w, men det var indtil at jeg skiftede til et mod, hvor man selv kunne udskifte batterier

Efter at jeg så at i snakkede om det..

Ja Helene, er flyttet tilbage til Aarhus, hvor jeg oprindeligt kommer fra
Aalborg var blot midlertidigt
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2015, 00:46   #1896
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Synes du ikke at det er så meget nemmere når man bare lige kan skifte batteriet og dampe videre kontra det at man skal have ens mod siddende til ladning i adskillige timer @Bodrum...

Personligt synes jeg at det er et super lækkert mod du har fået købt den ipv mini 2....

Jeg tror dog...hvis det var mig selv...og mit mod skulle være på over 50 watt og de watt skulle bruges....ja så ville jeg vælge et mod med dual 18650 batterier....alene pga den damptid man vil få ud af det...

Under 50 watt...kan man godt nøjes med et enkelt 18650 batteri....

Eller hvis man bruger det på lave watt ja så betyder det jo ikke så meget...

Men det ser du nok når du på et tidspunkt kommer igang med at drippe på høje watt...at det spiser batterier hurtigt..

Jeg kunne godt finde på at få fat i en ipv mini 2 til mine kayfuns...da jeg kun bruger ca 12 til 15 watt på dem...

He he måske jeg bare skulle styre mig....er ved at få opbygget et godt arsenal af dampgrej og det er jo svært at bruge det hele på samme tid...plus der hele tiden kommer nye mods på markedet..

Omvendt så kommer det nye tobaksdirektiv jo snart ind i lov og så kan det være en ret stor fordel af have en del store tanke osv på lager..

Ville jo få dårlige håndled af at skulle fylde 2 ml tanke op hver dag...og flere gange om dagen...

@Helenekr....hvis pakken er sendt ja så har du den da på mandag...

Husk lige at droppe nogle dråber væske i selve coilen når du skal i gang med det....

Der er stor forskel på silica...som de fleste færdiglavet coils indeholde....og så vat som er i de coils til subtanken...

Det kræver bare et millisekund og så brænder vattet helt væk hvis det er tørt når man fyre sit mod af...og så er den coil færdig..

Noget andet og ret sjovt....

KlumpeDumpe reviewer nr 1 https://www.youtube.com/watch?v=y8Ytpi77ZqY
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2015, 01:02   #1897
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Jo jeg er mega glad for IPV 2'eren. Og det med at man selv udskifter batterier er så meget nemmere. Men jeg syntes fandme ikke at de holder længe de Samsung 25R batterier på 2500mah.. de holder 1.5 dag, så skal jeg allerede skifte.

Så må du købe en til samlingen Web.

Jeg er oppe på 10W nu, så der er langt op til de 30

Men i næste uge, skal jeg bestille noget selvbland fra fulddampfremad og nogle aromaer. fik smagt på blå krystal ( smager af blå ugler ) og den er jo mega lækker!!!


Hvornår tror du/i at det direktiv træder i kraft?

Jeg bliver sku også nødt til at hamstre en eller flere tanke, inden det stikker helt af..
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2015, 01:14   #1898
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det skal være indført ved lov inden marts 2016....så senest om et år...

1½ dag er da helt okay af et 18650 batteri...men det ryger til gengæld drastisk ned når du begynder at skrue op for de watt...

Ang det med at hamstre...nu er det jo ikke sikkert at de lukker for os så vi ikke længere kan handle på nettet i udlandet...

Men det står direkte i direktivet at de godt må lukke for al internet handel...det er op til hvert enkelt land at beslutte...

Hvis de ikke lukker ja så har vi jo stadig muligheden for at købe de store tanke....dog uden for EU...

Men jeg kunne forstille mig at priserne vil få et godt nyk opad når og hvis de finder ud af at hele EU ikke kan få fat i de store tanke...

Hvad er det man siger på godt gammelt dansk..."better safe than sorry"

Men men det kan jo være at de finder på at man kan købe de tanke som samlesæt....sådan at man køber en del af gangen eller noget...for at slippe uden om lovgivningen..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2015, 01:22   #1899
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Nu må vi se, når jeg kommer igang med bland-selv, så kommer jeg jo lidt væk fra minten, så kan det være at jeg skruer lidt op for watt

Og ja, jeg tror også det ender med at man får dem tilsendt som samlesæt. enten seperat, eller visse dele sammen af to forsendelser. Det bliver forhåbentligt ikke ulovligt at sælge spare-parts..


Ang det med dual-mod, så havde jeg jo set frem til den vaporflask v3 med plads til dual 18650, men det blev jo ikke til noget alligevel.


Nå ja, jeg har forresten fået ressourceforløb i Aarhus Kommune. sagsbehandlingstid på præcis 5 arbejdsdage.. Så der bliver penge til at købe diverse grej i fremtiden



PS.. har i hørt godt om Lemo?

http://www.fasttech.com/p/1981100

Sidst redigeret af Bodrum; 07-02-2015 kl. 01:38.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2015, 04:42   #1900
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps jeg har to af dem....Lemo...og de er rigtig gode....men udelukkende til selvbyg...

Det airflow der er i den kan være lidt tricky....da det er en ring man skruer rundt inden i bunden af tanken...

Den ring er som regel meget løs....og det kan give problemer hvis man vil have den i midten...da den selv kan drejer sig...

Hvis man enten har skruet den helt op eller helt ned ja så er der ingen problemer...

Du kan ikke få færdiglavet coils til dem....og dog...har set at man kan købe færdiglavet coils men man skal selv skrue dem på...og komme wick i..

Når man sidder med den Lemo i hånden....ja så kan den virke "billig"....ala lidt tyndt metal....men de virker ganske fint og de er ret billige...

Den kommer med pyrex glas så den kan holde til alle væsker...

Herligt ang ressourceforløbet....rart at der endelig sker noget...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension