K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-01-2015, 15:44   #1831
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Godt så er jeg ikke ene om det..

Oplever du også at den er svær at få af, så man kan påfylde væske?
Min er så stram, at jeg bliver nødt til at bruge en tang..

Er sku bange for at trykke for hårdt på glasset, når jeg skal skruge den af..

Det er godt nok ikke gennemtænkt at man skal holde om glasset på den måde.. og så er "bunden" utrolig lille at holde fat om.. Det er umuligt at få den op medmindre jeg bruger en tang..
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2015, 15:47   #1832
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Web jeg troede du altid lige så hvad fasttech havde inden du købte nyt udstyr,

de har haft den kopi af Kayfun v4 i langtid, jeg troede det var fordi du kun ville have

den originale Kayfun v4 men en besparelse på 900 kr kunne havde været dejligt.

Nej det har jeg ikke problemer med Bodrum, den er lidt stram og det skal den nok også

være, men ligefrem at skulle bruge en tang lyder voldsomt og burde ikke være rigtigt.

det er suget som jeg ikke er tilfreds med..................
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2015, 16:11   #1833
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Har læst mig frem til, at det er vakuum..

Men kan være dne bliver løsnet med tiden
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2015, 18:19   #1834
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@Mand....den var ikke kommet da jeg bestilte min Kayfun v4....jeg bestilte den den dag den udkom...

Men rigtigt opfattet at jeg gerne ville have en original....det har jeg også med de tidligere udgaver af den....

@Bodrum....

Smør evt lidt af din væske på den "gummi" ring der hvor glas møder basen....

Altså på den hvide silikone der sidder på basen som du kan se her http://pink-mule.com/image/cache/dat..._7-600x600.jpg

Smøre man lidt e-juice på de pakninger ja så plejer de ikke at være så svære at få skruet af...

Samtid vil de heller ikke blive så slidt hvis de er blevet smurt med væske...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2015, 00:17   #1835
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
God idé.. prøver imorgen når jeg skal fylde op
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2015, 04:32   #1836
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Min nautilus er også stram, men ikke på niveau hvor jeg skal gribe til tang!

- jeg bruger en våd froté klud

Jeg er mest til det strammeste sug, og elsker bare den tank!!

Har i også oplevet at de første 8-10 sug af en ny tank, smager af helvede til??

Når den grimme smag er forsvundet, SÅ bliver den til gengæld god!!!!

Har i noget forslag til, hvor jeg kan købe billige og gode batterier til min SVD??? Dem jeg har er ved at være trætte.....


Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2015, 05:43   #1837
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man skal ALDRIG spare penge på sine batterier...da det hurtigt kan gå galt hvis man får noget møj..

Dem jeg selv fortrækker er Sony vtc4 eller vtc5 som er uden knop...

VTC4 på 30 amp kan købes her http://www.damphuen.dk/mods-batterie...tc4-18650.html til 79 kr eller her http://1life.dk/product/us18650vct4-4435/ til 75 kr...og de er på 2100 mah...

VTC5 på 30 amp kan købes her http://www.vape4you.dk/Sony_VTC5_30a..._13313585.aspx til 95 kr og de er på 2600 mah..

Man kan også få Efest batterier på 3100 mah uden knop og 20 amp her http://www.vape4you.dk/Efest_IMR_186..._12254932.aspx til 78 kr...

Skal man have med knop...

Så kan man købe disse Aw IMR 20 amp http://pink-mule.com/MODS-TILBEHOR/B...in-18650-20Amp til 77 kr eller disse efest 20 amp http://danskdamp.dk/batterier-til-mo...3100-mah-p7365 til 70 kr...

Af dem med knop...ja der vil de Efest batterier holde længst da de er på 3100 mah imod de AW på kun 2200 mah...altså tiden du kan bruge dem før de skal lades igen...

Hvis man bare køber billige batterier ja så får man også batterier som ikke er så meget værd...og som regel med en lav ampere...

De vil som regel ikke holde særligt længe...

Så det kan simpelthen ikke svare sig at spare penge på batterier...både fordi de ikke holde så længe og for ens egen sikkerhed..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2015, 02:36   #1838
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Super - men med eller uden knop......er det lige meget i forhold til mine mods om de er med eller uden knop??

Kan ikke længere huske det, da jeg har kørt på de samme 4 batterier siden jeg købte de store mods - jeg har kørt med Pink mules grønne monstre....de har egentlig været gode.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2015, 02:41   #1839
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
helene..

eleaf istick kommer med en ny 4400mAH version på 50w her snart..
har hørt fra andre at prisen kommer til at ligge på ca 450,-

det kunne måske være et alternativ.. har smidt et link længere oppe

( hvis du nu går med tanken om noget nyt )
den udkommer indenfor 1 måned....

JEG SKAL SELV HA DEN
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2015, 18:28   #1840
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@HeleneKr...Hvis det drejer sig om din SVD så kan den bruge både med knop og uden knop...

Men der er forskel på mods...feks kan min provari 2.5 kun bruge batterier mned knop...

Så man skal lige tjekke inden hvilke man skal købe..alt efter hvilket mod det drejer sig om...

Eleaf....ja de er da gået helt amok...de kaster mods og tanke ud....

Den 50 watt de kommer med ja den har endda fået en flydende 510 pin....så alle ens tanke vil kunne passe til den...og 4400 mah...det vil holde et pænt stykke tid...forudsat at man er til indbyggede batteri som man ikke selv kan skifte...

De udkommer også her om snart med en ny tank der hedder Melo....og den skulle være rigtig rigtig god...hvis man har et mod der kan bruges med en coil på 0.5 ohm...

@Bodrum...virkede det for dig med at smøre lidt væske på den gummipakning på din nautilus...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension