K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-03-2014, 22:33   #1631
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hmmm, jamen de laver selv Nautilus coils på youtube....

https://www.youtube.com/watch?v=tlVO_SpO1c0
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2014, 23:13   #1632
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja de laver enkelt micro coil setup...men ikke dual coul setup...

Jeg har set denne fra Rip Tripper https://www.youtube.com/watch?v=VAmIJIUeEUg

Men jeg er ikke enig i at du kan få det bedre med en en enkelt micro coil frem for det dual coil setup man kan købe...men han har altid været tilhænger af enkelt coils frem for dual coils...ham Rip Tripper..

Skal man selv lave det dual coil setup...ja så skal man til at have gang i modstand/ikke modstands tråd...da metaltrådene ikke må ramme hinanden...

Selv hvis det var til at lege med ja så ville du ikke kunne komme ned og få det fittet ind så de sidder rigtigt...

Hvis jeg ville have en enkelt micro coil....ja så kan jeg bare lave den på min protank....hvilket jeg da også har lavet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2014, 23:49   #1633
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Synes alligevel det giver tryghed at vide, at man i det mindste kan lave single coils, nu hvor man ikke aner hvordan fremtiden kommer til at se ud, om ikke andet, så kan man da dampe videre, selvom det senere måske ikke bliver noget man kan købe
Og man har da før hørt, at nød lærer nøgen kvinde at spinde, så måske bliver man så presset, at man kan lave dual
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2014, 23:56   #1634
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ang det der mentol....mentol er vel ikke bare mentol...det kan vel laves i meget meget stærkt og så knap så stærkt...eller hva....måske man bare skal lægge ud med en der er lidt mildere end sådan en der får hårene på brystet til at rejse sig...(ja håber godt nok ikke at du har det problem Helene)

Jeg er godt nok spændt på at prøve det mentol...og se om det er noget for mig...

Hvis man skal dampe mentol...så er det vel bedst at bruge en pyrex eller glas tank til formålet eller hur...er der ikke noget med at det kan krakelere plastic tanke...eller er det noget jeg har drømt jeg har læst noget om...
Jeg damper en meget stærk mentholblanding, med plastik-tank (går jeg ud fra at de er, de er i hvert fald ikke glas). Det er så Ce4 jeg bruger, original version, ikke de tynde kopier og oplever faktisk aldrig at de revner. Jeg prøvede af økonomiske årsager kopier, og bom de blev utætte ret hurtigt. Så jeg køber originalerne og de klarer min stærke most Ville jeg bare lige indskyde... (ved ikke hvad pyrex er dog)
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...

Sidst redigeret af Stuen; 18-03-2014 kl. 23:59.
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2014, 00:03   #1635
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Pyrex er sådan en ånd der danner sig af damptågen, han kan - som i Aladins lampe - give tre ønsker!!
Nej, pyrex glastypen har et mindre udvidelseskoefficient, så det kan holde til en del mere end almindeligt glas....jeg har også en del drikkeglas i pyrex, de har fandeme været gode da ungerne var små og de let tabte eller væltede glassene, de var svære at smadre!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2014, 01:26   #1636
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja de laver enkelt micro coil setup...men ikke dual coul setup...
Singlecoil er meget lettere at lave selv, der skal ikke ret meget til før den ene coil i et dualcoil system får mindre væske end den anden, hvilket giver brændt smag, især når han bruger vat...

Bare vent til der kommer kopicoils på markedet, så bliver der skrevet stolpe op og stolpe ned om brændt smag...

Citat:
Selv hvis det var til at lege med ja så ville du ikke kunne komme ned og få det fittet ind så de sidder rigtigt...
Der er noget "cartomizer i tank" over den, det var noget af det bedste jeg har kørt med, hvis den er lige så godt som cart i tank, skal den da prøves, når fasttech får den...

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Synes alligevel det giver tryghed at vide, at man i det mindste kan lave single coils, nu hvor man ikke aner hvordan fremtiden kommer til at se ud, om ikke andet, så kan man da dampe videre, selvom det senere måske ikke bliver noget man kan købe
Og man har da før hørt, at nød lærer nøgen kvinde at spinde, så måske bliver man så presset, at man kan lave dual
Ja, det har du helt ret i, samtidig er der jo også en del penge at spare ved at lave coil selv...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2014, 01:45   #1637
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Den ér meget lig cartomizer (som jeg også brugte førhen) - specielt det der stabile, afdæmpede og meget lydløse, som henleder tankerne på cartomizer fornemmelsen..

Jeg havde bare lidt problemer med de første cartomizere for nogle år siden, det endte altid med at jeg måtte lave nye (eller ekstra) lufthuller. Men så fungerede de også perfekt!!!

Håber i dén grad Fasttech kommer med ind i kampen!! Det kan jo kun blive billigere.

Har du fået gang i noget Kong FU???

Jeg kan ikke så godt lide is og spiser det sjældent, men HVIS jeg en sommerdag bliver lokket, så er det altid en kong fu is der ryger ned, eller en champagnebrus.....men oftest kong fu.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2014, 01:47   #1638
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er også helt fint at kunne lave sine coils selv....

Men jeg har aldrig kunne lave noget der bare kommer i nærheden af den Nautilus tank...og jeg har alligevel lavet en hel del efterhånden....så mange at jeg kan ret præcist få ramt de ohm jeg vil have...men men de der dual coils...dem kan jeg ikke hamle op med...ihvertfald ikke dem der høre til den tank...

Det der non resistance kantal der skal bruges til at lave de dual coils....det er jeg bare en klovn til at få til at passe...har skam forsøgt...men men også givet op...

Så jeg holder mig til at kun lave coils til mine RBA og min RDA...for det kan jeg da finde ud af...med et okay resultat...og så køber jeg bare en masse af de færdig coils til den Nautilus...så jeg ikke lige kommer til at mangle..

Jeg er nogenlunde sikker på at dem skal man nok kunne købe fremover...hvis man tænker på de nye regler for damp...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2014, 02:22   #1639
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Den ér meget lig cartomizer (som jeg også brugte førhen) - specielt det der stabile, afdæmpede og meget lydløse, som henleder tankerne på cartomizer fornemmelsen..
Tænkte det nok, men rart at få det bekræftet.

Citat:
Jeg havde bare lidt problemer med de første cartomizere for nogle år siden, det endte altid med at jeg måtte lave nye (eller ekstra) lufthuller. Men så fungerede de også perfekt!!!
De drillede også mig, i starten, indtil jeg lærte at suge en gang i mellem, uden at trykke på knappen, så der kunne komme væske til...

Carto i tank er det eneste system jeg har oplevet der aldrig giver væske i munden, gurgler aldrig, kan ligge ned hele dag, uden at lække, aldrig brændt smag...

Gad vide hvad det vat der er i hedder, det er ikke rigtig vat, sådan mere groft i det, mere som noget filterværk til akvarie...
Citat:
Håber i dén grad Fasttech kommer med ind i kampen!! Det kan jo kun blive billigere.
Det gør de, der er jo penge i det...

Citat:
Har du fået gang i noget Kong FU???

Jeg kan ikke så godt lide is og spiser det sjældent, men HVIS jeg en sommerdag bliver lokket, så er det altid en kong fu is der ryger ned, eller en champagnebrus.....men oftest kong fu.
Ikke endnu, jeg har lige nogle andre blandinger jeg skal ha' dampet først...

Sidst jeg blandede glemte jeg at jeg var gået ned til 6mg/ml, og fik lavet en stor potion 12mg/ml...

Potionen blev dobbelt så stor da jeg fortyndede den ned til 6mg/ml...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det er også helt fint at kunne lave sine coils selv....
Ja, det er ganske rart, og det giver en vis tilfredshed, når skidtet virker
Så er der da noget man kan, og så glemmer vi alle dem der ikke virkede...

Citat:
Det der non resistance kantal der skal bruges til at lave de dual coils....det er jeg bare en klovn til at få til at passe...har skam forsøgt...men men også givet op...
Hvor kommer det nonresistance ind i billedet?, det burde da ikke være nødvændigt... nonresistance er jo ikke isoleret i sig selv, så det hjælper jo ikke på evt. kortslutninger/hotspots...

Det hjælper kun på at tilledningerne ikke gløder, med så lange er de heller ikke, at det burde være et problem...

I denne video laver han dualcoils på en anden Aspire https://www.youtube.com/watch?v=pwgkYUgZXHI der bliver ikke nævnt nonresistance tråd, men man kan se noget teflonisolering på topcoilens tilledninger...

Citat:
Jeg er nogenlunde sikker på at dem skal man nok kunne købe fremover...hvis man tænker på de nye regler for damp...
Jeg er også ret sikker på at vi kan købe udstyret, men kan godt li' tanken om at kunne lave det selv, just in case

De er lidt ude med riven igen, tror de varmer op til det nye EU direktiv:

http://jyllands-posten.dk/indland/EC...cigaretvaeske/

http://jyllands-posten.dk/indland/EC...igaret-vaeske/

Men det er "kun" nikotinvæsken de er ude efter...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2014, 02:38   #1640
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og så starter ''anmeld din nabo'' igen - nu bare under ''anmeld din lokale forretning'' i stedet - jeg skal sgu ikke anmelde nogen eller noget!!

Måske de skulle skrue op for anmeldelserne, når de reelt har et lovligt produkt at tilbyde damperne? Bare en ide!!
Det er jo de færreste der kan klare en kold tyrker og dampe 0 mg fra dag til anden.

Så kære politikere - kom med et alternativ!!!

Ja, det lignede præcis sådan noget akvarie materiale, lysebrunt.....ved ikke om man kan købe det løst, og under hvilket navn. Men i stedet for at koge alm bomuldsvat, så er pladevat faktisk SUPER, man kan faktisk også bruge bamsevat i cleromizeren. Måske er det til akvariet heller ikke utænkeligt. Så længe det ikke er af asbest, så går det vel an, hehe...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension