K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-03-2014, 04:11   #1561
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hold da op, den er godt nok billig!!! Og så er der endda flere hænder end du efterlyste - nok fint med en hånd til servietten når du begynder at svede når lortet driller

Og HELT enig - Formel 1 - så ER det bare blevet forår

Mit hjerte banker for Formel 1 og boksning!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 10:05   #1562
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nåå jeg fik købt min tredje hånd i harald nyborg...forsendelsen koster lidt over det dobbelte af selve varen...lidt vildt...min vare kostede 30 og forsendelsen koster 70 kr...

Jeg har så haft luret efter en glas/pyrex tank til her når jeg skal dampe mentol....og jeg har jo efterlyst en iclear30S men bare i glas eller pyrex....

Helene fandt så denne iclear30 X1 BDC som lige er kommet frem http://www.vape4you.dk/iClear_30_XI_..._11859779.aspx

Den overvejede jeg så...men læste lige lidt om erfaringerne som folk havde....og fandt ud af at den højst tænkeligt kommer inden for et par måneder magen til men bare med airflow...

Det har den nemlig ikke og den trækker luft ind igennem bunden...hvilket er knapt så smart...ihvertfald i forhold til hvordan andre trækker luft ind...

Kommer der så en med airflow inden for et par måneder ja så vil det jo være dumt at have nået at købe en uden...

Jeg fandt så ud af at Kanger har lavet en ny tank der hedder Kanger BDC AeroTank http://danskdamp.dk/kanger-46/kanger-aerotank-p6920

Den er med airflow og trækker ikke luft fra bunden.....men den kan ikke indeholde så meget væske....og jeg har bestemt ikke været så glad for min protank 2....fra samme firma...

Så efter at have læst lidt rundt omkring kom jeg frem til denne Aspire Nautilus BDC tank http://dampexperten.dk/vaeskebeholde...-airflow-.html

Den er i samme stil som Aerotank men kan indeholde 5 ml væske....og har også airflow og trækker ikke luft fra bunden...

Så den købte jeg...så håber jeg at den er så god som mange mennesker siger den er...

Der gik mindre end 5 min fra jeg havde bestilt den og fået min ordre info til at jeg fik en mail om at min ordre var pakket og afsendt...snak om at være hurtig...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 10:33   #1563
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen så hopper jeg da straks med på den Aspire Nautilus BDC tank! Købte du ekstra brændere/dual coils med? Jeg kan se, at der kan vape4you ikke være med prismæssigt, pæn stor prisforskel!!

- og fandt du ud af, om den separate Iclear 30 XI var i pyrex??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 10:39   #1564
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps den løse tank til iclear30 X1 er i pyrex....Han svarede mig her for et par timer siden..

Ja jeg købte 10 coils med til den Nautilus tank for så var der fri fragt ha ha...ved dampexperten.dk..

Men inden du sådan hopper med...så skal du jo vide at jeg ikke rigtig ved hvordan den Nautilus er....plus den er lidt dyrere end feks den kanger aerotank...det samme er coils til Nautilus...de er også lidt dyrere...

Mere så du ved alt inden du hopper med

Dampexperten var den billigste der havde den Nautilus her i dk...jeg har ihvertfald ikke kunne finde den billigere....men flere har den hvor den koster en del mere...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 10:46   #1565
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaa'men, jeg har haft kig på den et pænt stykke tid og har set de fleste review, så jeg kan ikke forestille mig jeg bliver skuffet. Eneste grund til jeg ikke købte den, var størrelsen, men nu hvor jeg har itaste 134, så passer den jo nærmest som støbt

Kan man bruge den separate tank til enten 30 eller 30S, eller er den kun til XI, ved du det??
så vidt jeg ved er der forskel på 30 og 30S, måske er der også forskel på XI...

Ps
Jeg er ikke så begejstret for Kanger.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 10:50   #1566
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Fisk jeg ved det ikke men du kunne jo evt spørge på www.vape4you.dk under deres Kontakt os...

Men hvis den gør...så sig lige til...for så må der da købes nogle stykker...de er jo ret billige...og så ville det være en nem løsning til at få sin iclear30 og S som pyrex model...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 10:51   #1567
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeps den løse tank til iclear30 X1 er i pyrex....Han svarede mig her for et par timer siden..

Ja jeg købte 10 coils med til den Nautilus tank for så var der fri fragt ha ha...ved dampexperten.dk..

Men inden du sådan hopper med...så skal du jo vide at jeg ikke rigtig ved hvordan den Nautilus er....plus den er lidt dyrere end feks den kanger aerotank...det samme er coils til Nautilus...de er også lidt dyrere...

Mere så du ved alt inden du hopper med

Dampexperten var den billigste der havde den Nautilus her i dk...jeg har ihvertfald ikke kunne finde den billigere....men flere har den hvor den koster en del mere...
Nautilus bliver rost til skyerne
Jeg har dog ikke selv prøvet den, da jeg ikke vil smide 230 kroner for sådan en bandit
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 10:55   #1568
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej jeg var også lidt betænkelig da jeg så de fleste ville have den pris...men så fandt jeg den til de 185 kr hos dampexperten.dk...og det afgjorde det...måtte prøve den...

De er også billigere med coils til den end alle andre...men det er jo stadig dyrt i forhold til så mange andre tanke..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 10:59   #1569
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Bare husk, at man ikke kan bruge den Aspire nautilus på Provari, for så går det galt...

Det er VILDT billigt det tilbud web har fundet, jeg har før set dem helt op til 260 kr!!!

185 kr er fair for den...men det ER mange penge, men igen, hvis jeg røg, så ville jeg have brugt de penge på 2-3 dage til smøger.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 10:59   #1570
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Det var ski' billig...

Med pris følger kvalitet..

Den dag jeg svømmer i penge, så skal jeg have sådan en Naulitius
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension