K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-01-2011, 22:20   #201
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Pspina.

Den var nu ment, som opmuntring til klage over tidl. omtalte psyk. og at det kan betale sig. Især hvis der er flere, som klager indenfor en vis periode.

Tror ikke du får meget ud af, at vise den til kommune, da de jo ikke kan afgøre om din klage er reel.

Patientklagenævnet her hjemmeside, hvorfra man kan klage.

Jeg mente, også citatet kunne bruges i en formulering af klage, selvfølgelig m. underbygget beskrivelse af samtalen, som jeg fandt måtte få en lign afgørelse.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2011, 11:54   #202
MADD
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-11 2010
Indlæg: 12
Styrke: 14
MADD er ny på vejen
Kære alle
Alle jer der har en sag liggende vdr..Eva Blach
Ved godt at i alle sammen har klaget og klaget, men har fået at vide denne undersøgelse er op til den enkelte sagsbehandler om de vil sende de klager ind de har liggende. Jeg ber jer om, hvis i har overskud til at ringe til jeres sagsbehandler i aalborg kommune og bede dem om at sende jeres klage til deres leder og bede om dokumentation på at lederen har modtaget dette... Ligledes vil jeg anbefale at sende jeres klage igen igen til rådmand Maj-Britt Iversen og borgmester Henning g. Jensen.. Synes vi skal have sat en stopper for at aalborg kommune sætter borgeres helbred på spil ved at sende dem til Eva blach.....Dog vil jeg tilføje at det løgnagtige og gættene Eva har skrevet om os ikke kan slettes. men vi kan sikre at fremtidige borgere i aalborg kommune får en mere fair behandling og ikke skal bruge måneder for at kæmpe sig op efter et møde med Eva.....
MADD er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2011, 12:01   #203
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
ja

Har sendt til disse men sender lige til maj britt iversen igen da hun ikke har svaret har desuden bedt om at min klage ligger ved mine papirer fra EB i min sag..
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2011, 15:02   #204
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
svar fra rådmand

Jeg har fra borgmester Henning G. Jensen fået din klage vedrørende psykiater Eva Blach.

Jeg er naturligvis ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse ved at besøge psykiateren. Formålet med at henvise til psykiater er jo netop, at samtalen med psykiateren skal hjælpe den henviste til at få det bedre. Det har tydeligvis ikke været tilfældet for dig, og det beklager jeg.

På baggrund af din henvendelse vil vi fremover være endnu mere opmærksomme på hvilke psykiatere, der anvendes af Jobcenter Aalborg, og hvordan de henviste oplever det. Jeg er derfor glad for, at du har beskrevet din oplevelse af forløbet og har sendt det til os.

Jeg ønsker dig held og lykke fremover.


Venlig hilsen


Mai-Britt Iversen
Rådmand
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2011, 16:17   #205
Katharina
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2010
Indlæg: 839
Styrke: 14
Katharina er rigtig godt på vej
Hej pspina!

Tak for, du deler svar fra Maj-Britt Iversen med os på K10!

Godt svar!

Det er Maj-Britt Iversens anerkendelse til dig, at sådan ønsker kommunen ikke borgere behandlet hos psykiater.

Send brev til jobcenter - og ønsk det vedlagt din sag - så vil dette brev fungere som et vægtigt korrektiv til evt. insinuerende vås i Eva Blachs psykiatriske speciallægeerklæring.

Og brevet vil videre være en vigtig opbakning her på K10 - og i støttegruppen i Aalborg - og i jobcentre i Aalborg - til - at Eva Blach ikke bruges til speciallægeeerklæringer for jobcentre i Aalborg fremover.
Katharina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2011, 16:36   #206
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
det har jeg gjort det står skrevet lidt længere oppe at den klage ligger sammen med papirerne fra EB .. vidste ikke der var en støttegruppe for os fra aalborg .. har lige operette en for os nordjyder ggg men melder mig under jeres også..

har du et link til den gruppe???
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2011, 18:36   #207
Katharina
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2010
Indlæg: 839
Styrke: 14
Katharina er rigtig godt på vej
Hej pspina!

Jeg mener, at du ud over at sende dit eget brev om Eva Blach - også skal sende brev fra rådmand med vægtig støtte til dig i din sag - til jobcenter!

M.h.t. støttegruppe Aalborg - er det den nordjyske støttegruppe - som du fortæller om - som jeg tænker på!

Held og lykke!

Sidst redigeret af Katharina; 03-02-2011 kl. 18:48.
Katharina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2011, 18:41   #208
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
jamen det brev er sendt til sagsbehandler+ leder + henning G+ Maj-britt Iversen + eva blach

ja okay nu faldt den i femører ggggggg jamen det tager jeg med til mødet næste gang så det kan ligge sammen med papirerne . og ja du har ret..

Sidst redigeret af Stezu; 03-02-2011 kl. 21:00. Årsag: indlæg lagt sammen - brug venligst redigerfunktion ved rettelser og tilføjelser
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2011, 20:03   #209
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af pspina Se meddelelser
ja okay nu faldt den i femører ggggggg jamen det tager jeg med til mødet næste gang så det kan ligge sammen med papirerne . og ja du har ret..
Husk nu, at aflevere det ved skranken og få en kvittering på, at de har modtaget det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2011, 20:55   #210
MADD
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-11 2010
Indlæg: 12
Styrke: 14
MADD er ny på vejen
håber snart at møde alle jer der kæmper og har kæmpet. I er seje, det kan godt være de tror de kan stoppe os, men det er vi snart for mange til men jo flere jo bedre.
men endnu engang klag til jeres rådgiver/sagsbehandler så alle klager kan tages med...tusinde tak allesammen
MADD er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Eva Blach er ikke længere ansat som psykiater på Psykiatrisk Afdeling i Vejle. gunvor Politik og Samfund 6 09-09-2013 11:05
hjææælp eva blach venstrehånd Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 30-05-2012 07:25
Psykiater Eva Blach nægter bisidder adgang! kurttrold Politik og Samfund 28 15-03-2011 20:23
hvordan undgår jeg Eva Blach og de andre skurke? kurttrold Dit og Dat 14 18-05-2009 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension