K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-05-2012, 17:29   #21
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaa, du har nok ret Stribe. Det er derfor jeg helst ikke blander mig, for jeg aner ikke hvordan det foregår derude....

Men hvis hvis de beholder helligdagene, så vil jeg omvendt heller ikke fare i tastaturet og begynde at klage. Jeg under gerne det arbejdende folk de fridage - mine småbørn er også glade for dem da de giver et dejligt brud på hverdagen.

Det er bare mig der synes verden står stille, og er der noget jeg hader, så er det brud på rutinerne
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 19:20   #22
panti
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 153
Styrke: 13
panti er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Jaaa, du har nok ret Stribe. Det er derfor jeg helst ikke blander mig, for jeg aner ikke hvordan det foregår derude....

Men hvis hvis de beholder helligdagene, så vil jeg omvendt heller ikke fare i tastaturet og begynde at klage. Jeg under gerne det arbejdende folk de fridage - mine småbørn er også glade for dem da de giver et dejligt brud på hverdagen.

Det er bare mig der synes verden står stille, og er der noget jeg hader, så er det brud på rutinerne
Jeg har det nøjagtigt som dig Ninja. Jeg kan ikke fordrage disse lange rædsomme weekender.

For mig er det rutinebruddet og det at jeg absolut ingen pause/aflastning får fra min datter - hverken nat eller dag.

Selvfølgelig elsker jeg at være sammen med hende, men hvis man som jeg har prøvet at være helt alene i verden med et lille (adhd?) barn og toppet op med 5 kroniske sygdomme + et hav af infektioner hos både mor og barn, ved man præcis hvor afsindig hårdt det er.

På den anden side, ved jeg hvor meget man har brug for de ekstra fridage når man går i skole/på arbejde og jeg glæder mig til når min datter er lidt ældre (og det er nemmere for mig) og vi kan tage på forlænget wknd etc.

Ydermere, kan jeg slet ikke se nødvendigheden i at pille ved dem, men jeg kan i det hele taget ikke se logik i noget af det regeringen driver med....
panti er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu vil regeringen fjerne pensionen fra folk under 40! Ninja Politik og Samfund 29 28-03-2012 13:10
Løn for helligdage MxDK Spørgsmål ang fleksjob 2 25-06-2011 00:10
Er regeringen så træt af sit arbejde, som danskerne er af regeringen? buster Politik og Samfund 1 15-04-2010 08:08
Helligdage malleaa Jeg er kommet i praktik. 4 14-02-2008 09:17
fleks og helligdage?? iben Spørgsmål ang fleksjob 14 05-12-2007 20:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension