K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-05-2010, 21:14   #11
gucci
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2010
Indlæg: 4
Styrke: 0
gucci er ny på vejen
Det er kommunen der selv sender mig til uvildig special lægeog får at vide at der overhoved ik er mulighed for jeg nogen sinde kommer i arbejde fint nok...men i over et år har min bisidder og jeg prøvet og prøvet at komme til ordet men det lykkes bare ik .. nej jeg er og blir kontanthjælp modtager .. så kan de gøre og behandle mig som **** .. dette samfund er til at b..... sig over
gucci er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2010, 21:25   #12
gucci
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2010
Indlæg: 4
Styrke: 0
gucci er ny på vejen
min rp. profil bliver ik lavet har på skrift at det må vente til hun er inde i sagen min bisidder har sagt flere gange at den skal laves et år er gået og de er lige glade men forstår ik hvorfor jeg får al den hjælp til indkøb til rengøring ja selv til at bade en gang om ugen jeg får ergoterapeup hver uge og ja NU SKAL JEG SKU I JOB.. får syg er jeg ik kun gigt i ryggen 3 prolaps der bliver holdt på plads af en ind opereret jern plade som ik kan sidde rigtigt fordi mine knogler smuldre for ik at tage nerve smerterne . og medicin er jeg total skæv af fordi morfin er et rus middel.. rc profil eller ej hvor langt skal jeg ud.....
gucci er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2010, 22:45   #13
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hm, lyder alt sammen temmeligt "ulovligt"

Kan sagtens forstå at du er gal og vred, tro mig, genkender så rigeligt følelserne

-men PRØV efter bedste evne at vende disse følelser til gavn for dig, hvis du forstår.

Du kan INTET stille op lige nu, jeg mener, nu kommer helligdagene og så er der jo lukket men disse dage skal du så forsøge at få styr på din "sag"

Tag imod Hejdiens råd, de er ALTID guld værd
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2010, 01:28   #14
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Du kan også søge pension efter §17 på det FORELIGGENDE grundlag, så kommer der styr på din sag.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2010, 11:09   #15
gucci
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2010
Indlæg: 4
Styrke: 0
gucci er ny på vejen
Tak for dine ord til mig.. jeg har på skrift at jeg kun må udfylde det hun har sat tus streg under.. og jeg har prøvet i et år at få tilføjet noget til den , jeg har også det skrevet ned jeg har nemlig problemer med at huske og koncentrer mig pga. meget medicin .. men nu vil hun kun holde tlf. møde fordi jeg ik kan komme til hende unden mange smerter og eller fordi jeg har en rigtig god bisidder med og det kan hun bestemt ik li.. men det er sku fustrerene det her..
gucci er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2010, 11:16   #16
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg tænker lige lidt over den her og vender tilbage en af dagene

Men har i klaget til borgmester over behandlingen og sagsbehandlingen ?
jeg skal lige finde nogen ting så er jeg tilbage (er ikke lige den hurtigste i disse dage så der kan lige gå en dag eller to men skal nok huske det )

Og lige som Zuza siger , der er mulighed for at søge en pension efter en § 17 på forliggende grundlag og her kan der så være klage mulighed over ressourceprofilen ....
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Resourceprofil 5dia Alt det andet 4 22-11-2010 00:15
Resourceprofil. J&J Alt det andet 19 20-08-2010 12:22
Resourceprofil Ragdoll Alt det andet 11 01-10-2009 09:57
Resourceprofil N.N Alt det andet 11 24-02-2009 02:30
Resourceprofil duedal Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 23 28-01-2009 14:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension