K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-01-2012, 10:26   #1
tjele88
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2011
Indlæg: 90
Styrke: 13
tjele88 er ny på vejen
Samtaler

hej nu har jeg gået sygemældt i 2 år og har været igennem alt man nu skal får stadig sygedagpenge, sidste år i setember overgik jeg fra Contra til kommunen igen. men har ikke været til en eneste samtale der inde med min sagsbehandler, kun skrefteligt er det normalt, troede at man skulle have måndelig samtaler
tjele88 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2012, 10:35   #2
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Der er ikke krav om at en opfølgningssamtale skal foregå ansigt til ansigt, dog vil jeg personligt anbefale det, det er nu rarere at se hinanden... Kommer selvfølgelig an på helbreddet.

Du har ret til at bede om en personlig samtale, men vær obs på at der kan gå et stykke tid pga. deres arbejdspres.

Er det fordi du venter på fleks eller førtidspension at du skriver du "har været gennem alt"?

For der skal du være opmærksom på at der ikke skal gå for lang tid, ellers dømmes de fleste informationer "for ude" da de så vil være for gamle
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er det lovligt at optage samtaler? Fiselback Alt det andet 36 25-05-2018 07:52
At optage samtaler /møder? Lejeko Alt det andet 6 04-01-2014 23:55
Fiktive samtaler mulle59 Spørgsmål ang fleksjob 2 23-05-2011 17:14
fiktive samtaler mulle59 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 22-05-2011 22:07
100.000 unødvendige samtaler med sygemeldte! buster Politik og Samfund 3 28-02-2010 11:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension