K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-01-2010, 17:36   #11
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
næ, det kan I ikke engang.. for det skal vist være en virksomhed som har været igang inden i blev syge.. øvøv.. men om I kan starte hver sin og ansætte hinanden ved jeg ikke.. love er jo til at omgås det har vi da lært i vores lange kampe.. hihi
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2010, 18:33   #12
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Jeg er i job, men efter en skade, magter jeg ikke mere 37 timer uge og hvad gør man så? bliver deltidssygemeldt? indtil de finder ud af andre alternativer
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2010, 23:16   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Du skal allerførst til lægen og finde ud af hvad der er galt og sørge for at der ligger dokumentation for det, evt snakke med lægen om en deltidssygemelding og så tage kontakt til den sagsbehandler du har ved kommunens sygedagpenge afsnit , alt efter hvad du laver af job nu og hvad du fejler og hvad helbreds muligheder er vil du sammen med kommune skulle finde ud af hvilke foranstaltninger der skal foretages for at du kan fortsætte på arbejdsmarkedet men du skal indstille dig på en lang sag og at de først vil gøre ALT for at holde dig på det ordinære marked .. .

Men igen nu ved jeg jo ikke hvad du fejler eller hvad du laver , mange gange så vil de også prøve om man kan om placeres i virksomheden indtil man har det bedre .. men snak med din læge allerførst uden lægen er der ikke noget der kan gå op i en højre enhed
  Besvar med citat
Gammel 18-01-2010, 23:45   #14
Ruby
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 230
Styrke: 15
Ruby er ny på vejen
At der "husere" et tal om 12,5 time pr. uge på fleksjob - har også noget at gøre med at - kommer man ret meget længere UNDER det - så koster det rent faktisk ARBEJDSGIVER penge at have os fleksjobbere ansat - og så er det jo ikke en god ide længere.... at vi direkte er en underskudsforretning...
Ruby er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2010, 01:04   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Anna1 Se meddelelser
Jeg er i job, men efter en skade, magter jeg ikke mere 37 timer uge og hvad gør man så? bliver deltidssygemeldt? indtil de finder ud af andre alternativer
Som Hejdien skriver, så skal du gå op til din læge h*n kan jo lave en mulighedserklæring, så det hele kan falde på plads....enten ved en lille omrokering, en sygemelding, en delvist sygemelding osv. Mulighedserklæringen bliver lavet mellem dig, din læge og din arbejdsgiver.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Børnebidrag, bopæl og fradags berettigelse. Enteneller Alt det andet 10 09-03-2010 14:14
kriterier for berettigelse til fleksjob ??? natascha Spørgsmål ang fleksjob 1 02-11-2009 23:54
Berettigelse til fleksjob ? ubo Spørgsmål ang fleksjob 0 09-07-2009 12:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension