K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-12-2011, 00:10   #1
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Amu

Jeg skal på nogle AMU kurser iforbindelse med min arbejdsprøvning, og for at komme nærmere flex, jeg har derfor et par spørgsmål til jer der har været på AMU.

Stolene på AMU er de ok og med stof ryg ? ved nemlig på forhånd at jeg ikke kan sidde en hel dag på en hård stol med et ryglæn af træ.

Hvor længe før kursusstart får man brev tilsendt/ bekræftigelse.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2011, 00:36   #2
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Jeg skal på nogle AMU kurser iforbindelse med min arbejdsprøvning, og for at komme nærmere flex, jeg har derfor et par spørgsmål til jer der har været på AMU.

Stolene på AMU er de ok og med stof ryg ? ved nemlig på forhånd at jeg ikke kan sidde en hel dag på en hård stol med et ryglæn af træ.

Hvor længe før kursusstart får man brev tilsendt/ bekræftigelse.
Det kan der vidst ikke svares konkret på... Jeg har været på en del AMU centre efterhånden, og mindes ikke at de på nogen måde var ens... Men i langt de fleste lokaler jeg så, var det kontorstole med hæve/sænke funktion...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2011, 00:41   #3
Bobbi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 172
Styrke: 13
Bobbi er ny på vejen
Hej Supersus

Prøv at snak med din sagsbehandler jeg har selv fået bevilliget en god kontorstol som jeg har haft med i mine arbejdsprøvninger

Mvh Bobbi
Bobbi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension