K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-01-2010, 01:53   #11
margetli
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2009
Lokation: Egedal
Indlæg: 29
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
margetli er ny på vejen
Er der andre som har tænk på at lave en film...?
margetli er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2010, 10:31   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Oki hvis du har skrevet dit forløb ned over ved facebook sådan at man ud fra det kan råde og nogen evt kan se hvad der er galt , så kopier det her og sæt det ind , ikke alle er på facebook og ikke alle har lyst til at være der og ikke alle har lyst til at skøjte rundt mellem facebook og K10 for at få samling på sagen , mange af os har problemer nok med at finde rundt i trådene


Jeg for mit vedkommen er her på K10 med alt hvad der har med sygdom og sager og gøre , facebook er mit sted til at slippe væk fra alt det og til at spille et spil med gode venner og til at slappe lidt af ..

Men jeg venter bare på din film så , held og lykke med det hele
  Besvar med citat
Gammel 19-01-2010, 00:58   #13
margetli
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2009
Lokation: Egedal
Indlæg: 29
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
margetli er ny på vejen
Er bare træt af at skulle forklare og vise, skrive, ringe... Hvor er mit liv - har jeg et live... lever jeg i et mareridt...? Er jeg i virkeligheden død - føler ikke glæde længere, kun smerter og dårlige breve. Vi må kræve at få loven ændret... Det er jo blevet en sovepude for kommunerne - dem, som har alle midlerne og resurserne.

MVH Britta
margetli er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2010, 01:03   #14
margetli
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2009
Lokation: Egedal
Indlæg: 29
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
margetli er ny på vejen
Film - er der nogle der kunne tænke sig at være med...?

Hej

Jeg overvejer kraftigt at få lavet en film, som viser hvad syge skal igennem. Nogle syge er heldige og får den rigtige hjælp, det er godt. Men alle os, som ikke er så heldige.

Lave en film, som belyser de gode sider og de dårlige sider.

Nogle der kunne tænke sig at være med?


Med venlig hilsen

Britta
margetli er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2010, 01:07   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
....en film, hvordan tænker du?

Vil du lave den med skuespillere, dokumentar, hvad...og hvordan?

Synes ordet film, lægger op til en masse...og en masse meget forskelligt.

Skal man følge en person op på kommunen, er vi ude i videodagbog osv.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2010, 18:49   #16
margetli
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2009
Lokation: Egedal
Indlæg: 29
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
margetli er ny på vejen
Det jeg i første omgang havde tænkt mig, var en dokumentafilm, som viser hvordan man fordrejer lægelige dokumenter. Hvordan sagsbehandlere, kan tillade sige at tage kun en linje ud af en lægelig konklution. Hvordan sagsbehandlere slipper godt fra at "glemme" at medsende vigtige dokumenter til beskæftigesesankenævnet. Hvordan sagsbehandleren kan undlade at skive nota af møder. Møder hvor 7 mennesker deltager og der bliver spurgt, om alle er enige om at jeg ingen arbejdsevne har i ethvert erhverv. Alle svare ja ingen svare nej. Men det bliver bare ikke noteret af min sagsbehandler, så når beskæftigelsesankenævnet modtager det, ser de intet. Opfølgningsmøder bliver ikke overholdt... eller det vil sige, de møder, som vi har bedt om figurere pludselig som opfølgningsmøder min sagsbehandler har indkaldt til.

Så kunne det være rart om der var andre der havde lignede historier. Jeg ved godt det er omstændigt, men jeg syntes faktisk det er så grove fejl. At det skal frem i lyset. Med afslaget på pension er jeg nu tilbage i 0 position. Alle psykologer og psykriatriker anbefaler at sagen bør afsluttes hurtigt. Jeg holder på at jeg har rettigheder. At jeg bør få fri process.

MVH Britta
margetli er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2010, 22:12   #17
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg sidder og ser et billede for mig, hvor en sådan film er lavet sådan, at den bliver lige så skræmmende som den med københavnerkriterierne (husker ikke lige filmens navn).
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2010, 09:33   #18
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hm, trold, københavnerkriterierne -mon det er filmen: "Hvordan vi slipper af med de andre" -du tænker på?

(Margetli, den kan iøvrigt anbefales hvis ikke du har set den)

Ja, man skulle jo mene at man i dagens Danmark har rettigheder! Det lyder også fra officiel side, at det har man, det er blot uendelig svært at få øje på, er min erfaring!

Hm, når nu du overvejer film som et bud -har du så tænkt på om evt en henvendelse til en fagforening kunne hjælpe?

Jeg mener, har lige læst at fagforbundene mister medlemmer en masse så måske de var interesserede i at give folk/borgerne et par sande historier eller to?

(som du selv har oplevet, ja, så er det mere end svært at få medierne i tale, vi er jo ikke interessante og der er fra politisk side ikke nok stemmer i os!)
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2010, 12:35   #19
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
Hm, trold, københavnerkriterierne -mon det er filmen: "Hvordan vi slipper af med de andre" -du tænker på?

(Margetli, den kan iøvrigt anbefales hvis ikke du har set den)
Selvfølgelig er det da det.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2010, 01:13   #20
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Kære margetli

Da der på det seneste har været en del historier i medierne, vil det så ikke være aktuelt at forespørge f. eks. tv2 ?

Det er på tide, at der sættes fokus på "vores" liv i sagsbehandlingssuppedasen.

K.H. Florken

---------------------------------------------------------------------------

Frivilligt ulønnet arbejde er bedre end UFRIVILLIGT LØNNET ! ! !

citat : Florken

Sidst redigeret af Florken; 16-03-2010 kl. 01:16.
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykisk syg ønsker råd om usikker fremtid keheii Er det overhovdet til at få fleksjob? 26 02-01-2014 20:53
Ønsker du indflydelse? phhmw Alt det andet 0 09-08-2013 12:53
kommunerne ønsker sig flere vælgere østerbro Politik og Samfund 2 02-07-2013 09:00
Ex embedsmænd: ønsker forandring buster Politik og Samfund 0 16-11-2011 13:04
Ønsker straks en ansættelse Kimse Spørgsmål ang fleksjob 11 04-05-2008 14:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension