K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-01-2016, 12:21   #1
Haltefanden
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2012
Indlæg: 37
Styrke: 12
Haltefanden er ny på vejen
Sygemelding på revalidering

Hejsa kære K10'ere.

Jeg har skrevet herinde nogle gange før da jeg blev gravid og havde brug for et råd eller 2 i forbindelse med sygemelding pga graviditeten. Jeg blev sygemeldt og er idag fuldstændigt kropsligt rask igen og min datter er blevet 1 år. Hun blev desværre født 6 uger for tidligt og vi var igennem et opslidende forløb hvor jeg blev dybt depressiv, der var tilknytningsproblematikker og jeg var igennem et længere behandlingsforløb i min barsel. Jeg blev afsluttet igen i oktober fordi jeg var kommet igennem det. Min datter har ingen skade taget af det fordi jeg har været i stand til at tilsidesætte migselv så det priser jeg mig lykkelig for.

Jeg startede med at læse igen d. 1/9 da min datter var 9 måneder. Set i bagklogskabens ulidelige lys var det for tidligt for jeg røg direkte i en voldsom blandingstilstand (jeg er bipolar) efter min sidste eksamen i midten af december. Psyk talte om mulig indlæggelse og har udskrevet benzodiazepiner med tilladelse til at tage alle dem jeg har brug for. Jeg har så taget 4 - jeg er ikke fan af at bedøve migselv for så kan jeg ikke være der for min datter. Jeg er ved at være stabil igen men der skal intet til for at vælte mig, f.eks brød jeg sammen over at jeg ikke kunne finde et par bukser til min datter da jeg skulle pakke en taske.
Jeg er nu begyndt på mit speciale, men jeg kan slet ikke magte det, jeg kan ikke huske noget, mine tanker er som brudstykker der er svære at samle og jeg synes sq det er svært - specielt pga fremdriftsreformen der giver mig 4 måneder til noget der tidligere krævede 5 måneder..
det var sq da en længere smøre for at nå til mit spørgsmål

Jeg ved at man må være sygemeldt i 6 måneder på sin revalidering og det var jeg jo med min graviditet - kan man så blive sygemeldt med en ny (ny og ny.. ) lidelse? Og hvis jeg bliver sygemeldt er der 9 måneder til jeg kan begynde at skrive speciale igen pga fremdriftsreformen kan man kun skrive speciale 2 gange om året nu så hvad sker der så i forhold til de 6 måneders sygemelding?
Jeg vil ikke sygemelde mig hvis der er en chance for at miste min revalidering.

Jeg håber der sidder en klog person her på k10 der kan svare mig
Haltefanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension